Lada 111 pakoputki
-
1mies80
Lada 111 pakoputki
Ei mennyt lada läpi katsastuksesta pakoputki vuotaa liikaa joten lamda-arvo oli liian pieni. Vuoto on ennen äänenvaimenninta. Pakoputki on jo kerran hitsattu joten taitaa olla viisain ostaa uusi putki. Mistäköhän pakoputki kannattais ostaa/tilata? Tarviiko ostaa koko putki vai voiko osina ostaa? (autoista mitään tietämätön)
Re: Lada 111 pakoputki
Pakoputki koostuu kolmesta pätkästä, katalysaattorin jälkeen on kaksi palaa joissa molemmissa on vaimennin. Pakoputkia myy kaikki autotarvikeliikkeet ja suosittelen molempien pätkien vaihtamista katalysaattorista taakseppäin.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Harmi kun ei ole varaosakirja mukana täällä Kuusaal.
Muistelisin että näissä on ainakin 2 erilaista pakoputkistoa. Mutta valitettavasti en voi kertoa ulkomuistista tarkemmin.
Mikähän on mansemotors tarjonta? Voit toki laittaa tänne Ostetaan -osioon ilmoituksen jos joku on juuri menossa Venäjälle ja viitsii putkiston tuoda. Itse olen joskus tuonut, mutta nyt ei ole menoa pitkiin aikohin.
Muistelisin että näissä on ainakin 2 erilaista pakoputkistoa. Mutta valitettavasti en voi kertoa ulkomuistista tarkemmin.
Mikähän on mansemotors tarjonta? Voit toki laittaa tänne Ostetaan -osioon ilmoituksen jos joku on juuri menossa Venäjälle ja viitsii putkiston tuoda. Itse olen joskus tuonut, mutta nyt ei ole menoa pitkiin aikohin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Pöyhöin muistaa oikein.Vanhemmassa ja uudemmassa(katti pakosarjassa),molemmissa on kahta eri mallii.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
-
1mies80
motonetin sivuilla olisi takavaimennin, mutta tarvitsen varmaan tuon väliosankin. Varasto näyttää nollaa. Voisin huomenna soittaa tuonne mansemotorsiin ja kysellä asiasta.
Takapönttö Lada 110/111
Sopivuudet:
- 1,5iKat Takapönttö 110-Sedan/111-Farmari
- 1,6i-16V 05->07 Takapönttö 110-Sedan/111-Farmari
Hintaan 50€
Joku jossaki sano että kannattaa ostaa alkuperäinen pakoputki kuulemman kestää paljon pitempään onko kellään kokemuksia??
Takapönttö Lada 110/111
Sopivuudet:
- 1,5iKat Takapönttö 110-Sedan/111-Farmari
- 1,6i-16V 05->07 Takapönttö 110-Sedan/111-Farmari
Hintaan 50€
Joku jossaki sano että kannattaa ostaa alkuperäinen pakoputki kuulemman kestää paljon pitempään onko kellään kokemuksia??