110 lämppäri
110 lämppäri
Kyseessä on 2111 -03 16-v koneella. Nyt kun pääkaupunkiseudellekkin tuli enempi pakkasta, niin on päässyt kokeilemaan auton lämmitystä. Ajon aikana lämpöä tulee suht riittävästi, joskin hitaasti. Mutta kun joutuu pysähtymään esim. valoihin, niin puhallus muuttuu kylmäksi, vaikka moottori on lämmin. Onko tää vika, vai ominaisuus? Voihan olla, että jos lämppärin kenno on pieni ja tyhjäkäynnillä vedenkierto vähenee, niin tää on ominaisuus, jolle ei voi mitään ilman muutostöitä. Toisaalta kierrossa voi olla tukos. Siispä arvoisat kollegat: Onko kokemuksia? Käyttäytyykö ajokkisi samalla tavalla?
niin kyllä se taitaa olla vähän ominaisuus ainakin tossa Samarassa, lämppärin ilma viilenee kyllä tyhjäkäynnillä. 110:llä olen jonkin verran ajellut, ei ole tullut kiinnitettyä tuohon oikein huomiota, siinähän on se automaattiasento ja ne kattohässäkät jms., tuntunut kyllä aika tasalämpöiseltä. Joku asiasta kokemusta enemmän omaava varmaan kommentoi.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mulla taas välillä lämpenee liikenne valoihin pysähdyttäessä niin että hiki valuu....
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~