Akku
Akku
Ostin vasta uuden vartan akun oli vaa nii perkuleen kallis (60€) verrattuna tarvike akkuihin ja bilteman akkuihin että ajattelin että ois parempiki verrattaessa halpoihin ja aattelin että mitä akkuja te muut käytätte että sais vähän vertailua noiden merkkien välille hyvät ja huonot puolet.
Mulla oli ennen sellanen exiden akku ja siitä on vaa huonoja kokemuksia.
Toi varta on toiminu ainaki ihan mainiosti, suosittelen.
Mulla oli ennen sellanen exiden akku ja siitä on vaa huonoja kokemuksia.
Toi varta on toiminu ainaki ihan mainiosti, suosittelen.
Kolme vuotta sitten ostin Vartan akun Sunnyyn, silloin se maksoi muistaakseni 50@. Nyt tuo Sunny odottaa kuusen alla kesällä romutukseen vientiä ja olen sillä parin viikon välein ottanut savut ja hyvin on käynnistynyt. Olenkin ajatellut ennen romutusta hankkia siihen jonkun romuakun, koska ainakaan nämä viralliset romutuspaikat edellyttävät, että autosta ei ole poistettu mitään osia.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Mä oon ajellu melkein pelkästään Bilteman akuilla, ne on halpoja ja testeissäkin pärjänneitä ja niillä on kahden vuoden takuu. Sitten jos kahden vuoden sisällä rupee tuntumaan, että akusta häviää puhti niin sen voi viedä takas ja ne sanoo Biliksessä että jaa, ota uus akku tai rahat, eikä tartte sen enempää ihmetellä ja tapella. Jos ostat akun jostain pikkuliikkestä, niin ei varmaan onnistu palautus, tai ei edes kehtaa palauttaa. En oo kyllä Bilis-akkuja joutunu yhtään viemään takas, paitsi kerran, kun tulli ostettua väärän kokonen.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
- veli alexei
- Moderaattori
Hankook taitaa nyt olla testissä. Ei ole viä kovin kauaa ollut, mutta taitaa olla semmonen keskihintanen ja keskinkertanen akku.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Mulla ei oo tähän mennessä kuin huonoja kokemuksia Vartasta. Yhden sellaisen olen joskus ostanut, yksi kenno oikosulkuun kun akulla oli ikä 1v 3kk. Sitte menin kaverin kyydillä ja ostin uuden, merkkiä en muista. Kotona huomasin että on täysin identtinen sen hajonneen Vartan kanssa
Kyse oli kyllä diesel autosta ja akusta.
No, nyt ostin taas Vartan, toivottavasti kestää pidempään.
Taitaa suurin osa akuista tulla samoista tehtaista, niihin vaan liimataan tilaajan tarrat.
,_,/ukka

No, nyt ostin taas Vartan, toivottavasti kestää pidempään.
Taitaa suurin osa akuista tulla samoista tehtaista, niihin vaan liimataan tilaajan tarrat.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
so on tosi kun munkin muijani peruuttaa,kun ohjaan sitä. mul on tarvike akku tb:ltä ostettu ja siinä on kahen vuoden takuu ja se on jo toiminut yli 3 vuotta. onks tää joku yksilö akku rintamalla/tösin oon joutunut lataamaansen akkulaturilla 3-4kertaa täyteen latinkiin,kun olinoita latus ongelmia ladassa/sano hapettumia apiko liittimissä yn.mNonnis kirjoitti:Biltemaa suosin minäkin, Tolstoin mainitsemista syistä.
- TOVERI NIVA
- Viesti:
Eikä tarvi edes kuittia säilyttää kun päällä lukee biltema?tolstoi kirjoitti:Mä oon ajellu melkein pelkästään Bilteman akuilla, ne on halpoja ja testeissäkin pärjänneitä ja niillä on kahden vuoden takuu. Sitten jos kahden vuoden sisällä rupee tuntumaan, että akusta häviää puhti niin sen voi viedä takas ja ne sanoo Biliksessä että jaa, ota uus akku tai rahat, eikä tartte sen enempää ihmetellä ja tapella. Jos ostat akun jostain pikkuliikkestä, niin ei varmaan onnistu palautus, tai ei edes kehtaa palauttaa. En oo kyllä Bilis-akkuja joutunu yhtään viemään takas, paitsi kerran, kun tulli ostettua väärän kokonen.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Akut on aina olleet meikäläisen vehkeissä mitä sattuu, yleensä vanhoja paskoja, joten merkillä ei ole ole ollut paljoa merkitystä. 
Tuossa Ladassa sattui olemaan ostaessa Exiden patteri ja sillä on toistaiseksi pärjätty. Vanhanoloinen kapistus, napoihin stanssatut numerotkin ovat menneet jo lukukelvottomiksi. Virtaa tuntuu riittävän, kunhan ei unohda mitään päälle. Ladan omaa työvaloa käyttäen akku meni runsaassa tunnissa liki tyhjäksi ja täytyi startata veivaten...

Tuossa Ladassa sattui olemaan ostaessa Exiden patteri ja sillä on toistaiseksi pärjätty. Vanhanoloinen kapistus, napoihin stanssatut numerotkin ovat menneet jo lukukelvottomiksi. Virtaa tuntuu riittävän, kunhan ei unohda mitään päälle. Ladan omaa työvaloa käyttäen akku meni runsaassa tunnissa liki tyhjäksi ja täytyi startata veivaten...