Kammen paikka
Kammen paikka
Onko 2105 ladassa paikka käynnistys kammelle
, kuulin vaa baarissa juttua että siinä koneessa olis semmonen mutta ei reikää pellissä

Mulla oli -90 1200S:ssä kyllä paikka muttei reikää, mutta enpä tullut tarkistaneeksi oliko mun 2104:n 1300S:ssä edes paikkaa.
Jos on paikka, eikun pora käteen...
Jos on paikka, eikun pora käteen...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Erohan on vain kampiakselin hihnapyörän kiinnitysmutterissa. Itse ostin 95-mallisen 1500-koneen jossa ei ollut käynnistyskammelle paikkaa. Mutta tuo vanhemman mallinen hihnapyörän mutteri jossa on kammelle paikka kävi suoraan tilalle.
Sitten pitää tietysti olla vielä syylärin alareunassa ja hiekkapellissä ja puskurissa reiät että sen kammen saa työnnettyä paikalleen.
Sitten pitää tietysti olla vielä syylärin alareunassa ja hiekkapellissä ja puskurissa reiät että sen kammen saa työnnettyä paikalleen.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
-
- Lada-Jussi
asiahan on niinkuin kapa kertoi. lisäisin vielä että tuplalamppumalleissa on tyhmästi peitetty kammen reikä rekisterikilvellä, kilpi ja sen tausta pitää irroittaa pois tieltä ennen kuin pääsee kampeamaan. Lada 2105:ssä, 2104:ssä sekä 21072:ssa ei tainnut koskaan ollakaan sitä kammen paikkaa tuossa hihnapyörän mutterissa, koska niissähän oli uudenlainen hihna moottori, siinä taisi olla heti alkuunsa uusi hihnapyörän pultti, joka sitten myöhemmin keksittiin laittaa myös muihin koneisiin.kapa kirjoitti:Erohan on vain kampiakselin hihnapyörän kiinnitysmutterissa. Itse ostin 95-mallisen 1500-koneen jossa ei ollut käynnistyskammelle paikkaa. Mutta tuo vanhemman mallinen hihnapyörän mutteri jossa on kammelle paikka kävi suoraan tilalle.

- lada 1200s
- Mosse-Aksu
Pitää laittaa puskuriin Moskvitsh 402 - 407:n rekisterikilven tausta. Se on saranoitu toisesta reunasta ja toisessa reunassa on taitos, joka lukitsee sen paikoilleen. Kun tarvitaan kampea, rekisterikilpi käännetään edestä pois.Lada-Jussi kirjoitti:asiahan on niinkuin kapa kertoi. lisäisin vielä että tuplalamppumalleissa on tyhmästi peitetty kammen reikä rekisterikilvellä, kilpi ja sen tausta pitää irroittaa pois tieltä ennen kuin pääsee kampeamaan. .
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone