Täysin turha äänestys. Konkreetisella laadulla ajatellen Toyota & M-B eivät voi olla tässä äänestyksessä mukana, sillä ne eivät absoluuttisesti ajateltuna ole huonoja autoja.
Oikea kysymys tämän äänestyksen ajatuksessa olisi:
MITÄ AUTOA INHOAT ENITEN
Tällöin vastaus on minulla 'muu' ja selite "en mitään"
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Auto on huono silloin kun se on epäkunnossa. Omista ajokokemuksistani kamalimpia ovat olleet ne kun auto tasaisessa ajossa nykii. Se on pidemmällä matkalla erittäin hermoja raastavaa. Tämä vika on ollut useassa autossani eikä se ole merkkiä katsonut. Nykimisen syyt ovat olleet moninaiset, mutta onneksi ne on tähän mennessä saatu aina paikallistettua.
Joo. En myöskään halua laittaa ajoneuvoja mihinkään huonousjärjestykseen. On tullut ajettua monenmerkkisillä autoilla, jopa mersulla silloin tällöin. Itse olen omistanut niin länsi kuin itäautojakin. ja niissä kaikissa on ollut ne omat vaivansa. Kukin itse sisimmässään tietää, mikä siinä autoilussa on sitä tärkeintä . Hajatelma: Olisi ollut mersuunkin varaa, vaan Ladan ostin.
vähän samoilla linjoilla kuin muutkin, mutta voihan tietysti joku olla aina vähän huonompi kuin toinen, jos jätetään vaikka huomoioimatta auton vuosimalli, tai sitten vaikka auton hinta. oikeestaan joku Ford on ihan paska, ei sellaisella puupyöräisellä sähköistämättömällä kärryllä jossa ajovaloina on myrskylyhdyt (puhutaan siis jostain 1800 luvun mallista ), nykyautoista Lada on ihan paska: vanhahtava ja kaikenlaisia pikkuvikoja, ei sähköpeilejä tai muuta tarpeelllista (mutta unohdetaan sitten se että auto on tiloihin nähden halpa ajopeli) tuskin koskaan oltaisiin kokonaisvaltaisesti paskaa autoa tehty, sellaista ei ainakaan kukaan ostais.
vastaus siis Muu eli vaikka mäkiauto
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mieleeni tulee oikeastaan yksi "huono auto", joka meni kaupaksi vaikka ostajat eivät välttämättä sitä olisi halunneet: Trabant. Sekään ei tietysti varsinaisesti ollut huono, se vain oli sellainen kun se oli olosuhteet huomioonottaen.
DDR:n aikaisessa tuotannossa kuítenkaan hinta ja laatu ei vaam ollut kohdallaan ja niinpä Saksan yhdistymisen aikaan suurin osa itäpuolen tuotannosta oli lopetettava tai sulautettava länteen. Esimerkkinä tästä esim. itäpuolella valmistettu mv-televisio maksoi enemmän kuin länsipuolen väri-tv.
Trabantti on lisäksi ainoa auto, joita olen nähnyt omin silmin kymmenittäin jätettynä ehjänä hylättynä tienposkeen ja samoin poltettuna ilmeisen kiukuspäissään. Trabant on siitä huolimatta legenda- se oli tavallaan niin huono että se on nykyisin oikeastaan oikea helmi.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Ford valmisti vuosikymmenen auton 1957-Edselin.Puolet myydyistä malleista osoittautivat mahtavassa määrin puutteellisiksi.Autossa oli seuraavanlaisia vikoja:ovet eivät sulkeutuneet,peräkontti ja konepelti ei sulkeutunut,maali lohkeili,vaihteet leikkasivat kiinni,jarrut pettivät ja polkimet eivät painuneet......
Auto valmistui parahiksi markkinoille,jolloin ihmiset halusivat luotettavampia,taloudellisia autoja.Kuitenkin se oli eräs isoimmista ja ylellisemmin varustetuista amerikkalaisista autoista.Time-lehti kirjoitti:"Se oli klassinen tapaus:väärä auto,väärillä markkinoilla väärään aikaan.Auton suosio siis laski.Eräs taloustoimittaja vertasi tuolloin Edselin myyntiä vaaralliseen laskettelurinteeseen.Lisäksi hän vielä tiesi,että vain kerran on tapahtunut että Edsel oli varastettu.Kuulostaako tutulta???
samarai kirjoitti:Mieleeni tulee oikeastaan yksi "huono auto", joka meni kaupaksi vaikka ostajat eivät välttämättä sitä olisi halunneet: Trabant. Sekään ei tietysti varsinaisesti ollut huono, se vain oli sellainen kun se oli olosuhteet huomioonottaen.
DDR:n aikaisessa tuotannossa kuítenkaan hinta ja laatu ei vaam ollut kohdallaan ja niinpä Saksan yhdistymisen aikaan suurin osa itäpuolen tuotannosta oli lopetettava tai sulautettava länteen. Esimerkkinä tästä esim. itäpuolella valmistettu mv-televisio maksoi enemmän kuin länsipuolen väri-tv.
Trabantti on lisäksi ainoa auto, joita olen nähnyt omin silmin kymmenittäin jätettynä ehjänä hylättynä tienposkeen ja samoin poltettuna ilmeisen kiukuspäissään. Trabant on siitä huolimatta legenda- se oli tavallaan niin huono että se on nykyisin oikeastaan oikea helmi.
Trabantia on kyllä sanottu maailman huonoimmaksi autoksi ja jollain mittapuulla arvioituna se sitä onkin.Ajoin Trabantilla vime kesänä yli 6000 km, eikä siinä esiintynyt ensimmäistäkään vikaa.Kulutus oli 6,2 l/100 km ja huomioarvo huippulukemissa.On kyllä viimeinen auto, josta luovun.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Jaska HKI kirjoitti:Ford valmisti vuosikymmenen auton 1957-Edselin.Puolet myydyistä malleista osoittautivat mahtavassa määrin puutteellisiksi.Autossa oli seuraavanlaisia vikoja:ovet eivät sulkeutuneet,peräkontti ja konepelti ei sulkeutunut,maali lohkeili,vaihteet leikkasivat kiinni,jarrut pettivät ja polkimet eivät painuneet......
Auto valmistui parahiksi markkinoille,jolloin ihmiset halusivat luotettavampia,taloudellisia autoja.Kuitenkin se oli eräs isoimmista ja ylellisemmin varustetuista amerikkalaisista autoista.Time-lehti kirjoitti:"Se oli klassinen tapaus:väärä auto,väärillä markkinoilla väärään aikaan.Auton suosio siis laski.Eräs taloustoimittaja vertasi tuolloin Edselin myyntiä vaaralliseen laskettelurinteeseen.Lisäksi hän vielä tiesi,että vain kerran on tapahtunut että Edsel oli varastettu.Kuulostaako tutulta???
edselit on nykyään harvinaista herkkua ja taitaa hinnoissakin näkyä. ruotsissa taitaa olla enemmänkin edsel harrastajia...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Nonnis kirjoitti:Eilen oli kamalia kokemuksia sekä Ford Orionista että farkku-Kadettista Oli rentouttavaa päästä taas oman Ladansa puikkoihin.
Mikäs Orionissa? En minä muuten mutta kun seuraavaks autoks on Orioni katottuna.. Sitä uudempaa korimallia, 1.6 myllyllä..
naapurilla on uuskorinen farkku escortti, ei oo paljon ajettu ja jo laakeri vinkuu koneessa...
jos pitäs euro voorti laittaa, laittasin taunuksen... eikä etuvetoistenkaan koneet mitään paskoja ole jos ne on vielä cvh koneita.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks