Nyt lähti kampanja kirjeet postiin! Taas ois kahvipaketteja jaossa kun tulee tarjousta hakemaan!!
Hinnasta en ole varma, kun sen lapun mukaan ois näyttäny olevan saman hintainen kuin 1.5 16v?
Tiedä vaikka olis tehty samalla muitakin muutoksia tai varusteluvaihtoehtoja, esim. ilmastointihan on espanjan satakympeissä lähes kaikissa?
Mua kiinnostaa lähinnä se sähkönen ohjaustehostin ja aakkosjarrut..
no niin, tuleehan se sieltä kun vähän potkii... venäläisten tehomittailujen mukaan tuossa uudessa ei olisi niinkään tehon lisää mutta vääntöominaisuuksia ja taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä olisi kai parannettu. Hinta varmaan saataneen pysymään samana, koska tuo on kuitenkin ihan tehtaan peruskone nyt eli ei omien tuotteiden välistä hintakilpailua. olisiko jo se ohjaustehostin, sitä kun on jo vuoden verran muihin maihin viety ja tänä vuonna myös venäläiset sen saavat. Suomi version hintaa on tietysti laskettu karsimalla varusteita, kuten noi tehostimet ja lämmityslaitteen automaattiasento.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Minulla on sellainen käsitys, että se A valitsee automaattisesti vain puhaltimen nopeuden. Lämpötila säätö toimii automaattisesti kaikilla puhaltimen nopeuksilla. Lienenkö väärässä?
joo no tuolla A nopeus vaihtelee aina sitä puhaltimen nopeutta sopivaksi jotta löytyy tehokkaasti se oikea valittu lämpötila ja katkaisee sitten puhaltamisen kun ei ole tarpeen. Mutta katkaiseeko valittu puhallusnopeus siinä vaiheessa kun oikea lämpötila on saavutettu?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ei, vaan muuttaa sekoitussuhdetta. Veikkaan, että A poistettiin siksikin, että se joskus saattaa hiukka huudattaa puhallinta... Hyvin on kyllä minulla toiminut.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Lada-Jussi kirjoitti:no niin, tuleehan se sieltä kun vähän potkii... venäläisten tehomittailujen mukaan tuossa uudessa ei olisi niinkään tehon lisää mutta vääntöominaisuuksia ja taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä olisi kai parannettu. Hinta varmaan saataneen pysymään samana, koska tuo on kuitenkin ihan tehtaan peruskone nyt eli ei omien tuotteiden välistä hintakilpailua. olisiko jo se ohjaustehostin, sitä kun on jo vuoden verran muihin maihin viety ja tänä vuonna myös venäläiset sen saavat. Suomi version hintaa on tietysti laskettu karsimalla varusteita, kuten noi tehostimet ja lämmityslaitteen automaattiasento.
Eli vääntää paremmin, kuluttaa vieläkin vähemmän ja on entistäkin ympäristöystävällisempi. Ja kenties vielä kutakuinkin entiseen hintaan.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Entiseen hintaan kyllä. Muuten uuden ladan lähtöhinta on tällä hetkellä hb:llä 10490 jewroa. Ei suinkaan 9990 jewiä kuten tekniikan maailman hinnasto kertoo.
Kävin tänään Tampereen Deltassa. Sinne on tulossa parin viikon sisään esittelyauto, ilmeisesti HB 16V. Myyjä ei suoraan osannut sanoa saako lisää turvavarusteita tilaamalla, mutta lupasi ottaa selvää ja lähettää esitettä maililla. Kertoilen kun saan sen.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Hyvinkään Deltan pihaan on tullut yksi uusi 21124 eli HB 1,6 16v koneella. Varsinaista koeajoautoa ei ole (eikä kai tulekaan), koeajot suoritettaan käytetyillä 110:llä
keskimmäinen takavyö kulkee hassusti pitkin takakattoa ja lukot on istujan molemmin puolin. On taas toikin hyvä idea, eihän sitä keskimmäistä paikkaa voi muutenkaan käyttää kuin tilapäisesti, on sen verran ahdas takapenkki kuitenkin.
Muuten eroa oli vain moottorin joissain yksityiskohdissa, imusarja muovia, uusi moottorin peitelevy ja muuta pientä. Jostain tiedoista poiketen lokasuojassa luki kuitenkin Festival ja autossa oli aluvanteet.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:Hyvinkään Deltan pihaan on tullut yksi uusi 21124 eli HB 1,6 16v koneella. Varsinaista koeajoautoa ei ole (eikä kai tulekaan), koeajot suoritettaan käytetyillä 110:llä
keskimmäinen takavyö kulkee hassusti pitkin takakattoa ja lukot on istujan molemmin puolin. On taas toikin hyvä idea, eihän sitä keskimmäistä paikkaa voi muutenkaan käyttää kuin tilapäisesti, on sen verran ahdas takapenkki kuitenkin.
Muuten eroa oli vain moottorin joissain yksityiskohdissa, imusarja muovia, uusi moottorin peitelevy ja muuta pientä. Jostain tiedoista poiketen lokasuojassa luki kuitenkin Festival ja autossa oli aluvanteet.
No nyt on ensimmäiset salakuvat uudesta ladasta otettu. Kyseinen lada löytyy malmin delta-autosta ja on 8 venttiilinen,hepat on kuulemma noussu 74-80:een (16v pysynyt samana),koneessa näyttäis olevan uusi kansi ja takana keskellä tosiaan rullavyö,muuta uutta ei ainakaan näy.Mitään teknistä tietoa ei vielä autoon ollut. No täällä nyt pari hätäsesti otettua kuvaa.