Nopeita Warreja
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Nopeita Warreja
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti:
Konehuoneen arkkitehtuuria:
Pakosarjan ensimmäinen osa käännetty nurinpäin ja tehopakoputki lähtee siten,että se menee jäähdyttäjän paikalle,mistä se poistuu alaspäin.Näin on saatu jäähdytin siirrettyä eteen paremman jäähdytyksen aikaansaamiseksi.Moottoria ruokkii kolme erillistä kaasutinta ilmanpuhdistajineen.Kolme puolaa näkyy lokasuojan päällä-yksi per sylinteri.Jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ei alkuperäisessä paikassa.Kannessa punainen osa,jonka merkitystä en ymmärrä.Liittyy jotenkin jäähdytysjärjestelmään?
Pakosarjan ensimmäinen osa käännetty nurinpäin ja tehopakoputki lähtee siten,että se menee jäähdyttäjän paikalle,mistä se poistuu alaspäin.Näin on saatu jäähdytin siirrettyä eteen paremman jäähdytyksen aikaansaamiseksi.Moottoria ruokkii kolme erillistä kaasutinta ilmanpuhdistajineen.Kolme puolaa näkyy lokasuojan päällä-yksi per sylinteri.Jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ei alkuperäisessä paikassa.Kannessa punainen osa,jonka merkitystä en ymmärrä.Liittyy jotenkin jäähdytysjärjestelmään?
Punainen osa kannessa on osa kaasutinpatterin vivustoa,lähinnä siinä on kaasuvaijeri kiinni.Kaasutimet ovat jikov moottoripyörä kaasuttimia ja vivusto on samanlainen kuin käytettiin Melkus-urheiluautoissa.Jaska HKI kirjoitti:Konehuoneen arkkitehtuuria:
Pakosarjan ensimmäinen osa käännetty nurinpäin ja tehopakoputki lähtee siten,että se menee jäähdyttäjän paikalle,mistä se poistuu alaspäin.Näin on saatu jäähdytin siirrettyä eteen paremman jäähdytyksen aikaansaamiseksi.Moottoria ruokkii kolme erillistä kaasutinta ilmanpuhdistajineen.Kolme puolaa näkyy lokasuojan päällä-yksi per sylinteri.Jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ei alkuperäisessä paikassa.Kannessa punainen osa,jonka merkitystä en ymmärrä.Liittyy jotenkin jäähdytysjärjestelmään?
http://www.rallye-wartburgfan.privat.t- ... 28955.html
Muutama itä-ralliauto kuva lisää
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Kyllä se tehoputkisto mahtuu sinne koneen taakse, vaikka jäähdytintä ei siirrettäisikään.1985 saakka se oli takana ja uuden keulan yhteydessä jäähdytin siirtyi eteen.A-ryhmäläisessä sen paikka on oltava luokituksen mukainen.Jaska HKI kirjoitti:Konehuoneen arkkitehtuuria:
Pakosarjan ensimmäinen osa käännetty nurinpäin ja tehopakoputki lähtee siten,että se menee jäähdyttäjän paikalle,mistä se poistuu alaspäin.Näin on saatu jäähdytin siirrettyä eteen paremman jäähdytyksen aikaansaamiseksi.Moottoria ruokkii kolme erillistä kaasutinta ilmanpuhdistajineen.Kolme puolaa näkyy lokasuojan päällä-yksi per sylinteri.Jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ei alkuperäisessä paikassa.Kannessa punainen osa,jonka merkitystä en ymmärrä.Liittyy jotenkin jäähdytysjärjestelmään?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Tuohan onkin 353 WR mallin konehuoneesta tuo kuva, eli ajalta ennen A-ryhmää(1150 cc , 3 kaasaria ja 5-lovinen aski).Toveri Sladimir kirjoitti:Kyllä se tehoputkisto mahtuu sinne koneen taakse, vaikka jäähdytintä ei siirrettäisikään.1985 saakka se oli takana ja uuden keulan yhteydessä jäähdytin siirtyi eteen.A-ryhmäläisessä sen paikka on oltava luokituksen mukainen.Jaska HKI kirjoitti:Konehuoneen arkkitehtuuria:
Pakosarjan ensimmäinen osa käännetty nurinpäin ja tehopakoputki lähtee siten,että se menee jäähdyttäjän paikalle,mistä se poistuu alaspäin.Näin on saatu jäähdytin siirrettyä eteen paremman jäähdytyksen aikaansaamiseksi.Moottoria ruokkii kolme erillistä kaasutinta ilmanpuhdistajineen.Kolme puolaa näkyy lokasuojan päällä-yksi per sylinteri.Jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ei alkuperäisessä paikassa.Kannessa punainen osa,jonka merkitystä en ymmärrä.Liittyy jotenkin jäähdytysjärjestelmään?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Kone on kuitenkin 85- mallia,kun tuo sylinterikansi on viimeistä mallia.Kuten myös Skodan jäähdytin.Tosin ne lienee oli saatavilla tehtaan ralliautoon jo '84.Toveri Sladimir kirjoitti:Tuohan onkin 353 WR mallin konehuoneesta tuo kuva, eli ajalta ennen A-ryhmää(1150 cc , 3 kaasaria ja 5-lovinen aski).Toveri Sladimir kirjoitti:Kyllä se tehoputkisto mahtuu sinne koneen taakse, vaikka jäähdytintä ei siirrettäisikään.1985 saakka se oli takana ja uuden keulan yhteydessä jäähdytin siirtyi eteen.A-ryhmäläisessä sen paikka on oltava luokituksen mukainen.Jaska HKI kirjoitti:Konehuoneen arkkitehtuuria:
Pakosarjan ensimmäinen osa käännetty nurinpäin ja tehopakoputki lähtee siten,että se menee jäähdyttäjän paikalle,mistä se poistuu alaspäin.Näin on saatu jäähdytin siirrettyä eteen paremman jäähdytyksen aikaansaamiseksi.Moottoria ruokkii kolme erillistä kaasutinta ilmanpuhdistajineen.Kolme puolaa näkyy lokasuojan päällä-yksi per sylinteri.Jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ei alkuperäisessä paikassa.Kannessa punainen osa,jonka merkitystä en ymmärrä.Liittyy jotenkin jäähdytysjärjestelmään?