pintakaasulla kiitäen

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Åbo

pintakaasulla kiitäen

Viesti Kirjoittaja Åbo »

Olen tässä reilun viikon ollut Ladjuskan onnellinen omistaja ja vielä tyytyväinen sellainen. Nyt olen kuitenkin havainnut ajokissani sellaisen vian, että autosta hyytyvät tehot vähänkin reippaammissa kiihdytyksissä. Vapaalla kone kiertää hyvinkin iloisesti, mutta liikenteessä kaasupolkimen reipas polkaisu saa aikaan vain noloja tilanteita.
Ryypyn ollessa päällä ongelmaa ei ole. Samaten jos malttaa kiihdyttää pelkällä pintakaasulla, on koko kierrosalue käytössä aivan moitteettomasti. Ongelma korostuu varsinkin näin liukkailla keleillä, koska auto meinaa väkisinkin sammua liikkeelle lähdössä, ja reipas kaasuttelu ennen kytkimen nostoa saa puolestaan takapyörät turhankin villiin laukkaan. Eli kaunottareni on 2107 1300s motilla ja haluaisin kuulla mahdollisia vinkkejä ennen kuin pistän kaasarin keittiön pöydällä palasiksi :? ... siis jos kyseessä onkin jokin helposti korjattava Lada-"ominaisuus"
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Kiihdytyspumpun kalvo rikki, todennäköisesti.

Näet että toimiiko kun otat ilmanputsarin auki ja painelet kaasua vivustosta. Joka kerta kun painaa kaasua pitäisi kaasarin 1-kurkussa olevasta putkesta roiskaista bensaa aika reilustikin.
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

mulla itelläkin kokoajan ryyppy hitusen päällä, siinä autossa siis. kato myös että talviasento on putsarissa päällä. monen tutun autot on tökkiny kun eivät ole tajunneet vielä tuota.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Kyllä varmasti hyytyy "kesäasennossa." Mutta eikös ainakin uudemmissa ole automaattinen tuo "talviasentokytkentä?"
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin