tätä on kai kyselty ennenkin, mutta tuli mieleen tuossa työmatkalla.
eli karkea jako ammattikunnittain, ei tarvitse tarkemmin kertoa jos ei halua. itse olen kai alempi toimihenkilö
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
eläkeläinen unohtuikin tuosta valikosta kokonaan, sehän taittaa olla yksi suurimmista Ladan käyttäjäryhmistä, tosin eläkeläiset taitaa vähemmän käyttää nettiä.
jokainen opiskelija varmaan tekee työtä opintojen ohessa, millä sitä muuten pärjäisi, joten näissä tapauksissa opiskelija lienee se oikea pääasiallinen elämäntyö tällä hetkellä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Opiskelija paperien mukaan mutta eipä sitä pulpetissa ole aikoihin tullut istuttua. Toimiston penkillä sitä nyt housut kuluu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Tittelit on vaihtuneet moneen kertaan. Nyt olen kaiketi herra, sillä työtön ei ole ammatti eikä titteli. Avoimen yliopiston opintoja olen aikani kuluksi koonnut ja ehkääpä siitä vielä jotain kehkeytyy.
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.