vfts pakoputkisto
vfts pakoputkisto
Vfts ladassahan on pakosarjaa varten tunneli vänkärin jalkotilassa, pitäis omaan turboon tehdä samanmoinen kun ei isoa putkea muuten saa järkevästi auton alle. Ongelmahan tuossa on se että jalkatilan etuosa on lähes kokonaan kantavaa rakennetta, joten nyt tarvitsisi kuvia tai muuita piirustuksia miten se on alkuperäisessä tehty, ettei tule katsastukses ongelmia.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Melkein suosittelisin että mielikuvitusta soveltaen laitat sen putken jotenkin mahtumaan sieltä mistä kuuluukin. Kyselin nimittäin vähän vastaavaa kun pohdin että pitääkö tehdä tulipeltiin jakajalle pahka. Pitäisi kuulemma pystyä osoittamaan että rakenne on vähintään yhtä vahva kun orkkis, puhui jostain mittauksista ja laskelmista. Tosin en tuota hirveän pitkälle selvittänyt kun löytyi kone joka mahtuu pellin alle ihan normaalisti. Voisi tietysti kokeilla: alkuperäisen pellin paksuuteen +0,5mm ja hitsaa hyvin, sitten viimeistelemättömänä konttorille näytille. Tuo mielestäni voisi täyttää pykälän mutta riippunee katsastajan tulkinnasta. Hölmöjä nämä kun esim helmojen hitsauksissa menee aika sätöksiä läpi, ja nuo kuitenkin melkoisen kantavia osia.
Vauhdin tae - alamäki
- ladaraider
- Viestit: 100
- Liittynyt: 15.1.2004 11:44
- Paikkakunta: Kitee
Kävin hieman vastaavaa tiedustelemassa, eli kardaanitunnelin suurennus. Yksi kanta oli että "teet yhtä paksusta pellistä ja asiallisesti niin hyväksytään". Tuumasi tosin myös että tuohan jäykistää vaan koria kun tunneli isonee. Taas konttorikohtaisia eroja paljon.
Saatoin jo johonkin tänne tuon laittaa mutta sama pää ympäri vuoden...
Saatoin jo johonkin tänne tuon laittaa mutta sama pää ympäri vuoden...
Vauhdin tae - alamäki