Lada 1700i

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Laabor 1500s

Lada 1700i

Viesti Kirjoittaja Laabor 1500s »

Nii paljokahan tohtis luvata suht siististä 1700i -96. Mittarilukemasta ei tietoa.
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Ehkä tonnin, vähän päälle. Riippuu tietty kunnosta ihan hirveesti. Jos pellit on priimaa niin enemmänkin, jos haperoo hiekkaa niin vähemmän.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Itse lähtisin tarjoamaan jostain 6-700 euron tienoilta.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Mistä se johtuukin että toi 1700i on niin paljon arvostetumpi. Tai siis että pyynti on kovempi. Vaikka kai se ruutta on niin ihanuus,..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Honecker

Viesti Kirjoittaja Honecker »

Hullu! Eihän Ladasta kannata mitään maksaa... :P

1700 on vaan enemmän täynnä nippeliä ja nappelia. Sille pitäs määrätä ylimääränen haittavero :shock:
sft

Viesti Kirjoittaja sft »

Kaveri osti kansipahvivikasen 1700i:n 100 eurolla.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Kyllä mun mielestä tuon ikäiselle siistille,ehjälle 1700i mallille on 1000 euroa ihan normaaliarvo.

Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Laabor 1500s

Viesti Kirjoittaja Laabor 1500s »

No nyt sitte kättelin koslan ja kyllä on hiano peli tohon aikaisempaan 1500s verrattuna. Hintakin tippui lopulta 500 ja siitä löytyy ajonestolaite ja varashälytin :lol: Kertokaas koska on seuraava kokoontuminen ja missä niin pääsen teille miestelemään :twisted:
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Eiks se Mobiliassa ole Kangasalla joskus helmikuulla?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Toivottavasti siellä on nyt jää käyttökelpoinen :twisted: :twisted:
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Nimenomaan. Jäälle. Vaikka eiks nyt olis jo pilkkikisojen vuoro?!?!? Eli pilkille joka akka ja ukko!
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Jankos kirjoitti:Kyllä mun mielestä tuon ikäiselle siistille,ehjälle 1700i mallille on 1000 euroa ihan normaaliarvo.

Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Ja lähtee ku liha kupista. Ainakin mitä mä yhtä "total tuunattua" farmaria kävin tuossa keväällä kokeileen. Ei tuntunut ladalta ni jäi kaupat tekemättä :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Laabor 1500s kirjoitti:No nyt sitte kättelin koslan ja kyllä on hiano peli tohon aikaisempaan 1500s verrattuna. Hintakin tippui lopulta 500 ja siitä löytyy ajonestolaite ja varashälytin :lol: Kertokaas koska on seuraava kokoontuminen ja missä niin pääsen teille miestelemään :twisted:
Hinta vaikutti sopivalta. Kerropa lisää yksilöstäsi...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
Pakkasukko
Viestit: 101
Liittynyt: 29.9.2003 17:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pakkasukko »

Jankos kirjoitti: Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Mitä mitä minä kun olen aina ollut siinä uskossa että venäläinen elektroniikka nyt niin luotettavaa ole sen sijaan mekaaniset keksinnät niillä on se vahva puoli (kaasarit)..
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Pakkasukko kirjoitti:
Jankos kirjoitti: Mitä taas tulee tuon toimintaan niin kyllä se käyttövarmuudessaan ja toiminnaltaan on aivan toista luokkaa kaasareihin verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan...
Mitä mitä minä kun olen aina ollut siinä uskossa että venäläinen elektroniikka nyt niin luotettavaa ole sen sijaan mekaaniset keksinnät niillä on se vahva puoli (kaasarit)..
Jos vertaa kaasarimallin (varsinkin atshii malli) toimintaa tuohon ruiskuun niin kyllä se on toiminnaltaan paljon parempi. Mutta tietysti jos siinä on jotakin vikaa niin voi olla kalliimpaa korjata, mutta toisaalta kun lukee vikakoodin niin saa malko varmasti selville mitä pitää vaihtaa tai tutkia.

Lisäksi se on käytettävyydeltään aivan eri luokassa => kylmänä toimii nykimättä, kaasunpainaminen ei aiheuta mitään kummallisia nykäisyjä, vääntää hyvin, kulkee erinomaisesti(0-60mph 11,5s), ei tarvitse säädellä joka katsastukseen yms.

Yleisimmät viat taitaa olla lambda-anturin rikkoutuminen 150tkm paikkeilla ja kumiletkujen hapertuminen esim map-anturin.

Lisäksi siinä on alunperin tehonrajoitus imupuolella, kaasuläppä on jotain 44mm ja se automaattinen imuilman sekoitin on halkaisijaltaan reilusti pienempi eli se pois (jäätymisongelma on kyllä riskinä) ja samalla muokkaa ainakin sen viimesen pöntön läpivirtaavaksi. Noilla muutoksilla tulee huomattava ero isoilla kierroksilla...
Vastaa Viestiin