6-Vaihteinen laatikko

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
rhmotor

6-Vaihteinen laatikko

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Onko kellään tietoa onko 1300 samaraan luokiteltu 6-vaihteista laatikkoa. Ainakin 1600 löytyy lisälehti sellasesta...
warremies

Viesti Kirjoittaja warremies »

Ei ole luokiteltu, luokitukset kulkevat isolla ja pienellä autolla lähes samaa tahtia huhtikuulle '91 asti, ja sen jälkeen ei pienempään Samaraan ole mitään lisäosia tullutkaan.
Avatar
Hellraiser
Viestit: 381
Liittynyt: 12.11.2004 7:13
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

joo tollain kuus vaihtein ois kyl aika sport tohon laaren ladaa... :D
olis lovia mihin tökkiä
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

EIkös ladoihin oo jo saatavissa semmosta kuusvaihteista, jossa se kuutosvaihde on se rallivaihde?
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
USPi

Viesti Kirjoittaja USPi »

hei oliks toi että takaveto ladaan sais 6-lovisen.
:o Tahtoo sellasen jos vaan jostain olis järkihintaan saatavana..............
turbo ic

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

saa sellaisen tehtyä mutta pakki pitää rakentaa vaijerilla tai toisella vaihdekepillä
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Saahan sen tehytä mutta ei vakiolootaan mitenkään.

Suorakytkentälootaan vois lisätä tuon normalinkin 5-vaihteen, mutta tosiaan vaatii erikoiskikkailuja koska sitäkään ei voisi käyttää samalla vaihteensiirtäjällä koska suorakytkennän on siellä vitosen paikalla. Toisaalta jos teettää pakkirattaiden tilalle vitosen ja pakin tekisi sinne normaalin vitosen tilalle niin sitten... Aika hankalaa kuitenkin...
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Jankos kirjoitti:Saahan sen tehytä mutta ei vakiolootaan mitenkään.

Suorakytkentälootaan vois lisätä tuon normalinkin 5-vaihteen, mutta tosiaan vaatii erikoiskikkailuja koska sitäkään ei voisi käyttää samalla vaihteensiirtäjällä koska suorakytkennän on siellä vitosen paikalla. Toisaalta jos teettää pakkirattaiden tilalle vitosen ja pakin tekisi sinne normaalin vitosen tilalle niin sitten... Aika hankalaa kuitenkin...
Miksi ruveta kikkailemaan, ku valmiitakin viislovisia suorakytkentiä on tarjolla edullisesti.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Siis 5-loviseen suorakytkyyn voi lisätä vakio 5-vaihteisen vitosvaihteen kuudenneksi vaihteeksi.
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

No niinpä tietysti... Olinpa tyhmä. :oops: Tarkemmin kun lukis.....
Avatar
tolstoi
Viestit: 176
Liittynyt: 29.3.2004 18:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Jankos kirjoitti:Miksi ruveta kikkailemaan, ku valmiitakin viislovisia suorakytkentiä on tarjolla edullisesti.
Mistäs niitä edukkaita 5-lovisia saa ja mihin hintaan?
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

tolstoi kirjoitti:
Jankos kirjoitti:Miksi ruveta kikkailemaan, ku valmiitakin viislovisia suorakytkentiä on tarjolla edullisesti.
Mistäs niitä edukkaita 5-lovisia saa ja mihin hintaan?
Tuolta lahdentakaa... Viimeksi kun hain oli muistaakseni 1000 pintaan.. en tiä onko hinnat muuttunu.
USPi

Viesti Kirjoittaja USPi »

joo on siinä aika kikkailu jos rupee laittaan lasseen kuutosta pakin tilalle.

mutta kun nyt on ruvettu kyseleen ni mites toi kun luin tästä tekniikka osiolta et ladan koneen vois porata 2.3 onko se ihan normi 1600 lohko mistä niitä on tehty. ja onko eroo 1500 ja 1600 lohkolla porauksien suhteen. ja mistä männät sellaseen "hirmu"koneeseen. onko saatavina jotain omia vai kannattaako mittailla ja hommata jonkun muun merkin.

kiitokset jo etukäteen informaatiosta
Vastaa Viestiin