Ladan Jousien jäykkyys
Ladan Jousien jäykkyys
Mahtaako kellään olla tietoa Samaran vakiotakajousien jousivakiosta. Pitäs laittaa kynäjouset samaraan, mut ei oo aavistusta mikä vakioitten jäykkyys on. Kun tietäis sen sais siitä verrata ja sovittaa sopivia kyniä paikalleen...
Joo löysintä ne suositteli... Tuntuu välillä et toi vakioki olis liian jäykkä.Jankos kirjoitti:Nuo myyjät kai osaa yleensä aika hyvin kyllä kertoa mikä jousi on lähimpänä... Eikö etuvedossa saa olla aika löysä takapää?
Sainpas määritettyä kuka oikein olet kun sammulla Vammalaan olet tulossa, kärkipään ajajia
Meilla on "samat" numerot kyljissä, mulla vaan tuplana.
Eipä ole lähtönumero ikinä vielä noin pieni ollu.. Saas nähä vaan kuinka äijän käy ku en oo taas vuoteen ajanu metriäkään. Sais vaan auton nippuun pääsis vähän kokeileen...
Tsemppiä sullekin kisaan. Toivottavasti kelit vaan vähän paranis, ettei tarvi sorakummeja lähtee ostaan.

En oo ehtiny tekeen viä sivuja.. Tarttis värkätä.. Siin on 1300 A-ryhmän kone, sisuksesta en tiedä ku auto tuli mulle joskus vaihdossa ja ei ole tarvinnu konetta avata. Voimaa ei ole kauheesti ku kaasari imu- ja pakosarjat pitää olla alkuperäset. Kansi on tehty kiteen moottorikoneistamolla ja se tuntuu kyllä hyvin hengittävän. Alakerta on porattu vähä reilu 1300:seks. sen verran tiedän siitä.foma kirjoitti:Kummonen tekniikka sul siin saranassa on kiinni? Onko projektisivuja ym?
Laatikkona on viisvaihteinen välitetty loota (07-ratassarjalla) 4,7 perävälitys ja lukko. Näin talvella sais olla vähän tiuhempiki. Laatikon kanssa on ollut murheita, mut tilasin nyt togliatista uuden ratassarjan sinne, toivottavasti ne murheet loppu sillä.
Alustassa bilsteinit, kohtuu hyvin on tuntunu toimivan. Levyt joka nurkassa ja edessä jäähdytetyt, hydraulinen käkkäri ja paineensäädin.
Auto on tehty melkein uudesta kilpuriks ja sillä on joskus aikanaan neste-rallikin koluttu läpi, eli pitkä kilpailuhistoria sillä on.
Siinä perusfaktaa.