ruoste

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Vattu Ati

ruoste

Viesti Kirjoittaja Vattu Ati »

takaluukkun ja kuskin oven alahelmat ihan paperia
Avatar
nivailija
Viestit: 1047
Liittynyt: 26.3.2004 16:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Vai että paperia? Meni nyt vähän viestisi pointti ohitse... :?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Kylmä-Mika

Viesti Kirjoittaja Kylmä-Mika »

Mulla oli lada 1200 S ja sivulistan alla reikä, korjasin sen mehukattipurkista leikkaamalla palasen ja pakkelilla... ja punaista sprayta päälle ja kukaan ei huomannu mitään :shock:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Lasikuitukitti tekee ihmeitä ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Lada ukko
Viestit: 129
Liittynyt: 26.6.2004 9:00
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja Lada ukko »

Ostin starkilta kaks neliöö peltiä ja hitsailin sitä 1600sl:ään ja taitaa sitä viä olla melkein neliö jäljellä ja taas jarru remppaa tehdesä löysin lokarin yläpinnata IHAN tarpeeks ison reijän.
Siperia opettaa...
pravda

Viesti Kirjoittaja pravda »

Onhan se VIRITTÄMISTÄ tämäkin
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Kyllä mä joskus ihmettelen että miten ihmiset vihtii noita ruostevikoja paikata kaiken mailman pakkeli-teippi-popniitti-sukkahousu virityksillä, kun melkein samalla vaivalla siihen saa sen pelti paikankin.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

,_,/ukka kirjoitti:Kyllä mä joskus ihmettelen että miten ihmiset vihtii noita ruostevikoja paikata kaiken mailman pakkeli-teippi-popniitti-sukkahousu virityksillä, kun melkein samalla vaivalla siihen saa sen pelti paikankin.

,_,/ukka
Kaupasta saa sitä kittiä aika paljon yhden mikin hinnalla. Ja aika moni osaa sitä kittiä tai teippiä levittää, mutta hitsaaminen sitten vaatiia taitoa jo vähän. Popparit siis on jo tosi hyvä ratkasu.
Nimim. Kaikkia noita kokeillut (paitti sukkahousuja vaan pimeessä)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

,_,/ukka kirjoitti:Kyllä mä joskus ihmettelen että miten ihmiset vihtii noita ruostevikoja paikata kaiken mailman pakkeli-teippi-popniitti-sukkahousu virityksillä, kun melkein samalla vaivalla siihen saa sen pelti paikankin.

,_,/ukka
Kaupasta saa sitä kittiä aika paljon yhden migin hinnalla. Ja aika moni osaa sitä kittiä tai teippiä levittää, mutta hitsaaminen sitten vaatiia taitoa, tiloja, sähköä jne. Popparit siis on jo tosi hyvä ratkasu. Sanomalehti, lasikuitukitti ja bitumi ovat myös hyviä ja pitäviä.

Nimim. Kaikkia noita kokeillut (paitti sukkahousuja vaan pimeessä)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

veli alexei kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:Kyllä mä joskus ihmettelen että miten ihmiset vihtii noita ruostevikoja paikata kaiken mailman pakkeli-teippi-popniitti-sukkahousu virityksillä, kun melkein samalla vaivalla siihen saa sen pelti paikankin.

,_,/ukka
Kaupasta saa sitä kittiä aika paljon yhden mikin hinnalla. Ja aika moni osaa sitä kittiä tai teippiä levittää, mutta hitsaaminen sitten vaatiia taitoa jo vähän. Popparit siis on jo tosi hyvä ratkasu.
Nimim. Kaikkia noita kokeillut (paitti sukkahousuja vaan pimeessä)
No miks niille reijille sitte pitää tehdä yhtään mitään. Ketä siinä huijaa?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Gessle
Viestit: 106
Liittynyt: 22.11.2004 12:06
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gessle »

,_,/ukka kirjoitti:
No miks niille reijille sitte pitää tehdä yhtään mitään. Ketä siinä huijaa?

,_,/ukka
Ostajaa? :oops:
<?php
include "turbo.lada";
get_horsepower(+69);
?>
(Skoda 130LX '86) | (Seat Ibiza '91) | Lada 1200S '88 | Lada 1500S '92 | BMW 316 8?
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Gessle kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:
No miks niille reijille sitte pitää tehdä yhtään mitään. Ketä siinä huijaa?

,_,/ukka
Ostajaa? :oops:
Ja katastusmiestä. ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Onhan noita ruosteitakin tullut paikkailtua :?

-hakataan pieni ruostereikä sisäänpäin lommolle,hiotaan,laitetaan verkko,kitataan,hiotaan ja maalataan
-pieniin ruostereikiin betonia ja pohjamassaa päälle :lol:
-paikataan sisäpuolelta jeesusteipillä ja pintapuolelta kitillä ja taas maalia päälle :shock:
-maalataan Miranonilla niin monta kertaa pensselillä,että vaikka allaolevasta pellistä on vain muisto jäljellä niin Miranol muodostaa kuoren edelleen.
-laitetaan vain pelkkää "Mustaa Ritaria" ruosteen päälle
-peitetään ruostetäplät permanent maalipuikolla.Värejä mm. valkoinen ja keltainen.
-laitetaan ruostereiän päälle siirtotarra ja maalia päälle :shock:
-pokataan esim. ovien helmapellit uudesta pellistä ja piilotetaan pop-niittisaumat oveen tulevan suojalistan alle,maalataan.
-kiinnitetään kovalevy sisäpuolelta terveeseen peltiin porakärkiruuveilla siten että ajetaan ruuvit läpi,jotka katkaistaan laikkakonella.Kovalevyn epätasaisesta pinnasta tehdään kitattava pinta johon kitti tarttuu hyvin.Jos pinta on kaareva niin sitä voi taivuttaa jonkinverran.Suuremmat taivutukset saa urittamalla kovalevyn sileää pintaa.Lopuksi kitataan,hiotaan ja maalia päälle :shock: :lol: :shock: :lol: :lol:
-kynnyskoteloissa voi pokata pellit ,nostaa tunkilla lautaa apunakäyttäen kohteeseena ja kittiä väliin. :wink: . :lol: :lol: pinnan kittaus ja loppumaalaus.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

veli alexei kirjoitti:
Gessle kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:
No miks niille reijille sitte pitää tehdä yhtään mitään. Ketä siinä huijaa?

,_,/ukka
Ostajaa? :oops:
Ja katastusmiestä. ;)
Menet konttorille ja maksat siitä, että katsastusmies tarkistaa onko autosi turvallisessa tieliikenne kunnossa. Ennen katsastusta vaan piilotat kaikki viat, jotka löydät. Kumpikahan siinä kusettaa ja ketä. Se katsastusmies tuskin istuu kyydissä kun joku mopoilija sihahtaa sun autosta läpi niinku pahvilaatikosta :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

Joo kyllähän tuon katsastuksen tarkoituksena olis pitää auto asiallisessa kunnossa. Itseään siinä tosiaan eniten huijaa noille ihmeviritelmillä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin