Locost
Locost
Aika mielenkiintoinen:
http://www.locostfinland.tk/
http://www.racetech.ee/
Tuon voisi ensin tehdä toimivaksi ladan tekniikalla ja sitten tehdä tekniikan vaihto jos ei riitä...
Eestin poikien "lada race" näyttäisi liikahtavan 0-100km/h 4,3s.
Tuolla pääsee jo vauhdin hurmaan. Ja olisi radalla varmaan aika kiva päästelläkin... Ja talvella jääradalla mielenkiintoinen lelu.
http://www.locostfinland.tk/
http://www.racetech.ee/
Tuon voisi ensin tehdä toimivaksi ladan tekniikalla ja sitten tehdä tekniikan vaihto jos ei riitä...
Eestin poikien "lada race" näyttäisi liikahtavan 0-100km/h 4,3s.
Tuolla pääsee jo vauhdin hurmaan. Ja olisi radalla varmaan aika kiva päästelläkin... Ja talvella jääradalla mielenkiintoinen lelu.
jesh...
Tästä meikäläinen tykkää! Virosta vaan hakemaan tollanen poijes
tähän tähdätään http://www.r500.com/R500main.htm
Eli painoo pois ja tehoa lisää
Mitenhän Suomen katsastusviranomaiset suhtautuis tällaiseen (50% sääntö). Tai minkähän perusteella tällasta verotettais/mikähän toimis vertauskohtana
Tästä meikäläinen tykkää! Virosta vaan hakemaan tollanen poijes

tähän tähdätään http://www.r500.com/R500main.htm
Eli painoo pois ja tehoa lisää

Mitenhän Suomen katsastusviranomaiset suhtautuis tällaiseen (50% sääntö). Tai minkähän perusteella tällasta verotettais/mikähän toimis vertauskohtana
Kait se onnistuis silläki että pitäis sen Viron kilvissä ja vuorkais tallipaikan Tallinasta
. Oon haaveillu tollasesta Lotus7/Caterham/Westfield/Dax etc. rakennelmasta ja ainut este tuntuu olevan Suomen lainsäädäntö. Mietin menisköhän toi alle 50% millään taioilla.

Viimeksi muokannut pravda, 21.11.2004 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
12.9 Ahvenistolla Radalle.comissa tuli ihasteltua yhtä tuollaista. Sen omisti joku ulkomaalainen, mutta käsittääkseni se oli suomen kilvissä(?).
Aika hätäsesti näytti rataa kiertävän.
Pari kuvaa:
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... uva_nro=99
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=191


Pari kuvaa:
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... uva_nro=99
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=191
Rupesi kuulostamaan tuo locost ihan mielenkiintoiselta. Tuollainen joku putkirunko kiinnostanut ja pitemmän aikaa mutta muut projektit toistaiseksi etusijalla. Tuo on tosiaan totta että ei se voima mitään jos auto painaa.
Lainsäädännöstä niin mielestäni liikenteeseen pitäisi saada kaikki härvelit joissa vain rungon rakenne ja jarrut/moottoriteho on suhteessa keskenään. Moiset pitäisi saada harrasteajoneuvojen piirin, vaikka sellaiset 4kk saisi vuodessa ajaa. Riittäisi minulle. Vaikka sitten joku kiinteä ajoneuvovero moisille, esimerkiksi mielestäni joku 1000€ olisi ihan hyvä. Ei ihan mitä tahansa tarjottaisi konttoreille mutta silti kynnys olisi suht matala.
Lainsäädännöstä niin mielestäni liikenteeseen pitäisi saada kaikki härvelit joissa vain rungon rakenne ja jarrut/moottoriteho on suhteessa keskenään. Moiset pitäisi saada harrasteajoneuvojen piirin, vaikka sellaiset 4kk saisi vuodessa ajaa. Riittäisi minulle. Vaikka sitten joku kiinteä ajoneuvovero moisille, esimerkiksi mielestäni joku 1000€ olisi ihan hyvä. Ei ihan mitä tahansa tarjottaisi konttoreille mutta silti kynnys olisi suht matala.
Vauhdin tae - alamäki
Tuo lootus oli ainoa auto joka 1/8 maililla voitti ton volvon
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
Ja sekin vain sen takia että volvosta hajos vaihdelaatikko puolesvälis.
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
Ja sekin vain sen takia että volvosta hajos vaihdelaatikko puolesvälis.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Onko tuo Volvo se mikä esiintyi Tuulilasissakin Turbo liitteessä tässä tänä vuonna?Turbiini kirjoitti:Tuo lootus oli ainoa auto joka 1/8 maililla voitti ton volvon
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
Ja sekin vain sen takia että volvosta hajos vaihdelaatikko puolesvälis.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
turboliitteessä oli täältä laitilasta yks valkonen Amazon eli ei oo toi... Se oli valkonen 418hp Amazon... Niin ainakin se omistaja sanos et siin 418hp... Ja mä luulen et se myös pitää paikkas... 

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Joo okei. Muistelinkin että se ois ollut joku vaalee. Mut en ollut varma.RussianTUNER kirjoitti:turboliitteessä oli täältä laitilasta yks valkonen Amazon eli ei oo toi... Se oli valkonen 418hp Amazon... Niin ainakin se omistaja sanos et siin 418hp... Ja mä luulen et se myös pitää paikkas...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.