1700i 4-piste ruisku.

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
kale

1700i 4-piste ruisku.

Viesti Kirjoittaja kale »

Olisi ajatuksena ahtaa lada ja päivittää paska 1-piste ruisku 4-piste ruiskuksi megan ohjaamana. Elikkäs minkälaisia 4- piste ruiskuja olette modanneet? itellä oli ajatuksena laittaa 1.6litraisen pösön ruisku ja modata imusarja yhteen sopivaksi todennäköisesti jollain sovite palalla. Mitä onglemia mahdollisesti toisen auton ruisku voisi aiheuttaa? onko se ollenkaan mahdollista?
toktornivako

Re: 1700i 4-piste ruisku.

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Ladan imusarjoja originaali tai tuningi olen tuonut niin edullisesti Venäjänmaalta, etten nää mitään järkeä sovittaa imusarjaa jostain toisesta laitteesta.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

hautakorpi

Viesti Kirjoittaja hautakorpi »

Ääni ajatukselle, imusarjan rakentaminen on oma hommansa...

Missä hinnoissa käytetty nivan 4-piste ruiskun alumiini-imusarja kaikkine "hilppeineen" olisi venäjältä? (imusarjat, suuttimet, suutintukki, imuläppä, tyhjäkäynti moottori)

Voit nakata minulle vaikka viestillä infoa asiasta.

Kiitoksin,
Hautakorpi
Lada? :shock: Kovaa huutoa kolmannella....

Lada? Jotta yksinkertainen mies voisi korjata, yksikertaista autoa, yksinään korvessa itikoiden syötävänä ja jopa onnistua siinä! :lol:
Ladanautti

Viesti Kirjoittaja Ladanautti »

Suuttimet kannattaa vaihtaa suurempiin vaikka ei muita virejä tekisikään, on aivan alarajalla; mega varmaan pitänee niitä jatkuvasti auki kaasu pohjassa. Vapariin joku 160ml/min (riittää 100hv), lievä viri 230ml/min (150hv) ja viinavirille 300ml/min samoilla tehoilla. Tämä oli minun valintani koska flexfuel.

Tyhjäkäyntimoottori on noissa sama, ei kannata 1-pisteestä hävittää hyvää varaosaa.
Kohgs

Viesti Kirjoittaja Kohgs »

Mulla olis tuossa pihassa jouten purku niva, missä 1700 nelipisteruisku, mutta myisin mielelläni siitä koko koneen. Kunnosta en tiedä kun siinä on ajonesto päällä enkä ole päässy kokeilemaan käyntiin.
Ladanautti

Kohgs kirjoitti:Mulla olis tuossa pihassa jouten purku niva, missä 1700 nelipisteruisku, mutta myisin mielelläni siitä koko koneen. Kunnosta en tiedä kun siinä on ajonesto päällä enkä ole päässy kokeilemaan käyntiin.
Paljon olisi paketilla hintaa? Laitoin yv
hautakorpi

toktornivako kirjoitti:Ladan imusarjoja originaali tai tuningi olen tuonut niin edullisesti Venäjänmaalta, etten nää mitään järkeä sovittaa imusarjaa jostain toisesta laitteesta.
Hinta ja saatavuus tietoa?

Lada? Jotta yksinkertainen mies voisi korjata, yksikertaista autoa, yksinään korvessa itikoiden syötävänä ja jopa onnistua siinä! :lol:
hautakorpi

toktornivako kirjoitti:Ladan imusarjoja originaali tai tuningi olen tuonut niin edullisesti Venäjänmaalta, etten nää mitään järkeä sovittaa imusarjaa jostain toisesta laitteesta.
Hinta ja saatavuus tietoa?

Samza

Viesti Kirjoittaja Samza »

Miten ku itellä on tuossa kotikylällä tiedossa ilmanen venäjäntuontilatuska, ehkä nelipisteruutalla, niin onko se sitten ihan bolt-on juttuja jos vaihtaa ecusta lähtien koko paketin yksipisteruutan tilalle? Eilen en unta saanu niin mietiskelin asiaa ku useamman kerran tarjottu sitä kombia
EXLada 21072 1300s vm.88
Lada 21073 1700i vm.96

"Jos lada ei lähde -30 asteessa käyntiin, on starttaajassa vika."
Ladanautti

Samza kirjoitti:Miten ku itellä on tuossa kotikylällä tiedossa ilmanen venäjäntuontilatuska, ehkä nelipisteruutalla, niin onko se sitten ihan bolt-on juttuja jos vaihtaa ecusta lähtien koko paketin yksipisteruutan tilalle? Eilen en unta saanu niin mietiskelin asiaa ku useamman kerran tarjottu sitä kombia
Ei taida 4-pistettä olla kuin Nivassa (ja etuvetoisissa)? Toki tuohon kombiin on voitu laittaa Nivan tekniikka, mutta jos originaali niin 1-piste taitaa olla sekin. Muuten menee bolt-on jos 1:1 kasaa...
Samza

Viesti Kirjoittaja Samza »

Ladanautti kirjoitti:
Samza kirjoitti:Miten ku itellä on tuossa kotikylällä tiedossa ilmanen venäjäntuontilatuska, ehkä nelipisteruutalla, niin onko se sitten ihan bolt-on juttuja jos vaihtaa ecusta lähtien koko paketin yksipisteruutan tilalle? Eilen en unta saanu niin mietiskelin asiaa ku useamman kerran tarjottu sitä kombia
Ei taida 4-pistettä olla kuin Nivassa (ja etuvetoisissa)? Toki tuohon kombiin on voitu laittaa Nivan tekniikka, mutta jos originaali niin 1-piste taitaa olla sekin. Muuten menee bolt-on jos 1:1 kasaa...
Sallan tuontiauto :)

Edit: eiku nyt alko raksuttaan, kuumassa näköjää aivosolut kuolee. Noh pitää katsoa konepellin alle kun ainakin joissakin 200x vuoden takavetosissa on nelipisteruutta, yhen farmarin ja yhen sedanin oon nähnyt netissä.
EXLada 21072 1300s vm.88
Lada 21073 1700i vm.96

"Jos lada ei lähde -30 asteessa käyntiin, on starttaajassa vika."
Vastaa Viestiin