Tuplien imusarja ja sen tekeminen

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Lada ukko

Tuplien imusarja ja sen tekeminen

Viesti Kirjoittaja Lada ukko »

:shock: Oisko kelään laittaa kuvia vaakatuplien imusarjasta? Kaikenlaiset kuvat kelpaa mieluiten myös laipoista. Jos sais ny noi tuplat hankitua niin vois tehä ainakin ittelle... :D Älkääkä suotta laittako mitään kommenteja että "mitä sää ny sitä teet kun voit ostaakin!" :wink:(tietysti 40 webereittten imusarjaa saa tarjota jos on naurettavan halpa ja löytyy kuvia 8)). Aikaa on ja laipat saan polttoleikattua koululla. 8) Jos ei kuvat kulje täälä laittakaa leo.karttunen@pp.inet.fi kiitos jo etukäteen :D
Siperia opettaa...
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

http://www.team-rs.ru/images/weberdellorto/dudki.jpg tässä on ainakin tuplien pyolella olevan laipan mitat, samoin imutorvet.
Lohkon puolella olevan laipan muodon saa aika hyvin tiivisteestä.
Jos aiot tehdä itse niin kokemuksella sanon, että lohkon puolella olevan laipan minimipaksuus ainakin 15mm. Ja ennen hitsausta kannattaa lämmittä kunnolla, ettei rupe vääntymään.
Yritin joskus itse tehdä, mut meni persille ku oli 10mm laipa eikä kauheasti hitsuksestakaan ollut kokemusta...

Itselläni olis moposportin täysin käyttämätön imusarja tuplille 2101:lle ja jos oikein ymmärrän niin käy kaikkiin takapotkuihin paitsi 1,7i. Hinta 100€.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Tiivisteesteestä saa tosiaankin hyvän laipan mallin. Jos laippa vääntyy polttoleikatessa, niin hitsaa lähdöt kuperalle puolelle. Meinaan oikaisee jonkin verran.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Ite olen itsetehdyt imusarjat hitsausten jälkeen käyttänyt plaanattavana jossakin. Kyllä niihin kuitenkin vähän vääntymää tulee.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Vastaa Viestiin