Mun mielestä vanhanmallin 1300S/1500 on koriltaan Se Ainut Oikea Lada. Itselläni oli 1300S -80 joskus aikoinaan, ja korimalli oli kyllä mahtavan hyvän näköinen (ja on vieläkin). Ikävä kyllä tämäkin yksilö lähti takaisin "rodina" aikoja sitten . Eli ei ole nettiosoitetta antaa. Valitan...
2103 taitaa tosiaan olla se hienoin, mutta ei 2106 kauas jää. Sitten tulee 2101 ja muilla ei ole niin väliä Ja makuasioistahan ei tietenkään kiistellä...
Mutta tässä osoitteessa on minun 2106 -84, ei välttämättä hienoin mutta taitais kuitenkin kelvata monille...
R-J kirjoitti:Ei ainakaan yksiselitteistä vastausta. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä...
Joku jopa veljestä...
Mutta ihan aiheesta niin kyllä ne alkupään nelilamppuiset joissa reilusti kromia ovat aika nättejä. Toisaalta tuo omakin on minun näköiseni joten tykkään siitäkin. Rakenteilla oleva nappis pitäisi olla jotain kivaa myös...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
on niin vanhat kuvat ettei farmista ollu vielä tietookaan, mutta siellä kyseinen ajopeli nykyisellään vaikuttaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)