Vikoja siinä oli että ei leimalle olisi voinut heti viedä:
Viiminen änkkäri puuttuu. Mutta kyydissä tuli hieno tuning putki...

Repsikan turvavyö puuttuu. Mutta löytyy takapaksista
Oljypohja on puhki
Kesärenkaat alla, joista yksi on puhki
Tulpat oli jostain pakusta... Ja tulpan johdot puuttuu...
Ja ratti puutui...
No tuossa oli pahimmat viat
Viikko sitten vaihdettin veljen kanssa oljypohja. Se on muuten kohtalaisen v-mäinen homma, kun siin konetta ei ota pois kone huoneesta... Vaan kiinnikkeet irti ja hieman nostoa... Mutta se siis onnistui kumminkin ihan hyvin.
Ja eilen sitten rassailtiin sitä sellaset 9 tuntia. Ekasi laittelin tulpan johdot kiinni tupat kävin hakemasta yhdestä "ylimääräisestä" 1600 koneesta. Ja sitten öljyt koneeseen. Ja sitten vielä vettä syyläriin. Ja eikun starttailemaan. No eihäs se oiken halunnut startata...



Ja auto oli ihan kunnossa...
Enää ei tarvitsisi asentaa kuin putki ja turvavyö että voisi lähtä konttorille kysymään leimaa...
