LADA luokka?
LADA luokka?
Minne on hävinnyt kaikki Lada rataluokan ajokit? Siellähän on valmiiksi kireitä patoja joita siitä sitten vaan heivaamaan harrasteladan keulille ja samasta paketista luulis saavan "hyvän" alustan jne tuhottomasti kivoja osia 

Lada
Itse tiedän pari entistä rata-Ladaa jotka joutuivat romurallin uhreiksi. Radalla pätee sama kuin muualla liikenteessä. Eli Ladaa ei arvosteta, vaikka onkin hyvä ajaa, helposti huollettava ja halpa ylläpitää.
Olihan Suomessa useita ralli-Ladojakin, jopa tehtaan tekemiä VFTS-malleja, vaan eipä näy enää. Minne lie niidenkin tie johtanut. Olisko venäjänpojat tai vironpojat ostaneet ja vieneet pois??
Olihan Suomessa useita ralli-Ladojakin, jopa tehtaan tekemiä VFTS-malleja, vaan eipä näy enää. Minne lie niidenkin tie johtanut. Olisko venäjänpojat tai vironpojat ostaneet ja vieneet pois??

Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
-
Re: Lada
ss127 kirjoitti:Itse tiedän pari entistä rata-Ladaa jotka joutuivat romurallin uhreiksi. Radalla pätee sama kuin muualla liikenteessä. Eli Ladaa ei arvosteta, vaikka onkin hyvä ajaa, helposti huollettava ja halpa ylläpitää.
omistan sattumalta alkuperäisen b-ryhmän vfts:än jonka olen valitettavasti joutunut poistamaan kaikki herkut mm.alumiiniovet ja polykarponaatti lasit jotta sillä sais päästellä viel pitkiä luisuja suomalaisil sorateil f-ryhmäs. Ollaan mietitty täs porukall et jos löytyis tarpeeksi innostusta niin ruvattais vetämään vanhaa kunnon lada cuppia kuin vanhaan hyvään aikaan. eli jos rallin ajaminen kiinnostaa halvassa lada luokassa niin pistäkää meiliä ladaracingteam@suomi24.fi