Hydrauliikka käsijarru
Hydrauliikka käsijarru
eli onkos joku joskus asentanu moista ladaansa?
vai onko ylensäkään mahdollista?
vai onko ylensäkään mahdollista?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 6.11.2003 15:34
Ladan omasta kytkimen pääsylinteristä saa rakennettua ihan toimivan.Siihen reikään mihin tulee nestekuppi täytyy tehä kierre ja taka jarruputken väliin vaanKTC kirjoitti:onhan se mahdollista, mutta sen verran kallista että kannattaa miettiä toiseenkin kertaan haluaako laittaa ladan hinnan jostain käsijarrusta. eikös se vaijerillakin ole ihan hyvä kun vain huoltaa muutakin kuin pensan puolesta.


Se ei skulaa joka skagaa
Tätä en nyt ihan varmaksi mene sanoon mutta eikös käsijarrun pidä lain mukaan olla mekaaninen? Mulla ois jostain jääny tuollanen vaan mieleen....
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Mutta eikös tieliikenteessä pidä olla sitten mekaaninen lisäksi?Stefa kirjoitti:Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen
Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Hydraulinen pitää ainakin kisakäytössä olla omassa piirissä. Eli ei tosiaankaan samassa kun vaikka takajarrut.
Nää oli siis hevosmiestentietotoimiston tietoja...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Kyllä kisapeleissä saa olla takapiirin välissä...veli alexei kirjoitti:Mutta eikös tieliikenteessä pidä olla sitten mekaaninen lisäksi?Stefa kirjoitti:Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen
Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Hydraulinen pitää ainakin kisakäytössä olla omassa piirissä. Eli ei tosiaankaan samassa kun vaikka takajarrut.
Nää oli siis hevosmiestentietotoimiston tietoja...
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Hevosmiestentietotoimista on siis taas jakanut väärää tietoa.Jankos kirjoitti:Kyllä kisapeleissä saa olla takapiirin välissä...veli alexei kirjoitti:Mutta eikös tieliikenteessä pidä olla sitten mekaaninen lisäksi?Stefa kirjoitti:Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen
Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Hydraulinen pitää ainakin kisakäytössä olla omassa piirissä. Eli ei tosiaankaan samassa kun vaikka takajarrut.
Nää oli siis hevosmiestentietotoimiston tietoja...

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.