jää/peltoradat?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
dadaa

jää/peltoradat?

Viesti Kirjoittaja dadaa »

Löytyykö keneltäkään tietoa että onko pääkaupunkiseudun lähettyvillä missään jää/peltorataa minne pääsis ajelemaan ilmasiksi tai korvausta vastaan?
Eikös Kirkkonummella ole ainakin se "sokerin" rata ja Hyvinkäällä jotain ralli cross ratoja. onko tietoa pääseekö sinne "tavalliset" autot ajelemaan ja jos pääsee niin millon.(Hyvinkäällä pitäs päästä 22.1 kun on radalle.com päivä mutta sillon on varmaan aika paljon muitakin halukkaita tulossa)
Tyylillä ei taidolla!
Tappari
Viesti:

Re: jää/peltoradat?

Viesti Kirjoittaja Tappari »

dadaa kirjoitti:Löytyykö keneltäkään tietoa että onko pääkaupunkiseudun lähettyvillä missään jää/peltorataa minne pääsis ajelemaan ilmasiksi tai korvausta vastaan?
Eikös Kirkkonummella ole ainakin se "sokerin" rata ja Hyvinkäällä jotain ralli cross ratoja. onko tietoa pääseekö sinne "tavalliset" autot ajelemaan ja jos pääsee niin millon.(Hyvinkäällä pitäs päästä 22.1 kun on radalle.com päivä mutta sillon on varmaan aika paljon muitakin halukkaita tulossa)

Tässä jotain tiedon murusia:

Kirkkonummen radan tietoja näet täältä: http://www.rallimaailma.com/

Vantaalla Seutulan nurkilla on tämä rata: http://www.kolumbus.fi/vantaan.autourheilijat/

Espoossa jossain Järvenperän kulmilla on ollut joku rata jonne on päässyt talvisin parina päivänä viikossa myös. Tarkempaa en tiedä, kun en ole käynyt siellä.

Sipooseen tulee myös rata pellolle jossa ajetaan rokkirallit helmikuun alussa. Sinne pääsee myös harjoittelemaan.

Luulen, että useampiin paikkoihin on vaatimuksena ainakin kaaret ja kypärä + yms.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

näillä keleillä kun menee minne tahansa pienemmälle hiekkatielle on siinä jäärataa liikaakin. tollasella tehokkaalla (75 hv) takavedolla lipsuu kaiken aikaa, vaikka auto olis paikallaankin. tää on taas tätä talvea..... tää oli vähän off topic ja asiaton viesti, mutta pakko oli lähettää :oops:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

27.2.-05 auto ja tiemuseo mobiliassa jos jäätilanne sallii on taas kerholla rata käytössä
eli jäsenistölle tulee lisää infoa lehdenmuodossa taas joulun aikoihin
dadaa

Tappari kirjoitti:
dadaa kirjoitti: Espoossa jossain Järvenperän kulmilla on ollut joku rata jonne on päässyt talvisin parina päivänä viikossa myös. Tarkempaa en tiedä, kun en ole käynyt siellä.
Luulen, että useampiin paikkoihin on vaatimuksena ainakin kaaret ja kypärä + yms.
Espoon radalla röylässä olen käynyt ajamassa monena vuonna mutta täällä lumitilanteella ei rataa ainakaan vielä ole näkynyt.
Mites noi kaaret sitten kun mulla on jotkut vanhan säännön kaaret autossa niin teidätkö pääseeskö niillä radalle?
Tyylillä ei taidolla!
dadaa

Lada-Jussi kirjoitti:näillä keleillä kun menee minne tahansa pienemmälle hiekkatielle on siinä jäärataa liikaakin. tollasella tehokkaalla (75 hv) takavedolla lipsuu kaiken aikaa, vaikka auto olis paikallaankin. tää on taas tätä talvea..... tää oli vähän off topic ja asiaton viesti, mutta pakko oli lähettää :oops:
Näinhän se on mutta ei siellä hiekkatiellä kuitenkaan pysty(uskalla) vetämään ihan äärirajoilla nimittäin jos lipsahtaa niin sillon ei ole kenelläkään hauskaa kun lada on jonkun kuusen ympärillä.
Suljetulla radalla ei myöskään ole ulkopuolista liikennettä eikä poliiseja.
Mutta ennen kun jostain rata löytyy pitää jatkaa yleisillä pikkuteillä ajelua vähän rauhallisimmissa merkeissä.
Tyylillä ei taidolla!
Tappari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tappari »

dadaa kirjoitti:
Tappari kirjoitti:
dadaa kirjoitti: Espoossa jossain Järvenperän kulmilla on ollut joku rata jonne on päässyt talvisin parina päivänä viikossa myös. Tarkempaa en tiedä, kun en ole käynyt siellä.
Espoon radalla röylässä olen käynyt ajamassa monena vuonna mutta täällä lumitilanteella ei rataa ainakaan vielä ole näkynyt.
Mites noi kaaret sitten kun mulla on jotkut vanhan säännön kaaret autossa niin teidätkö pääseeskö niillä radalle?

Vantaalla pääsee radalle vanhoilla kaarilla, niin eiköhän muuallakin pääse. Tuskin kukaan niitä alkaa tarkastelemaan.
Vastaa Viestiin