Ainaki rata-kax-laiskan keskiö sopii. Itellä on pelto ladas formulingin ruori ja 127 keskiö yhdistelmä,mut se tulee liian lähelle viiksiä...taivutin niitä sytkällä lämmittäen ja nyt ne on kaikki poikki Olis pitäny olla enemmän kuppimainen ratti tolle keskiölle.
eilen sain Fiati 127:skan ralli ratin ja kyllä tuo näköjään kävi ainut että se tappi mikä ottaa vilkun pois ku suoristaa ratin on liian lyhyt mutta pitää viritellä... ja töötti pitää viritellä jotenkin vaikka omalle napille.
Mittailin noiden keskiöinen reikäjakoa mitä minulla on ja reiästä viereiseen on näissä juuri tuo 4 senttiä. Eli periaatteessa sellaisen voisi täältä saada.
lada 1300s kirjoitti:eilen sain Fiati 127:skan ralli ratin ja kyllä tuo näköjään kävi ainut että se tappi mikä ottaa vilkun pois ku suoristaa ratin on liian lyhyt mutta pitää viritellä... ja töötti pitää viritellä jotenkin vaikka omalle napille.
näyttäs kyllä nykyään siltä ettei tööttiä enää tartte, keskisormen heilutus joka suuntaan ajaa saman asian... noh ei tosiaan...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
mulla ei moista kokeillu vaikka kaikki nippelit itse testasin ennen koitosta... ei edes pellin alle kurkannut perhana sentään... oli ilmeisesti itsestään selvää ettei sieltä mitään eksotiikkaa löydy
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Mitenkähän olisi muuten kotikonstein helpointa tehdä joku välikappale tuon keskiön ja ratin väliin, että saisi ratin tulemaan vähän lähemmäksi itseään?
Joku viisi senttiä esim.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.