Ladagalleria

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
nanno

Ladagalleria

Viesti Kirjoittaja nanno »

Testaan tässä miten tämä nykyinen foorumiserveri jaksaa noita kuvia pienentää/muokata, joten olkaa hyvät ja upatkaa vaikka oman ladanne kuva tähän galleriaan :)

http://nanno.homeip.net/ladakuvat

Edellinen serveri meni "polvilleen" kun muutaman kuvan sinne latasi :)
nanno

Huom. Vain ladakuvia. Muut kuvat poistetaan.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

iha tylsää ku tuol ei selvii autosta mitään tarkemmin, kiinniti huomioni vaalean siniseen 2105 korimalliseen Ladaan, näyttää ihan samalta joka mulla oli muutama vuosi sitten, on vauhtiraitakin kyljessä kuten siinä, ettei vaan ole sama auto?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
nanno

Haluaako Lada-Jussi ladakuvien moderaattoriksi?? :)
Jokaiseen kuvaan voi kyllä lisätä hallintapaneelin kautta helposti kuvatekstin...
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Lada-Jussi kirjoitti:iha tylsää ku tuol ei selvii autosta mitään tarkemmin, kiinniti huomioni vaalean siniseen 2105 korimalliseen Ladaan, näyttää ihan samalta joka mulla oli muutama vuosi sitten, on vauhtiraitakin kyljessä kuten siinä, ettei vaan ole sama auto?
Mun "ässä". Näit sen Raahen kokoontumisessa.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Lada-Jussi

,_,/ukka kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:iha tylsää ku tuol ei selvii autosta mitään tarkemmin, kiinniti huomioni vaalean siniseen 2105 korimalliseen Ladaan, näyttää ihan samalta joka mulla oli muutama vuosi sitten, on vauhtiraitakin kyljessä kuten siinä, ettei vaan ole sama auto?
Mun "ässä". Näit sen Raahen kokoontumisessa.

,_,/ukka
just just, ei sitten samainen ajopeli, mun vanha ratsu varmaan jo joutunut paaliin :(
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi

nanno kirjoitti:Haluaako Lada-Jussi ladakuvien moderaattoriksi?? :)
Jokaiseen kuvaan voi kyllä lisätä hallintapaneelin kautta helposti kuvatekstin...
öh, mulla on jo noita bisneksiä niin paljon että nuppi sekoo, katsellaan nyt miten toi homma yleensä etenee, eli kaatuuko serverit ton nykyisen kuvaston kanssa.
nanno

Jos jotain vaivaa tekemisen puute niin voi halutessaan ruveta ladakuvien moderaattoriksi. Sinne voi Lada-harrastajat ladata omia kuviaan ja vaikka lähettää moderaattorille tietoja ladastaan tai haluamansa kuvatekstin. Moderaattori sitten lisää kuvatekstin hallintapaneelin kautta ja tietenkin poistaa asiattomat kuvat jos niitä tulee.

Mieluiten semmoinen henkilö joka täällä käy usein...
Multa saa sitten tunnarit.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^Mä voin vaik lupautua.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
nanno

Nonnis kirjoitti:^Mä voin vaik lupautua.
ok.. Laitan sulle tunnarit niin saat ruveta ihmettelemään :)
Ihan simppeli hommahan tuo on..
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No niin, nyt vaan sitten kuvia kehiin ja kuvatekstejä vois mulle pistää yksärinä. Kuvatekstissä ny vois lähinnä olla omistajan nicki ja auton malli ja vuosimalli tms,
tai sitten ehkä jotain vapaamuotoista kuvatekstiä tyyliin "tässä Veli Alexei seisoo SL:nsä katolla Murmanskissa tammikuussa 2005. Taustalla näkyy Lada-Jussin Samarasta irrottunut pakoputken takapönttö"??

Mitä yleisö toivoo?

En tiedä kuinka suuria määriä kuvia toi sitten nielee, Nanno varmaan tietää siitä enemmän, mutta tuskin sinne kaikki kummiskaan voi 50 kuvaa lähettää?

Ja kuvan saa tonne lisättyä idioottimaisen helposti eli upload new image, sitten pistetään se tonkien tuolta koneelta ja painetaan upload nappia niin a vot. Mutta toive olis että kun tonne pistää kuvaa niin yksäröis mulle kuvasta tietoo.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
nanno

Kyllä siellä toistaiseksi tilaa on... reilut 12 gigaa vapaana.
Lada-Jussi

olisko minimi ainakin että jokainen foorumilainen voi omista autoistaan yhden kuvan per auto laittaa? ohan täällä yli 1000 käyttäjää ja noin pari autoo per tyyppi niin tulee siitä jo pari tuhatta kuvaa
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Eli voisko sinne pamauttaa satsin esim. jostain tapahtumasta tai matkoilta. Niidenhän ei tarvitsisi olla ikuisuuksia siellä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
jorkke

Nonii

Viesti Kirjoittaja jorkke »

kerranki meikäläisellä tarijota jotaki liian isua!!! toobig toobig :lol:
Vastaa Viestiin