Locost

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Locost

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Aika mielenkiintoinen:
http://www.locostfinland.tk/
http://www.racetech.ee/

Tuon voisi ensin tehdä toimivaksi ladan tekniikalla ja sitten tehdä tekniikan vaihto jos ei riitä...

Eestin poikien "lada race" näyttäisi liikahtavan 0-100km/h 4,3s.

Tuolla pääsee jo vauhdin hurmaan. Ja olisi radalla varmaan aika kiva päästelläkin... Ja talvella jääradalla mielenkiintoinen lelu.
pravda

Viesti Kirjoittaja pravda »

jesh...
Tästä meikäläinen tykkää! Virosta vaan hakemaan tollanen poijes :lol:
tähän tähdätään http://www.r500.com/R500main.htm
Eli painoo pois ja tehoa lisää :twisted:

Mitenhän Suomen katsastusviranomaiset suhtautuis tällaiseen (50% sääntö). Tai minkähän perusteella tällasta verotettais/mikähän toimis vertauskohtana
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Mikäli säännöt ei ole muuttunut nyt lähiaikoina niin ei kyllä mitenkään saa kilpiin :(

On tää suomi tuossa asiassa aikamoien takapajula, kun kilpiin tuollasen saa Ruotsissa, Eestissä, Briteissä ja monissa muissakin EU-maissa...

Mitenköhän viranomaiset suhtautuu tuollaseen muuttoautona???
pravda

Viesti Kirjoittaja pravda »

Kait se onnistuis silläki että pitäis sen Viron kilvissä ja vuorkais tallipaikan Tallinasta :twisted: . Oon haaveillu tollasesta Lotus7/Caterham/Westfield/Dax etc. rakennelmasta ja ainut este tuntuu olevan Suomen lainsäädäntö. Mietin menisköhän toi alle 50% millään taioilla.
Viimeksi muokannut pravda, 21.11.2004 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Ei tuohon käy korinvaihto kun mun muistin mukaan korin pitää olla tyyppihyväksytty suomessa tai jotain...
Tiige

Viesti Kirjoittaja Tiige »

12.9 Ahvenistolla Radalle.comissa tuli ihasteltua yhtä tuollaista. Sen omisti joku ulkomaalainen, mutta käsittääkseni se oli suomen kilvissä(?). :roll: Aika hätäsesti näytti rataa kiertävän. :D
Pari kuvaa:
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... uva_nro=99
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=191
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Toi on hieno!

Mutta sen on pakko olla aito Lotus kun se on kilvissä...
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Rupesi kuulostamaan tuo locost ihan mielenkiintoiselta. Tuollainen joku putkirunko kiinnostanut ja pitemmän aikaa mutta muut projektit toistaiseksi etusijalla. Tuo on tosiaan totta että ei se voima mitään jos auto painaa.

Lainsäädännöstä niin mielestäni liikenteeseen pitäisi saada kaikki härvelit joissa vain rungon rakenne ja jarrut/moottoriteho on suhteessa keskenään. Moiset pitäisi saada harrasteajoneuvojen piirin, vaikka sellaiset 4kk saisi vuodessa ajaa. Riittäisi minulle. Vaikka sitten joku kiinteä ajoneuvovero moisille, esimerkiksi mielestäni joku 1000€ olisi ihan hyvä. Ei ihan mitä tahansa tarjottaisi konttoreille mutta silti kynnys olisi suht matala.
Vauhdin tae - alamäki
pravda

Viesti Kirjoittaja pravda »

Kyl toi logo konepellis on Lotuksen logo
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Tuo lootus oli ainoa auto joka 1/8 maililla voitti ton volvon
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
Ja sekin vain sen takia että volvosta hajos vaihdelaatikko puolesvälis.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Turbiini kirjoitti:Tuo lootus oli ainoa auto joka 1/8 maililla voitti ton volvon
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=ku ... va_nro=121
Ja sekin vain sen takia että volvosta hajos vaihdelaatikko puolesvälis.
Onko tuo Volvo se mikä esiintyi Tuulilasissakin Turbo liitteessä tässä tänä vuonna?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
R-J
Viestit: 1691
Liittynyt: 24.7.2004 3:44
Paikkakunta: Näläkämoan peäkaupunki

Viesti Kirjoittaja R-J »

Villinnäköinen peli tuo Lotus.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

turboliitteessä oli täältä laitilasta yks valkonen Amazon eli ei oo toi... Se oli valkonen 418hp Amazon... Niin ainakin se omistaja sanos et siin 418hp... Ja mä luulen et se myös pitää paikkas... :D
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Miks volkkariin perustuvia rantakirppuja saa rekisteriin mut tommosta ei?
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

RussianTUNER kirjoitti:turboliitteessä oli täältä laitilasta yks valkonen Amazon eli ei oo toi... Se oli valkonen 418hp Amazon... Niin ainakin se omistaja sanos et siin 418hp... Ja mä luulen et se myös pitää paikkas... :D
Joo okei. Muistelinkin että se ois ollut joku vaalee. Mut en ollut varma.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin