Sivu 1/1

Jarrujen päivitys

Lähetetty: 28.10.2004 13:50
Kirjoittaja Stefa
Onkos joku asennellut takapotkuun isompia jarruja, ja jos on niin mistä? Tullut tuon turbo-projektin tiimoilta ajankohtaiseksi.

Lähetetty: 29.10.2004 14:26
Kirjoittaja Sergy
No olis moskoovasta saatavana takapotkuun 14" jäähdytety levarit. Hintaa oli yli 300e, menee vakiopaikoille (A&Z levyt, kiinikkeet, satulat kasattuna). Ja tollaiset sais taakse http://www.kartuning.ru/tormoza/vaz/cimg0573big.jpg (hintaa en tiedä).
Torsen tyyppistä lukkoperää takapotkuun Hintaa about 500e. Taka-akselin kallistuksen vakaaja 100e. Jarrutehostin (joku ihme sport malli, testaan vaik aluks ite) 100e. Ja noi osat voin sit vaikka tuoda. Ja multa niitä sais. Et kysele vaan.

Lähetetty: 29.10.2004 16:42
Kirjoittaja Stefa
Hurja on hinta. Siis ei kai tuo 14" tarkoita levyn halkaisijaa? 355,6mm :roll:

Taidan vielä muita vaihtoehtoja miettiä ja fiatti-puolelta etsiä.

Lähetetty: 29.10.2004 17:20
Kirjoittaja Jankos
Kyllähän noita vaihtoehtoja on...

Riittävän tehokkaat saat kun laitat vakio etulevyn taakse ja vaikka samaran etujarrusatulan puristelemaan. Tuossa on vaan ongelmana että 13" vanteet ei enää sitten sovi.

Mutta meinaatko oikein asfaltilla alkaa ajamaan kisaa ja millaset etujarrut sitten oikein on tulossa? En ole ikinä saanut takajarruja vielä hukkumaan, etujarrut kyllä...

Lähetetty: 29.10.2004 17:21
Kirjoittaja kapa
Minkä paksuinen tuo takavakaaja on? Miten/mihin tulee kiinni, löytyisikö mahdollisesti kuvaa asennettuna? Löytyykö eteen paksumpaa vakaajaa?

Lähetetty: 29.10.2004 19:48
Kirjoittaja Sergy
kapa kirjoitti:Minkä paksuinen tuo takavakaaja on? Miten/mihin tulee kiinni, löytyisikö mahdollisesti kuvaa asennettuna? Löytyykö eteen paksumpaa vakaajaa?
Mulla se on jo asennettuna, et voisin vaik ens viikolla ottaa kuvan siitä, se tulee vakiopaikoille ilman mitään muutoksia. Et odottele siihen asti. Tai jos oot hesas päin, niin voit tulla kattoo sitä livenä, ja vaik testata. 1700i koneella, 185/60 14R PIRELLIN P6000 renkailla, niin kyllä pitoa löytyy, ja autokin ei pahemmin kallistele. Muttaa suosittelen samalla tehdä eteen tuplavakaaja.