auton tiedot: lada 1200L vm-88 ja minä olen 5 omistaja. auto on ollut koko ikänsä kainuussa. moottorina tomii pikku kakkonen eli 1,2 ja 4+1 vaihteinen laatikko.
leimattu viimeksi -2005 ja seisontaan laitettu -2008
lada tuli meille noin vajaa 4 vuotta sitten kilvettömänä ja paperittomana varaosiksi. pohja oli kummiskin vielä hyvä niin isä antoi tämän kyseisen kamppeen sillä ehdolla että löydän omistajan ja rekisteröin takasin tieliikenteeseen. trafin kautta löysin omistajan ja samalla selvisi että lada on vielä kilvissä. omistaja lupasi tuoda paperit ja kilvet kun on ohikulkumatkalla ja tänään ne sitten sain

näin aluksi oli tarkoitus tuulilasi uusia, helmat vaihtaa, tekniikka päivittää isommaksi kun varastosta löytyy 1,5 moottori ja 5 vaihteinen laatikko ja jarrut herkistellä. sisusta pitää myös kasata kun isä vei tuon paremman sisustan omaan nappisilmään. ralliratti ja jonkinlaiset käpypuskurit olis myös hommattu vielä kun jostain sais takalasin ritilän?

tuleivaisuudessa olis tarkotus madaltaa ja laittaa sopivat vanteet.
kuvia laitan kunhan saan metsästä vedettyä ladaan pihaan. oli jarrut jumissa ja kytkinpoljin jäänyt pohjaan.
kokemusta ei itselläni ole ladoista muuten kuin olen istunut niiden kyydissä pienen ikäni. autoja olen toki rassannut ja sydäntä lähellä on viime vuodet ollut kardaanivetoiset toyotat. kiinnostus heräsi näin uutta merkkiä kohti ja mielenkiinnolla rupean tätä autoa opiskelemaan. foorumia on luettu monet illat ja tulen varmaan kyselemään paljon