en minä onnistu mitään jemmaamaan, kaikki mitä on niin menee heti kurkusta alas.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Eipä ole, mutta olutta olen pyrkinyt pitämään vähintään 50l eli 100 tuopillista varastossa
Eihän sitä koskaan tiedä kuka tulee käymään tai jos vaikka itsellä jano yllättää
Meilläpäin kun saa ajaa nimismiehen luvalla kännissä kotio...
Lada ukko kirjoitti:
Eipä ole, mutta olutta olen pyrkinyt pitämään vähintään 50l eli 100 tuopillista varastossa
Eihän sitä koskaan tiedä kuka tulee käymään tai jos vaikka itsellä jano yllättää
Meilläpäin kun saa ajaa nimismiehen luvalla kännissä kotio...
niin saahan sitä oman kunnan alueella ajaa humalassa mutta vain pakettiautolla ja erityisellä varovaisuudella. <-- uusia eeuu säädöksiä
(itse kyllä jätän tuon oikeuden käyttämättä)
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Eipä ole kossupulloa pakkasessa vieraiden varalle, mutta jotain laadukkaampaa kirkasta viinaa kyllä. Vaikka itse olen kirkkaat jättänyt kokonaan ja pysyttelen oluessa.
yleensä on moskovskajaa tai stolisnajaa, mut nyt on talkoita tehdessä päässy varastot ehtymään, tarvii suunnata eestiin hakee lisää, ku ei suomesta saa ku hikiseen stolikkaa ei muita herkkuja
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Stolikka ei ole edes hyvää, russian stardart vodka on parempaa ja halvempaa. Tätä laatua sitten ainakin itärajan takana on paljon erimerkkistä ja aina hyvää.
Nii harvo sitä menee että ei tartte piilottaa tai pitää näkyvillä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Nonnis kirjoitti:Joskus on, jos ei tuu juotua, tällä hetkellä ei oo ees kaljaa kaapissa. No ei kyllä kossua, jos ostan viinaa niin stolikkaa.
On se stolikkakin ihan asiallista ainetta, vaikka tuolla joku muuta(kin) miettii. No, makuasioitahan nämä. Perskutarallaa, perjantaina meni vähän pitkäksi, ei kuitenkaan överiksi. Kaiffarin kanssa otettiin saunoessa kunnon pohjat (se tulee halvemmaksi) ja suunnattiin vielä pubiloisen kautta yökerhoon ja lipitettiin viskiä loppuilta. Kaippa se ihan hyväksyttävissä rajoissa meni, kun ravintolapäällikkö vielä jaksoi hymyillä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Eipä oo kossu- eikä muitakaan pulloja jemmassa. Monopoliliike on senverran inhimillisen matkan päässä, että ehtii hakemaan, jos nyt välttämättä tuntuu tarvitsevan. Ja kaljaa ja siideriähän saa mistä vaan. Yleensä kyllä kummempia edes mee, paitsi nyt viime vkloppunna.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)