Lada 1200 KE

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Tappari
Viesti:

Lada 1200 KE

Viesti Kirjoittaja Tappari »

Täällä on Lada 1200 KE ja muutama muukin ladan kuva: http://www.cc.jyu.fi/~jsiek/huntersracingteam.html
Ottakaa vasemmasta reunasta Vanha kalusto ja niin ees päin...
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

hirveesti tuhottuja ladoja :( 1600 oli sentään ollut uudempi vientipuskurillinen, mutta olihan tuolla 21011, joita oli pari vuotta sitten vain 53 kpl suomessa rekisterissä.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Arvasin että tästä tulee Jussilla suru puseroon.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Tappari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tappari »

veli alexei kirjoitti:Arvasin että tästä tulee Jussilla suru puseroon.

Luulen, että ei Jussi pidä minustakaan. Tuhosinhan sentään 6 ladaa viime kesänä: 2105:a 4kpl (yksi oli katti) ja kaksi nappista (toisen Tallinnassa).
Jussin myymää puskuria en ole vielä käyttänyt. Ensi kesänä sitten.
Meidän tiimissä on muuten yksi rokkirallilada. Kuvat löytää täältä: http://kotisivu.mtv3.fi/killerbrothers/index.htm ja sitten vasemmasta palkista aika alhaalta Rokkirallin alta Kirkkonummi missä on teksti new.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ettei vain olisi tuo hunters-tiimin myymä 1600 ip98:lla volvon turbo-tekniikalla...
Vauhdin tae - alamäki
Lada-Jussi

Tappari kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:Arvasin että tästä tulee Jussilla suru puseroon.

Luulen, että ei Jussi pidä minustakaan. Tuhosinhan sentään 6 ladaa viime kesänä: 2105:a 4kpl (yksi oli katti) ja kaksi nappista (toisen Tallinnassa).
Jussin myymää puskuria en ole vielä käyttänyt. Ensi kesänä sitten.
Meidän tiimissä on muuten yksi rokkirallilada. Kuvat löytää täältä: http://kotisivu.mtv3.fi/killerbrothers/index.htm ja sitten vasemmasta palkista aika alhaalta Rokkirallin alta Kirkkonummi missä on teksti new.
no kaikki on suhteellista, 2105:t ei niin suruta mikäli ei VAZ-210500 niitä alkaa olla harvassa, samoin nappiksetkin L-mallia tulee joka nurkalla vastaan mutta vastaava 1300 malli on uhanalainen, eli jos sellainen tulee käsiin niin se kannattaa entisöidä museoon vaikka olisi ihan romuralli kunnossa (vaikka minäkin paras puhuja, itse lahjoitin yhden tuollaisen varaosa autoksi, sulatettu kattiloiksi myöhemmin, mutta siiihen oli syynsä :oops: ) mutta ajan kuluttua alkaa monet kanttimallitkin oleamaan uhanalaisia. jotain tässä keskustellessa on oppinutkin, ei ehkä jokaisesta kannata itkeä, mutta jättäkää edes yksi eloon, pliis
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Ainakin yksi eloon. Näin toki toivomme.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

No onhan mulla tulossa (kun ehtii) toi 2104 -91 Combi asteekki. Montakohan noitakin on muuten enää liikenteessä.
Lada rules
Lada-Jussi

RTJN65 kirjoitti:No onhan mulla tulossa (kun ehtii) toi 2104 -91 Combi asteekki. Montakohan noitakin on muuten enää liikenteessä.
ei varmaan hurjasti, mutta luultavasti kuitenkin jonkin verran. tohon aikaan kun oli myynti laskussa ja axteekit joutuu usein pian hautaan, kun niitä ei oikein osata/jakseta huoltaa.
HRT

Viesti Kirjoittaja HRT »

Kappas kappas, Tappari levitelly täälläkin meitin sivuja. Oikein hyvä.

Pieneksi puolustukseksi sanottakoon, että se 21011 oli ainoa joka on tässä omalla porukalla tuhottu. Muut on pilattu jossain jo aiemmin, on vain meilläkin sittemmin käväisseet. Se 1600:kin oli jo saanut jm-kaaret sisäänsä. Ja se on nimenomaan se sama, joka on nykyään ip98:lla. Harmitti aikoinaan hävityttää, mutta onhan se nykyään sitäkin hienompi.

Mutta sinällään kun vielä käännetään veistä haavassa, niin en olis uskonu että noiden meitin Ladojenkin perään haikaillaan. Ennemmin on palautetta tullut noista laatikko-Cortinoista ja tuosta ruosteettomasta Finnistä.
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

minä ainakin olen surutta purkanut noita axteekki versioita 2105:seta ja pari ollaan rääkäty jäälä lopuunki.
minusta tuo kaasutin katti yhdistelmä olisi pitänyt jättää tekemättä. niin ja jatkaahan yhden axteekin 1500cc kone elämäänsä tuossa minun 1200l ladassani eli varaosiks erittäin hyviä laitteita. se on tosin vain minun mieli pide.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
sft

Viesti Kirjoittaja sft »

No joo enpä ois kyllä laittanu noin hyväpeltistä finn datsunii jokkiksee, mut eipä ookkaa mun auto :)
HRT

Viesti Kirjoittaja HRT »

Finniin pätee sama kuin moneen muuhunkin meikäläisten laitoksiin, eli joku oli jo riisunut sen paljaaksi ja leikellyt paloseinän auki. Eipä siitä oikein muutakaan enää silloin kannata tehdä kuin kilpa-auto...
Vastaa Viestiin