Etuna tuolta tuodussa nivassa on se että ei ole ruosteessa ja noi kilometrit on melkovarmasti oikeat eikä 143tkm. Suomessahan tuntuu olevan kaikki kilvissä olevat 1ke vaikka melkein lattiasta tippuu läpi.
Kyllä tuolta varmaan hyvän vois saada. Mutta onkohan joku Ladan Saksasta saakka roudannut?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Etuna tuolta tuodussa nivassa on se että ei ole ruosteessa ja noi kilometrit on melkovarmasti oikeat eikä 143tkm. quote]
Mulla on ainakin toinen käsitys noista "saksantuonnin oikeista kilometreistä". Siellähän se mittarinruuvaus on hyvin yleistä ja hämäräperäisiä autojobbareita laitakaupungit turvoksissa. Rospuuton puuttumisen (lue ruosteen) lisäksi perus-saku kyllä pitää autonsa todella hyvin puhtaana/vahassa yms., josta on vaikea päältä lähteä kilsoja päätteleen. Näitä sitten vaihtoon" saanut joku "mehmed" lähtee helposti virittelemään.
Yleisesti hintatasohan on käytetyissä Ladoissa kovempi kuin Suomessa, joten kannattaa varmaan unohtaa tuontihommat.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Ei taida vero ainakaan vanhempien vehkeiden kanssa kova olla. Vai?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.