Kannattaako ostaa?
Kannattaako ostaa?
Elikkäs kaverin vaimon isoisä olisi luopumassa autoilusta ja tarjoaisi menopeliään myyntiin. Lada on -84 ja moottorissa kokoa 1200 kuutiosenttiä. Mittarissa vaivaiset 40 000km ja hintaa 500€. Ruostesuojaus on kuulemma kunnossa ja auto muutenkin timmi(en ole ihmettä vielä nähnyt, kun se on Salossa saakka). Siispä sanokaa te jotka näistä jotain tiedätte, kannattaako sijoittaa 20 vuotiaaseen itäihmeeseen liki 3000 mummoa? 

- LamaAjanElvis
siis markkaa vai? ei se 3000mk oo mitään kunnon hipleestä ladasta. maksa pois ja pidä hyvässä kunnossa. mutta 3000euroa nyt ei kannata maksaa mistään ladasta. maksaako ne uudetkaan niin paljon.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Lada-Jussi
varsinkin jos on 1200L eli pyöreä lamppuinen, niitä haluaa joka jannu, joten ovat arvossaan ja valmiiksi hyvä kestää vielä jatkossakin vaikka kuinka paljon. 500e autosta kuin autosta joka toimii ei ole paljoa.

Kyllähän tuo 20vuotta alkaa näkyä auton kumi/muovi osissa, vaikka olisi kuinka hyvin pidetty ja vähän ajettu. Stefat, ventiili varren kumit, jarruletkut, ikkunoiden tiivisteet yms. yms. voivat vaatia jo uusimista. Lisäksi jäähdytin, jarruputket, lämmityslaitteen kenno/hana ovat osia jotka varmasti kannattaa katsoa. Eli ei sikaa säkissä...
,_,/ukka
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Paljon kiitoksia vihjeistä. Auto on tosiaan se pyöreälamppuinen 1200L. Keskiviikkona suunnataan kaverin kanssa kohti Saloa ja koeajoa. Uskoisin kauppojen syntyvän, vaikka jotain pientä laittoa ilmenisikin... Mulla kun on tällä hetkellä vanha Pösö 205 ja sen kanssa on tuo remonttivire pysynyt yllä paremmin kuin mainiosti.
Ladaan saa onneksi huomattavasti huokeammalla osia kuin ranskattareen.

- Mosse-Aksu
- veli alexei
- Moderaattori
Vanha ritsa 205 on kauhein auto mitä olen koskaan ajanut. Että en suosittele.R-J kirjoitti:Mukavahan se Pösökin on ajella...Mutta mieluummin vanha Lada kuin canha Pösö. Jos ei muuta, niin ainakin halvempi korjata.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
No joku enemmän kokemusta kysein merkin/maan tuotteista voi antaa laajemman kuvauksen mutta itse kyllä pelästyin ja petyin kyseiseen autoon että en kyllä moista ota jos muutkin yksilöt ovat edes liki samanlaisia kun ajamani yksilö.R-J kirjoitti:Ai jaa. Eikös ne kaikki ranskalaiset keinu niin kauniisti lipuessaan pitkin rantabulevardia. Enpä ole ajellut sen enempää uutta kuin vanhaakaan pikkupösöä. Aattelin vaan, kun ranskalaisia yleensä pidetään mukavina ajettavina.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Mulla oli "hyvän päivän tuttavina" yksi nuoripari, jolle (naispuoliselle heistä) mummo osti valmistujaislahjaksi pikku-pösön (205 GTI 1.6) ja vanhemmat asunnon (3 h, k, s Vantaalta). Sitä en tiedä ovatko joutuneet duunaamaan hiljattain syntyneen lapsensa itse vai onko sekin hankittu suvun avustamana "postimyynnistä". Ei kun siis haikarahan ne mukulat tuo...Mukavia tyyppejä molemmat, en minä sitä, mutta onkohan elämä lähtenyt käyntiin liian yksinkertaisesti. Kun ei oo tarvinnu kuulemma edes toivoa/napsauttaa sormia, niin avot, pöytä on ollutkin jo katettu...
Nimim. Kyllä se minunkin rikas (heh heh) ameriikantäti vielä joskus kuolee ja minä perimysjärjestyksessä numerolla 301 tai jotain kuittaan miljoonavel.. eiku siis miljoonaperinnön...
Nimim. Kyllä se minunkin rikas (heh heh) ameriikantäti vielä joskus kuolee ja minä perimysjärjestyksessä numerolla 301 tai jotain kuittaan miljoonavel.. eiku siis miljoonaperinnön...

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)