Tänään on ilkalla jännä päivä, ostin nappis combin 84 näkemättä
Maksoikin simona

Kello 15 tulee kaveri trailerin kanssa hakeen mut mukaan ja sitten hakemaan uus perheenjäsen kotiin

Vatsa täynnä perhosia (mitähän tuli ostettua)
-84 se kyllä on, mutta enpä tiedä tuosta kaalista. Katso kuvasta väri, talomaali ja aurinko saattavat hieman sotkea. Beessi se mun mielestäni on. Ja likainen nyt ainakin.arpati kirjoitti:Kaaliväri saattaapi olla alkuperäinen eli tuolla pihalla on yksi -84 combi joka maalattu keltaiseksi... alkuperäinen väri "kaali" ja eiköös toi jusunkin combi ole "kaali" värityksellä ja samaa ikäluokkaa?
eikös toi ole se mun vanha Combi? ihan kohtuu kunnossahan se vielä onjusu kirjoitti:-84 se kyllä on, mutta enpä tiedä tuosta kaalista. Katso kuvasta väri, talomaali ja aurinko saattavat hieman sotkea. Beessi se mun mielestäni on. Ja likainen nyt ainakin.arpati kirjoitti:Kaaliväri saattaapi olla alkuperäinen eli tuolla pihalla on yksi -84 combi joka maalattu keltaiseksi... alkuperäinen väri "kaali" ja eiköös toi jusunkin combi ole "kaali" värityksellä ja samaa ikäluokkaa?
Jussia kehotan istumaan perseelleen, ennenkuin avaa linkin.
Niin no tarkoitin tota sun ajolaitetta... Minkäs ikäinen se si on?jusu kirjoitti:
-84 se kyllä on, mutta enpä tiedä tuosta kaalista.