Olen siis hyvin vihreä tekniikan kanssa, mutta tekemällä olisi tarkoitus oppia. Hitsausta en tosin ajatellut opetella, kun laitteetkin puuttuvat.
Puskurit puuttuivat ostettaessa joten ne pelastin kaverin kuusen alle jääneestä Ladasta, sekä roiskeläpät olen lisännyt. Lisäksi stereot asentelin, ja sytkäpuoli meni kokonaan uusiksi. Lisäksi syylärin jouduin vaihtamaan kun vanha vuosi aika reippaasti, ja jotain pientä on lisäksi tullut tehtyä kuten moottoriöljyjen vaihto ja bensansuodattimen asennus.
Etulokari on mällätty joskus ja pakkeloitu kasaan. Tarkoitus olisi tuo lokari ostaa uusi ja maalauttaa/maalata itse. Harmikseni löysin helmasta reiän jota en ostaessani huomannut. Varailin ajan korjaamolle että saavat käydä auton muutenkin hitsaustarpeiden osalta läpi ja antaa korjausarvion. Kaveri kyllä lupaili alkavalla viikolla hitsata tuon reiän ja käydä muutenkin läpi. Mikäli näin tekee niin perun sitten tuon ajan.
Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole, mutta ajattelin nyt kuitenkin turinoida tästä. Tässä parit tänään otetut kuvat: