Sivu 1/3

Lada 1700i

Lähetetty: 28.10.2004 19:31
Kirjoittaja Laabor 1500s
Nii paljokahan tohtis luvata suht siististä 1700i -96. Mittarilukemasta ei tietoa.

Lähetetty: 28.10.2004 20:42
Kirjoittaja Misha
Ehkä tonnin, vähän päälle. Riippuu tietty kunnosta ihan hirveesti. Jos pellit on priimaa niin enemmänkin, jos haperoo hiekkaa niin vähemmän.

Lähetetty: 29.10.2004 4:10
Kirjoittaja Vanja-eno
Itse lähtisin tarjoamaan jostain 6-700 euron tienoilta.

Lähetetty: 29.10.2004 12:11
Kirjoittaja veli alexei
Mistä se johtuukin että toi 1700i on niin paljon arvostetumpi. Tai siis että pyynti on kovempi. Vaikka kai se ruutta on niin ihanuus,..

Lähetetty: 29.10.2004 14:53
Kirjoittaja Honecker
Hullu! Eihän Ladasta kannata mitään maksaa... :P

1700 on vaan enemmän täynnä nippeliä ja nappelia. Sille pitäs määrätä ylimääränen haittavero :shock:

Lähetetty: 29.10.2004 17:04
Kirjoittaja sft
Kaveri osti kansipahvivikasen 1700i:n 100 eurolla.

Lähetetty: 29.10.2004 17:26
Kirjoittaja Jankos
Kyllä mun mielestä tuon ikäiselle siistille,ehjälle 1700i mallille on 1000 euroa ihan normaaliarvo.

Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...

Lähetetty: 1.11.2004 17:01
Kirjoittaja Laabor 1500s
No nyt sitte kättelin koslan ja kyllä on hiano peli tohon aikaisempaan 1500s verrattuna. Hintakin tippui lopulta 500 ja siitä löytyy ajonestolaite ja varashälytin :lol: Kertokaas koska on seuraava kokoontuminen ja missä niin pääsen teille miestelemään :twisted:

Lähetetty: 1.11.2004 18:33
Kirjoittaja veli alexei
Eiks se Mobiliassa ole Kangasalla joskus helmikuulla?

Lähetetty: 1.11.2004 19:22
Kirjoittaja Jankos
Toivottavasti siellä on nyt jää käyttökelpoinen :twisted: :twisted:

Lähetetty: 1.11.2004 19:29
Kirjoittaja veli alexei
Nimenomaan. Jäälle. Vaikka eiks nyt olis jo pilkkikisojen vuoro?!?!? Eli pilkille joka akka ja ukko!

Lähetetty: 1.11.2004 19:35
Kirjoittaja ,_,/ukka
Jankos kirjoitti:Kyllä mun mielestä tuon ikäiselle siistille,ehjälle 1700i mallille on 1000 euroa ihan normaaliarvo.

Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Ja lähtee ku liha kupista. Ainakin mitä mä yhtä "total tuunattua" farmaria kävin tuossa keväällä kokeileen. Ei tuntunut ladalta ni jäi kaupat tekemättä :-)

,_,/ukka

Lähetetty: 1.11.2004 23:32
Kirjoittaja Vanja-eno
Laabor 1500s kirjoitti:No nyt sitte kättelin koslan ja kyllä on hiano peli tohon aikaisempaan 1500s verrattuna. Hintakin tippui lopulta 500 ja siitä löytyy ajonestolaite ja varashälytin :lol: Kertokaas koska on seuraava kokoontuminen ja missä niin pääsen teille miestelemään :twisted:
Hinta vaikutti sopivalta. Kerropa lisää yksilöstäsi...

Lähetetty: 2.11.2004 9:55
Kirjoittaja Pakkasukko
Jankos kirjoitti: Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Mitä mitä minä kun olen aina ollut siinä uskossa että venäläinen elektroniikka nyt niin luotettavaa ole sen sijaan mekaaniset keksinnät niillä on se vahva puoli (kaasarit)..

Lähetetty: 2.11.2004 10:33
Kirjoittaja Jankos
Pakkasukko kirjoitti:
Jankos kirjoitti: Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Mitä mitä minä kun olen aina ollut siinä uskossa että venäläinen elektroniikka nyt niin luotettavaa ole sen sijaan mekaaniset keksinnät niillä on se vahva puoli (kaasarit)..
Jos vertaa kaasarimallin (varsinkin atshii malli) toimintaa tuohon ruiskuun niin kyllä se on toiminnaltaan paljon parempi. Mutta tietysti jos siinä on jotakin vikaa niin voi olla kalliimpaa korjata, mutta toisaalta kun lukee vikakoodin niin saa malko varmasti selville mitä pitää vaihtaa tai tutkia.

Lisäksi se on käytettävyydeltään aivan eri luokassa => kylmänä toimii nykimättä, kaasunpainaminen ei aiheuta mitään kummallisia nykäisyjä, vääntää hyvin, kulkee erinomaisesti(0-60mph 11,5s), ei tarvitse säädellä joka katsastukseen yms.

Yleisimmät viat taitaa olla lambda-anturin rikkoutuminen 150tkm paikkeilla ja kumiletkujen hapertuminen esim map-anturin.

Lisäksi siinä on alunperin tehonrajoitus imupuolella, kaasuläppä on jotain 44mm ja se automaattinen imuilman sekoitin on halkaisijaltaan reilusti pienempi eli se pois (jäätymisongelma on kyllä riskinä) ja samalla muokkaa ainakin sen viimesen pöntön läpivirtaavaksi. Noilla muutoksilla tulee huomattava ero isoilla kierroksilla...