Tulin siinä sitten ajotietokonetta asentaessani ilmeisesti koskeneeksi johonkin mihin ei olisi pitänyt. Sulakerasiasta paljastui epämääräinen kasa kaikenlaisia johtoja, joista osa on ilmeisesti lisättyä starttirelettä, osa kauko-ohjattua keskuslukitusta ja osa jälkiasennettua "ajovaloautomatiikkaa". Työn laadusta päätellen ei ollut ihan ISO 9001 -sertifikaattia firmalla.
No, ensin ajonesto sekosi täysin ja jouduin koodaamaan avaimen uudelleen, siitä selvittiin (kun ensin odottelin metsän keskellä että joku tuo toiset avaimet). Sitten starttirele alkoi oikutella - tai siis tämä taisi jo aiheuttaa tuon ensimmäisen murheen. Nyt sitten tilanne on se, että repsikan puolen ajovalot ja pitkät eivät kerta kaikkiaan pala. Ne eivät syty itsestään auton käynnistyessä, ne eivät syty kytkimestä. Oudointa tässä on, että yleismittari näyttää noin 12 volttia polttimon kannasta, ja parkki kuitenkin palaa. Ja kyllä, olen kokeillut vaihtaa polttimoa

Olen tässä pari päivää purkanut ja koonnut auton sähköjä, irrotellut ja kiinnittänyt liittimiä, vaihtanut kaikki releet jotka Motonetistä löysin. Minkä ihmeen kautta se virta sinne valoille menee, ja mistä pitäisi lähteä selvittämään tätä? Vai vienkö suoraan huoltoon?
Palkitsee aika hyvin kun auto toimi kuin enkeli ennen tätä, ja nyt sitten itse menin sähläämään