Leipurin ihmevirityksiä. HICLONE
Leipurin ihmevirityksiä. HICLONE
Olis mielenkiintoista saada tietää mitä ihmiset ovat mieltä tosta leipurin välineestä, joka parantaa kuulema tehoja. No on se kyllä totta että iilmanvirtaus on aikamoinen asia. Mutta se et tekis vaan mieli tietää mitkä on mielipiteet. http://www.hicloneqld.com/ Tossa sen leipurin kotiosoite.
Jännä vertaus. Laitetaanpa pullon pohjan paikalle ilmansuodatin niin pyörre taitaapi olla aika olematon.Hiclones special fins create a swirling effect, this optimises flow through the air intake system and improves fuel-air mixing to allow near-complete combustion. Just think of how nature produces its most efficient flow rates, invert a bottle or empty the sink and nature will show you how Hiclone works.
Minun järkeni mukaan ilma virtaisi parhaiten kun se kulkee suorinta reittiä. En siis suostu noin helpolla uskomaan, että enemmän ilmaa menisi koneeseen tuon avulla. Bensa-ilma -seos saattaisi parantua. Kai se on mahdollista että jo sillä saa nuo jossakin mainitut pari hevosta vanhempiin isoihin jenkkimyllyihin.
Joku voisi pistää tilaukseen ja kertoa kuinka Lada kulki ennen ja jälkeen.

1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
Paljon tuolla ainakin luvataan. Viistoista prossaa lisää tehoa, kakskytä prossaa pienempi kulutus. Kyllä tuossa itua saattais ollakin, paha vaan mennä tarkemmin sanomaan, kun ei ole mikään tekniikan ihmelapsi. Uskottavammalta tuo nyt kuitenkin tuntuu, kuin jotkut Ostos-TV-vermeet. Vaan siihenpä nyt ei toisaalta paljoa tarvita.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Spinneri-lehdessä oli joissain numeroissa muistaakseni testattu tollasta pariinkin autoon ja teho oli jonkun verran noussut.
Samassa testissä oli kans joku maadotusjohtosarja ja sit joku muu viriosa jota en nyt muista joilla myös saatiin jonkun verran tehoja lisää.
Voisin kattoa tarkemmin jos löydän kyseisen lehden.
Samassa testissä oli kans joku maadotusjohtosarja ja sit joku muu viriosa jota en nyt muista joilla myös saatiin jonkun verran tehoja lisää.
Voisin kattoa tarkemmin jos löydän kyseisen lehden.
eli kyseessä on tuo vanha propelli hässäkkä
sysyteemi perustuu siihen että imuilma pistää propellin pyörimään ja kun kaasua hieman päästetään niin propellin massan johdosta se pienen ajan ahtaa ilmaa
eli oikein tarkoissa mittauksissa pystytään todistamaan tehon nousua muutaman sekunin ajan
esim vaihteen vaihdon yhteydessä on pieni tehon lisäys kun kaasu päästetään hetkeksi ylös
tosin polttoainekulutus kasvaa sillä yli 99% ajasta propelli haittaa ilman virtausta
mutta onhan nuo kaikki gt tuning yms, teini pornolehdet täynnä naitä kaikkia kommervenkkejä joilla korollan tehot nousee jopa 1hv:n
hyvää joulun odotusta t. mika
sysyteemi perustuu siihen että imuilma pistää propellin pyörimään ja kun kaasua hieman päästetään niin propellin massan johdosta se pienen ajan ahtaa ilmaa
eli oikein tarkoissa mittauksissa pystytään todistamaan tehon nousua muutaman sekunin ajan
esim vaihteen vaihdon yhteydessä on pieni tehon lisäys kun kaasu päästetään hetkeksi ylös
tosin polttoainekulutus kasvaa sillä yli 99% ajasta propelli haittaa ilman virtausta
mutta onhan nuo kaikki gt tuning yms, teini pornolehdet täynnä naitä kaikkia kommervenkkejä joilla korollan tehot nousee jopa 1hv:n
hyvää joulun odotusta t. mika
Entäs tuo öljynsuodattimen päätyyn
kiinnitettävä super magneetti.Käy kaikkiin malleihin.Lisää auton jälleenmyyntiarvoa
.Tekee moottorista lähes ikuisen.Maksaa jotain 100€.Pysäytää moottorissa kiertävän rautatahnan suodatimen päätyyn
.Rautatahna jos suodattimen päätyn avaa on niin hienojakoista,että silmällä sitä ei tietenkään huomaa 




- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
80-luvulla oli bensan säästämiseen vaikka minkälaisia härpättimiä. Niitä jossakin autolehdessä sitten testattiin. Yksi oli joku "de-ionisaattori", joka pistettiin bensaletkun väliin ja sitten muka bensaa meni vähemmän... Saattoi tietysti mennäkin kun tuo kuristi virtausta ja aiheutti potentiaalisen moottorivaurion riskin.
Noista ihmevehkeistä ei ollut mihinkään, mutta autolehden toimituksen samaan vertailuun kehittämä "säästömussukka" sitten auttoi. Kyseinen patentti oli joku möykky, joka laitettiin kaasupolkimen alle...
Noista ihmevehkeistä ei ollut mihinkään, mutta autolehden toimituksen samaan vertailuun kehittämä "säästömussukka" sitten auttoi. Kyseinen patentti oli joku möykky, joka laitettiin kaasupolkimen alle...
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
yks tyyppi oli 1200L ladastaan leikannut peltisaksilla sen kaasupolkimen alla olevan mokkulan pois. nyt menee poljin syvempään, kiertää ja kulkee vähän paremmin.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
Saman efektin olisi saanut aikaan säätämällä kaasuvivuston oikeinLamaAjanElvis kirjoitti:yks tyyppi oli 1200L ladastaan leikannut peltisaksilla sen kaasupolkimen alla olevan mokkulan pois. nyt menee poljin syvempään, kiertää ja kulkee vähän paremmin.

Tulipa mieleen peltoauto Ladamme joskus 80-luvun lopulla. Siitä meni nimittäin kaasuvivun se viimeinen vipu, mihin nämä nivelosat liittyy, juuresta poikki. Oli siinä miettimistä, että millä saadaan kaasu taas toimimaan, kun kyseisen vipuhässäkän vaihtaminen ei näyttänyt olevan mitenkään mahdollista siirtämättä konetta paikaltaan, tai jopa nostamatta sitä pois.
Ratkaisu oli paalinarua kaasarilta ventiilikopan yli sinne kaasupolkimen kohdalle, missä on palautusjousta varten lirpake. Toimi kyllä muuten, mutta kaasupoljinta piti NOSTAA painamisen sijaan

Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.