startti ongelmia

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
ladarider

startti ongelmia

Viesti Kirjoittaja ladarider »

Mikähän mahtaa olla kun kääntää avaimesta virrat päälle asentoon niin ei tule koje tauluun mitään valoja ei ees bensa valoo mutta kuitenkin lähtee tuuletin pyörimään ja muut vehkeet. Ja eikä sitten starttaa kun yrittää. Mikähän olis vaikana???
KTC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

onko akussa virtaa onko sulakkeet ehjät?
arto hietakangas
ladarider

Viesti Kirjoittaja ladarider »

Kyllä siinä on akku täynnä ja sulakkeet ehjät. Mutta voiskohan olla semmonen vika että sulake rasia on rikki.??
Laabor 1500s

Viesti Kirjoittaja Laabor 1500s »

mulla oli 1500s muuten samanllainen vika paitsi starttas mut ei lähteny käyntiin.
siinä oli vikana kojetaulun takana oleva rele, sen ku vaihto niin tuli kuntoon.
KTC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

no koitas ohittaa sulakerasia piuhalla. niin saat selville onko vika siinä. sit toi rele systeemi kannattaa myös ohittaa puuha-piuhoilla :twisted:
arto hietakangas
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Sulakkeet on usein löysällä. Mulla on melkein kaikki sähköviat aina ratkennu sulakkeiden kiristelyllä.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Nonnis kirjoitti:Sulakkeet on usein löysällä. Mulla on melkein kaikki sähköviat aina ratkennu sulakkeiden kiristelyllä.
Niinhän ne useimmiten ratkeaa. Takapotkujen kanssa valtaosa pikkuvioista (häiriöistä) katosi sulakkeiden rapsuttelulla/kiristelyllä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin