Lada 110 GTi

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
rhmotor

Lada 110 GTi

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Tietääkö kukaan kuinka paljon tuo gti eroaa norm 110:stä? muuten kuin kone ja laatikko. Onko kori esim. sama? Olis vaan mielenkiintonen aihio ralliin, esim. N-ryhmään...
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Oon tuosta haaveillut f-ryhmään kun luokitus loppuu ensivuoden jälkeen.. Mutta taitaa jäädä haaveilemiseksi.

Äffässähän saa varmasti(kunhan hakee luvat kuntoon) käyttää ihan sitä perus sedan mallia, koska M3:nkin saa tehdä perus 316 koriin.

Tekniikka taas käy suoraan gsi astra/kadetti...
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

110 GTi:ssä on hivenen pidempi akseliväli, johtuen kaiketi akselien sijoittelusta, nähtävästi myös akselistoissa on siis jotain eroja. tästä johtuen on lokasuojien muodoissa eroa ja pahimmat muotohäiriöt peitelty levikkeillä
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Tuolta infon kautta kun kattelee, niin ainakin etuakselisto näyttää erinlaiselta tuossa Opeli-koneisessa.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Jankos kirjoitti:Oon tuosta haaveillut f-ryhmään kun luokitus loppuu ensivuoden jälkeen.. Mutta taitaa jäädä haaveilemiseksi.

Äffässähän saa varmasti(kunhan hakee luvat kuntoon) käyttää ihan sitä perus sedan mallia, koska M3:nkin saa tehdä perus 316 koriin.

Tekniikka taas käy suoraan gsi astra/kadetti...
Niin tuon luokkarithan ei oo plussalla, eli ne loppuu vuoden päästä. Siinähän olis kova f-aihio.

Mitenhän tuollaisen luvan hakemisen kanssa on. Mahtaakohan olla hankala prosessi?

Kaveri oli nähny jossain rallissa virossa venäjän poikien A-ryhmän 110 GTi:n oli kuulemma ollu vimpan päälle tehty laite...
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

Olis kyllä huippupeli Suomenkin rallipoluille.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Ikävä kyllä ei saakaan äffään ensivuoden jälkeen... Näyttää fian sivuilla olevan 2110-2,0 saaneen jatkoaikaa kv-luokitukselle 2006+

No eipä tarvii siitäkään haaveilla sitten vielä...
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Jankos kirjoitti:Ikävä kyllä ei saakaan äffään ensivuoden jälkeen... Näyttää fian sivuilla olevan 2110-2,0 saaneen jatkoaikaa kv-luokitukselle 2006+

No eipä tarvii siitäkään haaveilla sitten vielä...
Mistä noi luokitukset löytyy?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Jankos kirjoitti:Ikävä kyllä ei saakaan äffään ensivuoden jälkeen... Näyttää fian sivuilla olevan 2110-2,0 saaneen jatkoaikaa kv-luokitukselle 2006+

No eipä tarvii siitäkään haaveilla sitten vielä...
Luin juuri uutta sääntökirjaa ja siinä oli 2005 eikä plussaa perässä... Onko niin että kansallisesti sitä ei ole jatkettu enään?? Eli sen vois sitteki väkästellä vuoden päästä äffään...
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

asioista mitään tajumatta, lueskelin jostain sellaista että 110 Ladalle olis FIA luokitukset N-sarjaan ensi vuodelle....??
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

No nyt kävin taas kaiveleen noita luokitusaikoja kun sääntökirjassa tosiaan on tuo 2005 ja nyt oli sama myös FIA:n sivullakin, olivat uusineet dokumentit 20.12.2004

Eli kuitenkin sillä saisikin ajaa 2006 alkaen f-ryhmässä.
Vastaa Viestiin