Hydrauliikka käsijarru

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Hydrauliikka käsijarru

Viesti Kirjoittaja iigorr »

eli onkos joku joskus asentanu moista ladaansa?
vai onko ylensäkään mahdollista?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Avatar
KTC
Viestit: 195
Liittynyt: 24.12.2004 9:31
Paikkakunta: karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

onhan se mahdollista, mutta sen verran kallista että kannattaa miettiä toiseenkin kertaan haluaako laittaa ladan hinnan jostain käsijarrusta. eikös se vaijerillakin ole ihan hyvä kun vain huoltaa muutakin kuin pensan puolesta.
arto hietakangas
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Takavetoisessahan tommonen on ihan turha, samara/110 vois jotain apuakin olla. Ei se nyt niin ihmeellinen ole rakentaa vaikka vanhasta kytkin pääsylinteristä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Käypänen kytkimen pääsylinteri löytyy takavetoskodasta.

Kyllä tuolla hiukan paremmin toimivan käsijarrun saa...
tsenobiili
Viestit: 112
Liittynyt: 6.11.2003 15:34

Viesti Kirjoittaja tsenobiili »

KTC kirjoitti:onhan se mahdollista, mutta sen verran kallista että kannattaa miettiä toiseenkin kertaan haluaako laittaa ladan hinnan jostain käsijarrusta. eikös se vaijerillakin ole ihan hyvä kun vain huoltaa muutakin kuin pensan puolesta.
Ladan omasta kytkimen pääsylinteristä saa rakennettua ihan toimivan.Siihen reikään mihin tulee nestekuppi täytyy tehä kierre ja taka jarruputken väliin vaan :wink: Tietty täytyy tehä se kahvakin ja funtsii hyvä vipusuhde.Et eipä se ny niin kallista oo,vaikka toi KTC kovin yrittääkin niin väittää!! Eikä taida olla kyllä kovin laillistakaan. :cry:
Se ei skulaa joka skagaa
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Tätä en nyt ihan varmaksi mene sanoon mutta eikös käsijarrun pidä lain mukaan olla mekaaninen? Mulla ois jostain jääny tuollanen vaan mieleen....
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen

Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Vauhdin tae - alamäki
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Stefa kirjoitti:Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen

Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Mutta eikös tieliikenteessä pidä olla sitten mekaaninen lisäksi?

Hydraulinen pitää ainakin kisakäytössä olla omassa piirissä. Eli ei tosiaankaan samassa kun vaikka takajarrut.

Nää oli siis hevosmiestentietotoimiston tietoja...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

veli alexei kirjoitti:
Stefa kirjoitti:Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen

Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Mutta eikös tieliikenteessä pidä olla sitten mekaaninen lisäksi?

Hydraulinen pitää ainakin kisakäytössä olla omassa piirissä. Eli ei tosiaankaan samassa kun vaikka takajarrut.

Nää oli siis hevosmiestentietotoimiston tietoja...
Kyllä kisapeleissä saa olla takapiirin välissä...
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Jankos kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:
Stefa kirjoitti:Varma tieto: ei tarvitse olla mekaaninen

Muistikuva: jos hydraulinen niin pitää olla omassa piirissä, eli eri piiri kuin taka -/etujarruille muuten
Mutta eikös tieliikenteessä pidä olla sitten mekaaninen lisäksi?

Hydraulinen pitää ainakin kisakäytössä olla omassa piirissä. Eli ei tosiaankaan samassa kun vaikka takajarrut.

Nää oli siis hevosmiestentietotoimiston tietoja...
Kyllä kisapeleissä saa olla takapiirin välissä...
Hevosmiestentietotoimista on siis taas jakanut väärää tietoa. :(
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin