Lada 1700i
Lada 1700i
Nii paljokahan tohtis luvata suht siististä 1700i -96. Mittarilukemasta ei tietoa.
- veli alexei
- Moderaattori
Mistä se johtuukin että toi 1700i on niin paljon arvostetumpi. Tai siis että pyynti on kovempi. Vaikka kai se ruutta on niin ihanuus,..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- veli alexei
- Moderaattori
Nimenomaan. Jäälle. Vaikka eiks nyt olis jo pilkkikisojen vuoro?!?!? Eli pilkille joka akka ja ukko!
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Ja lähtee ku liha kupista. Ainakin mitä mä yhtä "total tuunattua" farmaria kävin tuossa keväällä kokeileen. Ei tuntunut ladalta ni jäi kaupat tekemättäJankos kirjoitti:Kyllä mun mielestä tuon ikäiselle siistille,ehjälle 1700i mallille on 1000 euroa ihan normaaliarvo.
Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Hinta vaikutti sopivalta. Kerropa lisää yksilöstäsi...Laabor 1500s kirjoitti:No nyt sitte kättelin koslan ja kyllä on hiano peli tohon aikaisempaan 1500s verrattuna. Hintakin tippui lopulta 500 ja siitä löytyy ajonestolaite ja varashälytinKertokaas koska on seuraava kokoontuminen ja missä niin pääsen teille miestelemään
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- Pakkasukko
- Viesti:
Mitä mitä minä kun olen aina ollut siinä uskossa että venäläinen elektroniikka nyt niin luotettavaa ole sen sijaan mekaaniset keksinnät niillä on se vahva puoli (kaasarit)..Jankos kirjoitti: Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
Jos vertaa kaasarimallin (varsinkin atshii malli) toimintaa tuohon ruiskuun niin kyllä se on toiminnaltaan paljon parempi. Mutta tietysti jos siinä on jotakin vikaa niin voi olla kalliimpaa korjata, mutta toisaalta kun lukee vikakoodin niin saa malko varmasti selville mitä pitää vaihtaa tai tutkia.Pakkasukko kirjoitti:Mitä mitä minä kun olen aina ollut siinä uskossa että venäläinen elektroniikka nyt niin luotettavaa ole sen sijaan mekaaniset keksinnät niillä on se vahva puoli (kaasarit)..Jankos kirjoitti: Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Lisäksi se on käytettävyydeltään aivan eri luokassa => kylmänä toimii nykimättä, kaasunpainaminen ei aiheuta mitään kummallisia nykäisyjä, vääntää hyvin, kulkee erinomaisesti(0-60mph 11,5s), ei tarvitse säädellä joka katsastukseen yms.
Yleisimmät viat taitaa olla lambda-anturin rikkoutuminen 150tkm paikkeilla ja kumiletkujen hapertuminen esim map-anturin.
Lisäksi siinä on alunperin tehonrajoitus imupuolella, kaasuläppä on jotain 44mm ja se automaattinen imuilman sekoitin on halkaisijaltaan reilusti pienempi eli se pois (jäätymisongelma on kyllä riskinä) ja samalla muokkaa ainakin sen viimesen pöntön läpivirtaavaksi. Noilla muutoksilla tulee huomattava ero isoilla kierroksilla...