käytiin ladan vauhtipyörän sielun elämää hiukka läpi koneistajan kanssa:
1. Kampi ei kestä asentaa M12 pultteja, menee paikat liian ohueksi. Paremmat M10 pultit on must kilpa koneessa.
2. Kammen voi huoletta keventää vetämällä vastapainot "teriksi"
3. Kampeen kannattaa asentaa 10mm tapit jo valmiina oleviin reikiin= auttaa pyörähtämisen estämisessä koska vauhtis muuten vain kiinni pulttien kitka voimilla...
4. Teräs vauhtis on erittäin hyvä idea, ladan vauhtipyörän laatu ei ole sama kuin esim kuplien vastaava joka on kunnon terästä.
Päädyttiin custom teräs vauhtipyörän kannalle, joka tapitettu kampeen, ARP pultein, 200mm kilpa-asetelma+sintteri levy, paine asetelman kiinnityspinta ajetaan -1mm vauhtipyörän levypintaa alemmas = kovempi pito
Koska koneen perään tulee fiat 131 sileäkylkinen jatkoksi, myös vauhtiksen koppa saa käsittelyn jossa alustavasti leikellään ladan laatikon kytkinkopasta startin kotelo, sekä kytkin työsylinterin kiinnikkeet ja vedetään nämä TIG:llä Fiatin koppaan.
= saadaan ladan startti samaan paikkaan ja neste kytkin käyttöön. Modifiakaatio vaatiin myös kardaanin etummaisen palan lyhennyksen (noin -10cm) tai sitten 131 kardaanin etummaisen palan. Ei ole helppoa ladan parannus ei....
