Samaran ohjaus / etupään laakerointi tms.

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
pekkap

Samaran ohjaus / etupään laakerointi tms.

Viesti Kirjoittaja pekkap »

Olen tässä jo jonkin aikaa mietiskellyt, että mikä mahtaa tuottaa Samaraan sellaisen pienen rutina-äänen, kun rattia kääntelee nopeasti.

Ääni ei mielestäni ole vetoakselin nivelistä lähtöisin, vaan ennemminkin jostain ohjauksen osasista. Ikääkään ei ole kuin vasta pari vuotta.

Aurauskulmat ovat autossa pikkaisen pielessä, etuoikealta oli syönyt ulkoreunaa kesärenkaasta.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mun 95 samarakin pitää ihmeellistä rutinaa kun kääntää täydet, mutta asiantuntija katsoi että vetarinkumit olis ainakin ihan hyvät, eli ei kai niveletkään voi vielä kovin huonot olla? missäköhän siis vika?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

en tiedä onko tällä mitään tekemistä asian kanssa, mutta itse ihmettelin joskus pientä välystä pyörässä/ratissa, jota en saanut paikannetuksi laakeriin tai niveliin. Välys löytyi lopulta raidetangon liitoksesta läheltä hammastankoa jonka pultti oli löysällä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vastaa Viestiin