elikkästä nyt kun 1200 lohkossa on siellä vauhtipyörän päässä kampiakselin tyvellä se rasvatiivisteen koppa niin tietääkös kukaan että mikä sen kopan kiinnityspulttien oikea momentti on? vai liekö nuilla sitten varsinaisesti oikeaa momenttia ollenkaan vai vedetäänkö aivan näppituntumalla kiinni? ajattelin vain kun aika inhottava sitte nuita alkaa jälkikäteen kiristelemään jos ja kun alkaakin vuotamaan sieltä ja kone on laatikkoineen päivineen keulilla
joo olen laittanukki nimenomaan pikkuräikällä sievään rannemomenttiin, itelläki nuo korjausoppaat mutta en löytäny niistä enkä myöskään faq kaikkien ladojen kaikki ohjeet -topicin linkistä mutta ajattelin kumminki varmistaa asian jos joku ois sattunu tietään mutta joo, jos usomme että ne pysyvät kiinni sitten, kiitoksia
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"
Eihän tuon kopan kiinnittäminen ole todellakaan mitään "rakettitiedettä" ....Kyseessä on vaan ja ainoastaan 6mm pultit....Jotka siis kiristetään tasaisesti (ei siis hampaat irvessä jatkovartta käyttäen .)...Homma ei ole missään tapauksessa vaikea
Ei se vaikea ole, mutta olen itsekin opastanut erästä henkilöä miten M6 pultti kiristetään kun mitään tajua ei ole, välineinä oli alkuun 1/2" räikkä ja sopiva hauismomentti, ihmetellen miksi nämä pultit eivät kestä.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.