Tula?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Tula?

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Onkohan minkään maahantuojan tuontiohjelmassa noita venäläisiä Tula maastomoottoripyöriä? Siis tämmösiä:
http://digilander.libero.it/cuoccimix/tmz-952.jpg

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joskus näin Tula merkkisiä (taisi olla mönkkäreitä) keltaisen pörssin moottoripyörä osastolla, niitä myytiin ihan uusina ja rekisteröimättöminä. Mahtoiko niitä rekisteriin saadakaan. Enpä ole seurannut vieläkö niitä siellä on tarjolla.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mam
Viestit: 204
Liittynyt: 17.10.2004 16:31
Paikkakunta: "paska kaupunni"

Viesti Kirjoittaja mam »

Tietääkseni Nakkilassa päin olisi yksi rekisterissä.

Parempi kaksipyöräinen vaihtoehto on MZ. Luotettavampaa ja varmatoimisempaa moottoripyörää saa etsiä - 100 000 km:n kokemuksella.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

mam kirjoitti:Tietääkseni Nakkilassa päin olisi yksi rekisterissä.

Parempi kaksipyöräinen vaihtoehto on MZ. Luotettavampaa ja varmatoimisempaa moottoripyörää saa etsiä - 100 000 km:n kokemuksella.
vieläkö muuten Mitziä valmistetaan? Vai loppuko se DDR:n mukana niinku Warre ja Trabbi?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
mam
Viestit: 204
Liittynyt: 17.10.2004 16:31
Paikkakunta: "paska kaupunni"

Viesti Kirjoittaja mam »

Itselläni on seuraavat mallit:
-91-mallinen 125-kuutioinen (2 T), ajettu 83 000 km, tehty Saksassa
-98-mallinen 300-kuutioinen (2 T), ajettu 63 000 km, tehty Turkissa
-00-mallinen 660-kuutioinen (4 T), ajettu 8500 km, tehty Saksassa

Saksassa tehdään 125 - 1000 -kuutioisia yhä - katso http://www.muz.de

Uudet Mitsit eivät ole enää halpoja mutta käytettyjä 84-mallisia on aina tarjolla ja edullisia varaosia löytyy.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

mam kirjoitti:Tietääkseni Nakkilassa päin olisi yksi rekisterissä.

Parempi kaksipyöräinen vaihtoehto on MZ. Luotettavampaa ja varmatoimisempaa moottoripyörää saa etsiä - 100 000 km:n kokemuksella.
Mulla on jo katukäyttöön mp. Työkaveri vaan puhui tommosesta yamahan 200cc pallorenkaisesta maastomoottoripyörästä ja tuli mieleen että venäjälläkin tehdään vastaavia. Maahantuojaa ja hintatietoa ei sitten kuitenkaan liene olemassa?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

mam kirjoitti:Itselläni on seuraavat mallit:
-91-mallinen 125-kuutioinen (2 T), ajettu 83 000 km, tehty Saksassa
-98-mallinen 300-kuutioinen (2 T), ajettu 63 000 km, tehty Turkissa
-00-mallinen 660-kuutioinen (4 T), ajettu 8500 km, tehty Saksassa

Saksassa tehdään 125 - 1000 -kuutioisia yhä - katso http://www.muz.de

Uudet Mitsit eivät ole enää halpoja mutta käytettyjä 84-mallisia on aina tarjolla ja edullisia varaosia löytyy.
Eikös tuo 660cc 4T kone ole yamahan kone, tai siis identtinen kopio siitä?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
mam
Viestit: 204
Liittynyt: 17.10.2004 16:31
Paikkakunta: "paska kaupunni"

Viesti Kirjoittaja mam »

Kyllä se on aito Yamaha (XTZ 660 Tenere). MuZ:n oli pakko ottaa se, kun BWM, Rotaxin omistajana, nosti hinnat liian korkeiksi.

MuZ tekee omat koneet 125- ja 1000-kuutioisiin.
Vastaa Viestiin