Lada 110 1600 Suomeen!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Lada 110 1600 Suomeen!!

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Nyt lähti kampanja kirjeet postiin! Taas ois kahvipaketteja jaossa kun tulee tarjousta hakemaan!! :lol:
Hinnasta en ole varma, kun sen lapun mukaan ois näyttäny olevan saman hintainen kuin 1.5 16v?
Tiedä vaikka olis tehty samalla muitakin muutoksia tai varusteluvaihtoehtoja, esim. ilmastointihan on espanjan satakympeissä lähes kaikissa?
Mua kiinnostaa lähinnä se sähkönen ohjaustehostin ja aakkosjarrut..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
esses

Viesti Kirjoittaja esses »

Tavallisesti luottavilta tahoilta on kerrottu, ettei paljoa uutta ole. Isompi kone ja rullavyö keskellä takana.
Avatar
Mikko_PKP
Viestit: 359
Liittynyt: 13.11.2003 20:43
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Perkules, tuota pitää mennä katsomaan. Juuri saa tuon edellisen maksettua sopivasti :D
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10252
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

no niin, tuleehan se sieltä kun vähän potkii... :D venäläisten tehomittailujen mukaan tuossa uudessa ei olisi niinkään tehon lisää mutta vääntöominaisuuksia ja taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä olisi kai parannettu. Hinta varmaan saataneen pysymään samana, koska tuo on kuitenkin ihan tehtaan peruskone nyt eli ei omien tuotteiden välistä hintakilpailua. olisiko jo se ohjaustehostin, sitä kun on jo vuoden verran muihin maihin viety ja tänä vuonna myös venäläiset sen saavat. Suomi version hintaa on tietysti laskettu karsimalla varusteita, kuten noi tehostimet ja lämmityslaitteen automaattiasento.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mam
Viestit: 204
Liittynyt: 17.10.2004 16:31
Paikkakunta: "paska kaupunni"

Viesti Kirjoittaja mam »

Minulla on sellainen käsitys, että se A valitsee automaattisesti vain puhaltimen nopeuden. Lämpötila säätö toimii automaattisesti kaikilla puhaltimen nopeuksilla. Lienenkö väärässä?
Avatar
Mikko_PKP
Viestit: 359
Liittynyt: 13.11.2003 20:43
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Et ole väärässä, juuri näin se toimii.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10252
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo no tuolla A nopeus vaihtelee aina sitä puhaltimen nopeutta sopivaksi jotta löytyy tehokkaasti se oikea valittu lämpötila ja katkaisee sitten puhaltamisen kun ei ole tarpeen. Mutta katkaiseeko valittu puhallusnopeus siinä vaiheessa kun oikea lämpötila on saavutettu?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Mikko_PKP
Viestit: 359
Liittynyt: 13.11.2003 20:43
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Ei, vaan muuttaa sekoitussuhdetta. Veikkaan, että A poistettiin siksikin, että se joskus saattaa hiukka huudattaa puhallinta... Hyvin on kyllä minulla toiminut.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

Hyvin toimii automaattiasento täälläkin.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

Lada-Jussi kirjoitti:no niin, tuleehan se sieltä kun vähän potkii... :D venäläisten tehomittailujen mukaan tuossa uudessa ei olisi niinkään tehon lisää mutta vääntöominaisuuksia ja taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä olisi kai parannettu. Hinta varmaan saataneen pysymään samana, koska tuo on kuitenkin ihan tehtaan peruskone nyt eli ei omien tuotteiden välistä hintakilpailua. olisiko jo se ohjaustehostin, sitä kun on jo vuoden verran muihin maihin viety ja tänä vuonna myös venäläiset sen saavat. Suomi version hintaa on tietysti laskettu karsimalla varusteita, kuten noi tehostimet ja lämmityslaitteen automaattiasento.
Eli vääntää paremmin, kuluttaa vieläkin vähemmän ja on entistäkin ympäristöystävällisempi. Ja kenties vielä kutakuinkin entiseen hintaan. :)
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Entiseen hintaan kyllä. Muuten uuden ladan lähtöhinta on tällä hetkellä hb:llä 10490 jewroa. Ei suinkaan 9990 jewiä kuten tekniikan maailman hinnasto kertoo.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Avatar
Mikko_PKP
Viestit: 359
Liittynyt: 13.11.2003 20:43
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Kävin tänään Tampereen Deltassa. Sinne on tulossa parin viikon sisään esittelyauto, ilmeisesti HB 16V. Myyjä ei suoraan osannut sanoa saako lisää turvavarusteita tilaamalla, mutta lupasi ottaa selvää ja lähettää esitettä maililla. Kertoilen kun saan sen.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10252
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Hyvinkään Deltan pihaan on tullut yksi uusi 21124 eli HB 1,6 16v koneella. Varsinaista koeajoautoa ei ole (eikä kai tulekaan), koeajot suoritettaan käytetyillä 110:llä :?

keskimmäinen takavyö kulkee hassusti pitkin takakattoa ja lukot on istujan molemmin puolin. On taas toikin hyvä idea, eihän sitä keskimmäistä paikkaa voi muutenkaan käyttää kuin tilapäisesti, on sen verran ahdas takapenkki kuitenkin.

Muuten eroa oli vain moottorin joissain yksityiskohdissa, imusarja muovia, uusi moottorin peitelevy ja muuta pientä. Jostain tiedoista poiketen lokasuojassa luki kuitenkin Festival ja autossa oli aluvanteet.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Lada-Jussi kirjoitti:Hyvinkään Deltan pihaan on tullut yksi uusi 21124 eli HB 1,6 16v koneella. Varsinaista koeajoautoa ei ole (eikä kai tulekaan), koeajot suoritettaan käytetyillä 110:llä :?

keskimmäinen takavyö kulkee hassusti pitkin takakattoa ja lukot on istujan molemmin puolin. On taas toikin hyvä idea, eihän sitä keskimmäistä paikkaa voi muutenkaan käyttää kuin tilapäisesti, on sen verran ahdas takapenkki kuitenkin.

Muuten eroa oli vain moottorin joissain yksityiskohdissa, imusarja muovia, uusi moottorin peitelevy ja muuta pientä. Jostain tiedoista poiketen lokasuojassa luki kuitenkin Festival ja autossa oli aluvanteet.
KUVIA!
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

No nyt on ensimmäiset salakuvat uudesta ladasta otettu. :twisted: Kyseinen lada löytyy malmin delta-autosta ja on 8 venttiilinen,hepat on kuulemma noussu 74-80:een (16v pysynyt samana),koneessa näyttäis olevan uusi kansi ja takana keskellä tosiaan rullavyö,muuta uutta ei ainakaan näy.Mitään teknistä tietoa ei vielä autoon ollut. :shock: No täällä nyt pari hätäsesti otettua kuvaa.

http://fi.msnusers.com/lada/uusilada1101600cc.msnw
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Vastaa Viestiin