huonoin auto

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

huonoin auto

toyota
3
4%
mazda
11
15%
bmw
8
11%
opel
24
32%
m-b
5
7%
muu mikä??
23
31%
 
Ääniä yhteensä: 74

lada 1500s
Viestit: 107
Liittynyt: 31.10.2004 12:35
Paikkakunta: alavus

huonoin auto

Viesti Kirjoittaja lada 1500s »

mikä on huonoin auto :? :?
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Täysin turha äänestys. Konkreetisella laadulla ajatellen Toyota & M-B eivät voi olla tässä äänestyksessä mukana, sillä ne eivät absoluuttisesti ajateltuna ole huonoja autoja.

Oikea kysymys tämän äänestyksen ajatuksessa olisi:

MITÄ AUTOA INHOAT ENITEN

Tällöin vastaus on minulla 'muu' ja selite "en mitään"
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
Boris
Viestit: 603
Liittynyt: 28.9.2003 19:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Tästä aiheesta on valaisevia keskusteluja tuolla Suomi24 foorumien puolella.

Ei viitsisi tehdä kunniakkaasta Ladaboardista mitään toisten automerkkien mollaamis paikkaa.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Juu, menee vähän tuommoiseksi "hiekkalaatikko väittelyksi"

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Kamaz
Viestit: 337
Liittynyt: 25.9.2003 22:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

Auto on huono silloin kun se on epäkunnossa. Omista ajokokemuksistani kamalimpia ovat olleet ne kun auto tasaisessa ajossa nykii. Se on pidemmällä matkalla erittäin hermoja raastavaa. Tämä vika on ollut useassa autossani eikä se ole merkkiä katsonut. Nykimisen syyt ovat olleet moninaiset, mutta onneksi ne on tähän mennessä saatu aina paikallistettua.
Veli Aapee

Viesti Kirjoittaja Veli Aapee »

Joo. En myöskään halua laittaa ajoneuvoja mihinkään huonousjärjestykseen. On tullut ajettua monenmerkkisillä autoilla, jopa mersulla silloin tällöin. Itse olen omistanut niin länsi kuin itäautojakin. ja niissä kaikissa on ollut ne omat vaivansa. Kukin itse sisimmässään tietää, mikä siinä autoilussa on sitä tärkeintä 8) . Hajatelma: Olisi ollut mersuunkin varaa, vaan Ladan ostin.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

vähän samoilla linjoilla kuin muutkin, mutta voihan tietysti joku olla aina vähän huonompi kuin toinen, jos jätetään vaikka huomoioimatta auton vuosimalli, tai sitten vaikka auton hinta. oikeestaan joku Ford on ihan paska, ei sellaisella puupyöräisellä sähköistämättömällä kärryllä jossa ajovaloina on myrskylyhdyt (puhutaan siis jostain 1800 luvun mallista :lol: :wink: ), nykyautoista Lada on ihan paska: vanhahtava ja kaikenlaisia pikkuvikoja, ei sähköpeilejä tai muuta tarpeelllista (mutta unohdetaan sitten se että auto on tiloihin nähden halpa ajopeli) tuskin koskaan oltaisiin kokonaisvaltaisesti paskaa autoa tehty, sellaista ei ainakaan kukaan ostais.

vastaus siis Muu eli vaikka mäkiauto
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Mieleeni tulee oikeastaan yksi "huono auto", joka meni kaupaksi vaikka ostajat eivät välttämättä sitä olisi halunneet: Trabant. Sekään ei tietysti varsinaisesti ollut huono, se vain oli sellainen kun se oli olosuhteet huomioonottaen.
DDR:n aikaisessa tuotannossa kuítenkaan hinta ja laatu ei vaam ollut kohdallaan ja niinpä Saksan yhdistymisen aikaan suurin osa itäpuolen tuotannosta oli lopetettava tai sulautettava länteen. Esimerkkinä tästä esim. itäpuolella valmistettu mv-televisio maksoi enemmän kuin länsipuolen väri-tv.
Trabantti on lisäksi ainoa auto, joita olen nähnyt omin silmin kymmenittäin jätettynä ehjänä hylättynä tienposkeen ja samoin poltettuna ilmeisen kiukuspäissään. Trabant on siitä huolimatta legenda- se oli tavallaan niin huono että se on nykyisin oikeastaan oikea helmi. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Ford valmisti vuosikymmenen auton 1957-Edselin.Puolet myydyistä malleista osoittautivat mahtavassa määrin puutteellisiksi.Autossa oli seuraavanlaisia vikoja:ovet eivät sulkeutuneet,peräkontti ja konepelti ei sulkeutunut,maali lohkeili,vaihteet leikkasivat kiinni,jarrut pettivät ja polkimet eivät painuneet......
Auto valmistui parahiksi markkinoille,jolloin ihmiset halusivat luotettavampia,taloudellisia autoja.Kuitenkin se oli eräs isoimmista ja ylellisemmin varustetuista amerikkalaisista autoista.Time-lehti kirjoitti:"Se oli klassinen tapaus:väärä auto,väärillä markkinoilla väärään aikaan.Auton suosio siis laski.Eräs taloustoimittaja vertasi tuolloin Edselin myyntiä vaaralliseen laskettelurinteeseen.Lisäksi hän vielä tiesi,että vain kerran on tapahtunut että Edsel oli varastettu.Kuulostaako tutulta???


http://www.anecdotage.com/index.php?aid=4564
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

samarai kirjoitti:Mieleeni tulee oikeastaan yksi "huono auto", joka meni kaupaksi vaikka ostajat eivät välttämättä sitä olisi halunneet: Trabant. Sekään ei tietysti varsinaisesti ollut huono, se vain oli sellainen kun se oli olosuhteet huomioonottaen.
DDR:n aikaisessa tuotannossa kuítenkaan hinta ja laatu ei vaam ollut kohdallaan ja niinpä Saksan yhdistymisen aikaan suurin osa itäpuolen tuotannosta oli lopetettava tai sulautettava länteen. Esimerkkinä tästä esim. itäpuolella valmistettu mv-televisio maksoi enemmän kuin länsipuolen väri-tv.
Trabantti on lisäksi ainoa auto, joita olen nähnyt omin silmin kymmenittäin jätettynä ehjänä hylättynä tienposkeen ja samoin poltettuna ilmeisen kiukuspäissään. Trabant on siitä huolimatta legenda- se oli tavallaan niin huono että se on nykyisin oikeastaan oikea helmi. :)
Trabantia on kyllä sanottu maailman huonoimmaksi autoksi ja jollain mittapuulla arvioituna se sitä onkin.Ajoin Trabantilla vime kesänä yli 6000 km, eikä siinä esiintynyt ensimmäistäkään vikaa.Kulutus oli 6,2 l/100 km ja huomioarvo huippulukemissa.On kyllä viimeinen auto, josta luovun.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
LamaAjanElvis
Viestit: 561
Liittynyt: 10.5.2004 21:24

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

Jaska HKI kirjoitti:Ford valmisti vuosikymmenen auton 1957-Edselin.Puolet myydyistä malleista osoittautivat mahtavassa määrin puutteellisiksi.Autossa oli seuraavanlaisia vikoja:ovet eivät sulkeutuneet,peräkontti ja konepelti ei sulkeutunut,maali lohkeili,vaihteet leikkasivat kiinni,jarrut pettivät ja polkimet eivät painuneet......
Auto valmistui parahiksi markkinoille,jolloin ihmiset halusivat luotettavampia,taloudellisia autoja.Kuitenkin se oli eräs isoimmista ja ylellisemmin varustetuista amerikkalaisista autoista.Time-lehti kirjoitti:"Se oli klassinen tapaus:väärä auto,väärillä markkinoilla väärään aikaan.Auton suosio siis laski.Eräs taloustoimittaja vertasi tuolloin Edselin myyntiä vaaralliseen laskettelurinteeseen.Lisäksi hän vielä tiesi,että vain kerran on tapahtunut että Edsel oli varastettu.Kuulostaako tutulta???


http://www.anecdotage.com/index.php?aid=4564
edselit on nykyään harvinaista herkkua ja taitaa hinnoissakin näkyä. ruotsissa taitaa olla enemmänkin edsel harrastajia...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Eilen oli kamalia kokemuksia sekä Ford Orionista että farkku-Kadettista :? Oli rentouttavaa päästä taas oman Ladansa puikkoihin.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
koppakuoriainen

Viesti Kirjoittaja koppakuoriainen »

Nonnis kirjoitti:Eilen oli kamalia kokemuksia sekä Ford Orionista että farkku-Kadettista :? Oli rentouttavaa päästä taas oman Ladansa puikkoihin.

Mikäs Orionissa? En minä muuten mutta kun seuraavaks autoks on Orioni katottuna.. Sitä uudempaa korimallia, 1.6 myllyllä..
:shock:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^No en mä Orionin yleisistä vioista niin tiedä mutta tämä yksilö täristi niin pirusti ja toinen umpio oli mäsänä :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
LamaAjanElvis
Viestit: 561
Liittynyt: 10.5.2004 21:24

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

koppakuoriainen kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:Eilen oli kamalia kokemuksia sekä Ford Orionista että farkku-Kadettista :? Oli rentouttavaa päästä taas oman Ladansa puikkoihin.

Mikäs Orionissa? En minä muuten mutta kun seuraavaks autoks on Orioni katottuna.. Sitä uudempaa korimallia, 1.6 myllyllä..
:shock:
naapurilla on uuskorinen farkku escortti, ei oo paljon ajettu ja jo laakeri vinkuu koneessa...

jos pitäs euro voorti laittaa, laittasin taunuksen... eikä etuvetoistenkaan koneet mitään paskoja ole jos ne on vielä cvh koneita.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Vastaa Viestiin