auto hifit osoitteesta...

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
KTC
Viesti:

auto hifit osoitteesta...

Viesti Kirjoittaja KTC »

http://www.kitupiikki.net halpoja hintoja ja hyviä laitteita. kuljetusmaksu sisältyy hintaan. käykää kattomassa. :wink:
arto hietakangas
,_,/ukka

Re: auto hifit osoitteesta...

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

KTC kirjoitti:http://www.kitupiikki.net halpoja hintoja ja hyviä laitteita. kuljetusmaksu sisältyy hintaan. käykää kattomassa. :wink:

Testasin tuota kesällä, toimii. Soittelivat vieläpä peräänkin ku tilaamani soitin poikkesi ominaisuuksiltaan hieman nettisivujen ilmoituksesta. Varmistivat ettei "puute" vaikuta ostopäätökseeni.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

,_,/ukka kirjoitti:
KTC kirjoitti:http://www.kitupiikki.net halpoja hintoja ja hyviä laitteita. kuljetusmaksu sisältyy hintaan. käykää kattomassa. :wink:

Testasin tuota kesällä, toimii. Soittelivat vieläpä peräänkin ku tilaamani soitin poikkesi ominaisuuksiltaan hieman nettisivujen ilmoituksesta. Varmistivat ettei "puute" vaikuta ostopäätökseeni.

,_,/ukka
Joo ja tuolla on erityisen hyvää tuo suomenkielinen palvelu.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
koppakuoriainen

Viesti Kirjoittaja koppakuoriainen »

Ite tilasin tuolta Mp3-soittimen, tarkemmin sanottuna Kenwood KDC-W 6027, kustanti 199 euroa. Suosittelen kyseistä paikkaa, ovat aika kohdallaan nuo hinnat eikä minkäänlaisia postikuluja. Toimitusaika hiukkasen pitkä, mutta senhän ymmärtääkin kun tuotteet tulevat saksan varastoista.
,_,/ukka

koppakuoriainen kirjoitti:Ite tilasin tuolta Mp3-soittimen, tarkemmin sanottuna Kenwood KDC-W 6027, kustanti 199 euroa. Suosittelen kyseistä paikkaa, ovat aika kohdallaan nuo hinnat eikä minkäänlaisia postikuluja. Toimitusaika hiukkasen pitkä, mutta senhän ymmärtääkin kun tuotteet tulevat saksan varastoista.
No kyllä nuo aika hyvin välistä ottavat. Tuo tilaamani Eltan MP3 soitin maksoi kitupiikissä 99Euroa postikuluineen ja googlella löytyi monesta saksalaisesta liikkeestä hintaan 59-79Euroa. Eli kauppahan se on joka kannattaa...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
KTC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

joo mutta suomen kieli on suomenkieli. muut kielet on mulle hepreaa.
valikoima sais silti olla vähän isompi. :wink:
arto hietakangas
vesanen

Viesti Kirjoittaja vesanen »

Onhan tuolla ihan hyvän näkösiä erillis sarjoja ja subbareita vois vaikka kokeilla ens kesänä ku pitäs erillis sarja ostaa
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

HALPA JA HYVÄ EI SISÄLLY AOTOPOPPIKSISSA SAMAAN LAUSEESEEN!!!

Halap tuo kitupiikki kyllä on, mutta ite en sieltä tule koskaan mitään tilaamaan!!! Käyn Lappenrannassa Kätsällä ostamassa tarvitemani tavarat!

Vaikka matkaa tuleekin 100km yhteen suuntaan mutta silti sieltä saa parhaat tuottee sopuhintaan, kun osaa tinkiä... :)

http://www.teamkatsa.com

Myyjän kommentti: Haluatko halvan vai hyvän? :)
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
koppakuoriainen

Viesti Kirjoittaja koppakuoriainen »

,_,/ukka kirjoitti:
koppakuoriainen kirjoitti:Ite tilasin tuolta Mp3-soittimen, tarkemmin sanottuna Kenwood KDC-W 6027, kustanti 199 euroa. Suosittelen kyseistä paikkaa, ovat aika kohdallaan nuo hinnat eikä minkäänlaisia postikuluja. Toimitusaika hiukkasen pitkä, mutta senhän ymmärtääkin kun tuotteet tulevat saksan varastoista.
No kyllä nuo aika hyvin välistä ottavat. Tuo tilaamani Eltan MP3 soitin maksoi kitupiikissä 99Euroa postikuluineen ja googlella löytyi monesta saksalaisesta liikkeestä hintaan 59-79Euroa. Eli kauppahan se on joka kannattaa...

,_,/ukka
Ottaen huomioon että esimerkiksi autostudiolla kyseinen soitin maksaa 299e. Itse en osaa saksaa juuri ollenkaan, eli katsoin parhaimmaksi tilata kitupiikistä. Suosittelen edelleen. On myös nimeltä mainitsematon suomalainen nettikauppa, jolta olen odotellut sataa euroa pian kaksi vuotta, lähettivät nimittäin viallisen subbarin, ja se oli ollut ennen minua neljällä muulla... Että sillätavalla..
,_,/ukka

koppakuoriainen kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:

,_,/ukka
Ottaen huomioon että esimerkiksi autostudiolla kyseinen soitin maksaa 299e. Itse en osaa saksaa juuri ollenkaan, eli katsoin parhaimmaksi tilata kitupiikistä. Suosittelen edelleen. On myös nimeltä mainitsematon suomalainen nettikauppa, jolta olen odotellut sataa euroa pian kaksi vuotta, lähettivät nimittäin viallisen subbarin, ja se oli ollut ennen minua neljällä muulla... Että sillätavalla..
Suosittelen minäkin. Ei ole halvin mahdollinen, mutta helppo, luotettava ja nopea. Kaikki ominaisuuksia joista voi vähän maksaakkin. Ainakin tuon yhden kaupan perusteella olen ollut ihan tyytyväinen. Tuskin tuo 59Eurolla kaupannut liike olisi alkanut suomeen postittaan, kuluista ei etukäteen mitään tietoa ja sanaakaan en saksaa osaa.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
KTC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

en tarkoittanut äänenpaine enkä äänenlaatukisoihin tarkoitettuja vaan tuollaisia jokapäiväisiä laitteita. :twisted:
arto hietakangas
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

KTC kirjoitti:en tarkoittanut äänenpaine enkä äänenlaatukisoihin tarkoitettuja vaan tuollaisia jokapäiväisiä laitteita. :twisted:
No ei minulla mitään paine autoa ole... Vaan jokapäiväisessä popituksessa... Vaikka kajarit ovatkin tasoa Bebek ja Robinhood... Mutta aion kyllä hommata HYVÄT kajarit kun on rahaa... Ja hyviä kajareita ei kitupiikistä saa!
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
,_,/ukka

dJONY kirjoitti:
KTC kirjoitti:en tarkoittanut äänenpaine enkä äänenlaatukisoihin tarkoitettuja vaan tuollaisia jokapäiväisiä laitteita. :twisted:
No ei minulla mitään paine autoa ole... Vaan jokapäiväisessä popituksessa... Vaikka kajarit ovatkin tasoa Bebek ja Robinhood... Mutta aion kyllä hommata HYVÄT kajarit kun on rahaa... Ja hyviä kajareita ei kitupiikistä saa!
Tyylillä:"Ihan järjetöntä ostaa 5000Euron autoa, kun sillä rahalla saa ihan hyvät RCA kaapelit" :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Minulla olisi edeleen kaupan Munchen autoradio kasettisoittimella...ainakin 2x3 wattia....radio kuuluu paremmin kunauto ei liiku,eikä lihavia tanttoja seiso lähipiirissä imemässä radioalltoja.Bonuksen Lauantaitanssit Vol.7..Kotihipat kasetti mukaan :lol: :lol: .Hinta 10+postimaksu :wink:
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Jaska HKI kirjoitti:Minulla olisi edeleen kaupan Munchen autoradio kasettisoittimella...ainakin 2x3 wattia....radio kuuluu paremmin kunauto ei liiku,eikä lihavia tanttoja seiso lähipiirissä imemässä radioalltoja.Bonuksen Lauantaitanssit Vol.7..Kotihipat kasetti mukaan :lol: :lol: .Hinta 10+postimaksu :wink:
Onko se sellainen oikein hieno "tupla nänni"?
itselläni taitaa olla samanlainen :lol:
Vastaa Viestiin