Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
VOI LATTARA minkä teit!!!! Aamulla olin menossa töihin niin ei jaksanu pyörittää ollenkaan startilla!!! Kyllä pikkusen otti pattiin eka kerta kun näin tekee...
Kylmä-Mika kirjoitti:VOI LATTARA minkä teit!!!! Aamulla olin menossa töihin niin ei jaksanu pyörittää ollenkaan startilla!!! Kyllä pikkusen otti pattiin eka kerta kun näin tekee...
Oliko kellään muulla samanlainen aamu
Ei nyt juuri tänään, mutta yhdesti on tälle talvelle noin käynyt. Tosin silloin auto oli seisonut ainakin viikon.
Eilen Lada starttasi kehnosti ja kävi kolmella . No lähdin tästä huolimatta ajoon ja onneksi jo noin parin sadan metrin jälkeen neljäs pytty tuli mukaan. Mutta meinas jo hitsit.
Nyt laitoin lattaran lämpiään, kunhan ei ole purkanu akkua... onneks pääs sentään töihin työkaverin kyydillä...
Uutisissa lupasivat -12 astetta niin ajattelin että ei tarvitse piuhaa laittaa niin yöllä ollu -23 astetta... kyllä meinas aamulla tulla kirosana tai pari... Lauantaina hajos volvosta lämppärin motti, ei voinu silläkään mennä!
mullaki tuli saman laista onkkelmaa.
kaverille mentiin, jossa mun lada jo ootti, oli ollu siellä käyttämättä 2-3 viikkoa ja pakkasta sillon oli jtn 15 astetta, ni istahin vaan sisään, ja ryypyn pistin ihan päälle, ja käänsin vivusta, pikkusen pyörähti jonkajälkeen solenoidi vaan naksuu... siinä tosiaan pääsi yksi jos toinenki kirosana. ei muutaku volvolla apuvirtaa. ja sitten taas starttaamaan. nyt pyöri jo ihan hyvinm mutta ei käynnisty, ja enhän minä kauaa yrittänykkään, vaan kone huoneeseen, ja heilutin ylös alas ihmeitä tekevää vipua, ja istahin sisään ja kään sin virtaavaimesta, ei montaa kertaa koneen tarvinnu pyörähtää kunnes lähti jo käyntiin, eikä sammunu.
seuraavana päivänä akku oli taas täynnä, ni en muutaku pikkasen pumpannu pensaa kaasarille ja starttasin, ja laakista käyntiin...
Kun lueskelin tätä keskustelua mieleni valtasi karmea ajatus, ettei lada lähtisikään käyntiin kolmen viikon seisomisen jälkeen .
Siispä menin ulos ja kokeilin, ja kyllähän uskollinen lattarauta tärähti tulille ilman mitään ongelmia ja lähes välittömästi
On ne vaan petoja talvikelillä