Oppaita
Oppaita
Lada Latinoamérican sivuilta
http://www.ladaamerica.com/asistencia/index.htm
löytyy korjauskuva-albumit satakympeille ja Nivalle, manuaalit 110-sarjalle (uudemmat ja laajemmat kuin suomennetut) ja Nivalle (ja uudelle Samaralle).
Kaikki on tosin espanjaksi…
http://www.ladaamerica.com/asistencia/index.htm
löytyy korjauskuva-albumit satakympeille ja Nivalle, manuaalit 110-sarjalle (uudemmat ja laajemmat kuin suomennetut) ja Nivalle (ja uudelle Samaralle).
Kaikki on tosin espanjaksi…
En tiedä, mutta mazdalla on ainakin eräs 12 venttiilinen kone jossa on yksi nokka, niin miksei sitten neljä venttiiliä per pytty menisi siinä samassa kuin kolme?samarai kirjoitti:kyllä se 16V kai vaatii jo tilankin takia 2 nokka-akselia. Yhdellä akselilla on hankala järjestää 16:n venttiilin toiminta?
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
jep, onhan se 16v kaksinokkainen...Misha kirjoitti:Hei, tossa Album 2110:ssa on Axteekkikaasarin läpileikkauskuva.
Onko muuten 16v 110 kone kaksinokkainen, sillä tuossa on sellaisen läpileikkaus?
mutta olisko kuitenkin ei-axteekki kaasutin... sillä tossa 110 kaasariversiossa on 21083-1107010-31 kaasutin, eli kuten katittomassa samarassa, mutta puoliautomaattiryypyllä. enpä nyt saanut linkkiä auki.... mutta siis kyseessä lienee tää kaasutin mistä RTJN on puuhaillut osia axtekkiin?

niin kyllähän noita tuplanokkia nyt vähä joka vehkeessä, mutta entäs 2 kampiakselia?
Kysynkin tässä knoppina, missä (legendaarisessa) m-pyörässä käytettiin kahta kampuraa koneessa?
Tää pitäs olla helppo "vanhemmille harrastajille", ainakin Vanja pitäs tietää jos se on yhtään tilanteen tasalla.

Kysynkin tässä knoppina, missä (legendaarisessa) m-pyörässä käytettiin kahta kampuraa koneessa?
Tää pitäs olla helppo "vanhemmille harrastajille", ainakin Vanja pitäs tietää jos se on yhtään tilanteen tasalla.


Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
ja onhan sierran doch koneessa kaks nokkaa, mutta vain 8venttiiliä... melkoista nokkien haaskausta... saattas joku jopa nokkiinsa tommosesta ottaa...samarai kirjoitti:niin kyllähän noita tuplanokkia nyt vähä joka vehkeessä, mutta entäs 2 kampiakselia?
Kysynkin tässä knoppina, missä (legendaarisessa) m-pyörässä käytettiin kahta kampuraa koneessa?
Tää pitäs olla helppo "vanhemmille harrastajille", ainakin Vanja pitäs tietää jos se on yhtään tilanteen tasalla.![]()
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Eikös jossain Arielissa oo? Niillähän oli joku malli jossa mäntiä on kaksi rinnakkain ja kaksi peräkkäin. Oliko tuossa mallissa sitten kaksi kampiakselia?samarai kirjoitti:niin kyllähän noita tuplanokkia nyt vähä joka vehkeessä, mutta entäs 2 kampiakselia?
Kysynkin tässä knoppina, missä (legendaarisessa) m-pyörässä käytettiin kahta kampuraa koneessa?
Tää pitäs olla helppo "vanhemmille harrastajille", ainakin Vanja pitäs tietää jos se on yhtään tilanteen tasalla.![]()
Ja onhan niitä autojakin jossa on kaksi kampiakselia. Tosin niissä on sitten kaksi konettakin

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Jukalle pisteet
Kyseessä on juuri Ariel Square Four, jota tehtiin sekä 600 että 1000 kuutioisena. Kampurathan on yhdistetty hammasrattailla toisiinsa. Suomestakin noita löytyy jokunen kpl. Itseltäkin löytyy tallista vanha arska mutta se on 1-pyttynen 600VB eli "tamma".
Ariel Square Four 1000:
http://www.motosolvang.com/bike_windows/1956_ari.html

Ariel Square Four 1000:
http://www.motosolvang.com/bike_windows/1956_ari.html
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»