Mobilisti 7/04

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Lada-Jussi

Mobilisti 7/04

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

uusimmassa mobilistissa oli mielenkiintoisia juttuja. Neukkutapahtumistakin tuttuja Moskvitsheja oli esillä, mm. 75 Elite joka on ihan sairaan hyvässä kunnossa.

Lisäksi oli aukeaman juttu Kauhun kilometrit elokuvasta joka on nyt saatavilla DVD:nä. Joskus kauan sitten sen nähny ja itse kyllä pidin kovasti!! Onko muut nähneet kyseistä elokuvaa? Plymouthia takaa ajava rekka-auto, miksi se nyt mainittiinkaan (petromobiili?), oli varsin paljon KrAZ-258 ja TZ-22 yhdistelmän näköinen. olisko jenkit kopioinut Neukuilta :roll:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Mun mielestä mielenkiintoisin juttu oli se huomautus Elite "Kaviar" versiosta jossa oli ne tuplalyhdyt ja muuta herkkua.

Oli nätti se.

Jotakuinkin tämmönen:

Kuva
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
samarai
Lada kerhon jäsen

Re: Mobilisti 7/04

Viesti Kirjoittaja samarai »

Lada-Jussi kirjoitti:uusimmassa mobilistissa oli mielenkiintoisia juttuja. Neukkutapahtumistakin tuttuja Moskvitsheja oli esillä, mm. 75 Elite joka on ihan sairaan hyvässä kunnossa.

Lisäksi oli aukeaman juttu Kauhun kilometrit elokuvasta joka on nyt saatavilla DVD:nä. Joskus kauan sitten sen nähny ja itse kyllä pidin kovasti!! Onko muut nähneet kyseistä elokuvaa? Plymouthia takaa ajava rekka-auto, miksi se nyt mainittiinkaan (petromobiili?), oli varsin paljon KrAZ-258 ja TZ-22 yhdistelmän näköinen. olisko jenkit kopioinut Neukuilta :roll:
on nähty ja itsekin pidin sitä leffaa hyvänä. Pääosassahan oli "Sheriffi McCloud" alias Dennis Weaver. Mieleenpainuvin kohta itselle oli kun Valiantti alkói hyytymään jyrkkään ylämäkeen ja samalla konepellin alta nousi höyryä ja lämpötilamittarin neula kohota.. :lol:
Jenkeillä ja Neukuilla oli paljon muutakin samanlaista kuin autot. 8)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

:shock: Mulla on muuten Caviar mallin avaamaton alkuperäinen kaviaari purkki tallessa :!: :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^Äläkä vaan avaa sitä! :shock:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

BA3 kirjoitti::shock: Mulla on muuten Caviar mallin avaamaton alkuperäinen kaviaari purkki tallessa :!: :wink:
MR-kilpiin Caviar-mallia havittelevat, maksaa siitä viel´ä jossain vaiheessa kohtuullisen korvauksen... ehkäpä :roll:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin