Lada 1200 KE
Lada 1200 KE
Täällä on Lada 1200 KE ja muutama muukin ladan kuva: http://www.cc.jyu.fi/~jsiek/huntersracingteam.html
Ottakaa vasemmasta reunasta Vanha kalusto ja niin ees päin...
Ottakaa vasemmasta reunasta Vanha kalusto ja niin ees päin...
- Lada-Jussi
hirveesti tuhottuja ladoja
1600 oli sentään ollut uudempi vientipuskurillinen, mutta olihan tuolla 21011, joita oli pari vuotta sitten vain 53 kpl suomessa rekisterissä.

- veli alexei
- Moderaattori
veli alexei kirjoitti:Arvasin että tästä tulee Jussilla suru puseroon.
Luulen, että ei Jussi pidä minustakaan. Tuhosinhan sentään 6 ladaa viime kesänä: 2105:a 4kpl (yksi oli katti) ja kaksi nappista (toisen Tallinnassa).
Jussin myymää puskuria en ole vielä käyttänyt. Ensi kesänä sitten.
Meidän tiimissä on muuten yksi rokkirallilada. Kuvat löytää täältä: http://kotisivu.mtv3.fi/killerbrothers/index.htm ja sitten vasemmasta palkista aika alhaalta Rokkirallin alta Kirkkonummi missä on teksti new.
- Lada-Jussi
no kaikki on suhteellista, 2105:t ei niin suruta mikäli ei VAZ-210500 niitä alkaa olla harvassa, samoin nappiksetkin L-mallia tulee joka nurkalla vastaan mutta vastaava 1300 malli on uhanalainen, eli jos sellainen tulee käsiin niin se kannattaa entisöidä museoon vaikka olisi ihan romuralli kunnossa (vaikka minäkin paras puhuja, itse lahjoitin yhden tuollaisen varaosa autoksi, sulatettu kattiloiksi myöhemmin, mutta siiihen oli syynsäTappari kirjoitti:veli alexei kirjoitti:Arvasin että tästä tulee Jussilla suru puseroon.
Luulen, että ei Jussi pidä minustakaan. Tuhosinhan sentään 6 ladaa viime kesänä: 2105:a 4kpl (yksi oli katti) ja kaksi nappista (toisen Tallinnassa).
Jussin myymää puskuria en ole vielä käyttänyt. Ensi kesänä sitten.
Meidän tiimissä on muuten yksi rokkirallilada. Kuvat löytää täältä: http://kotisivu.mtv3.fi/killerbrothers/index.htm ja sitten vasemmasta palkista aika alhaalta Rokkirallin alta Kirkkonummi missä on teksti new.

- Lada-Jussi
ei varmaan hurjasti, mutta luultavasti kuitenkin jonkin verran. tohon aikaan kun oli myynti laskussa ja axteekit joutuu usein pian hautaan, kun niitä ei oikein osata/jakseta huoltaa.RTJN65 kirjoitti:No onhan mulla tulossa (kun ehtii) toi 2104 -91 Combi asteekki. Montakohan noitakin on muuten enää liikenteessä.

Kappas kappas, Tappari levitelly täälläkin meitin sivuja. Oikein hyvä.
Pieneksi puolustukseksi sanottakoon, että se 21011 oli ainoa joka on tässä omalla porukalla tuhottu. Muut on pilattu jossain jo aiemmin, on vain meilläkin sittemmin käväisseet. Se 1600:kin oli jo saanut jm-kaaret sisäänsä. Ja se on nimenomaan se sama, joka on nykyään ip98:lla. Harmitti aikoinaan hävityttää, mutta onhan se nykyään sitäkin hienompi.
Mutta sinällään kun vielä käännetään veistä haavassa, niin en olis uskonu että noiden meitin Ladojenkin perään haikaillaan. Ennemmin on palautetta tullut noista laatikko-Cortinoista ja tuosta ruosteettomasta Finnistä.
Pieneksi puolustukseksi sanottakoon, että se 21011 oli ainoa joka on tässä omalla porukalla tuhottu. Muut on pilattu jossain jo aiemmin, on vain meilläkin sittemmin käväisseet. Se 1600:kin oli jo saanut jm-kaaret sisäänsä. Ja se on nimenomaan se sama, joka on nykyään ip98:lla. Harmitti aikoinaan hävityttää, mutta onhan se nykyään sitäkin hienompi.
Mutta sinällään kun vielä käännetään veistä haavassa, niin en olis uskonu että noiden meitin Ladojenkin perään haikaillaan. Ennemmin on palautetta tullut noista laatikko-Cortinoista ja tuosta ruosteettomasta Finnistä.
- Team perseauki racing
minä ainakin olen surutta purkanut noita axteekki versioita 2105:seta ja pari ollaan rääkäty jäälä lopuunki.
minusta tuo kaasutin katti yhdistelmä olisi pitänyt jättää tekemättä. niin ja jatkaahan yhden axteekin 1500cc kone elämäänsä tuossa minun 1200l ladassani eli varaosiks erittäin hyviä laitteita. se on tosin vain minun mieli pide.
minusta tuo kaasutin katti yhdistelmä olisi pitänyt jättää tekemättä. niin ja jatkaahan yhden axteekin 1500cc kone elämäänsä tuossa minun 1200l ladassani eli varaosiks erittäin hyviä laitteita. se on tosin vain minun mieli pide.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...