Edestä. Konepellin lista irti, mutta laitan paikoilleen kun kerkiän
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... 1286&pos=0
Takaa.
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... 1286&pos=1
Koneeseen vaihdettu edellisen omistaja toimesta taunuksen weeberi(ilmeisesti DGV), mutta suuttimet on vielä taunuksen vakiot. Himpun rikkaalla käy, mutta toimii kuitenkin. Tässä vaiheessa ruvennut vakio pumppu vuotamaan, joten laitettu sähköpumppu tilalle. Ilmansuodattimena toimii taunuksen vakio josta kyljet leikatty pois(jenkki tyyliä).
Nyt pitäis siis vaihtaa suuttimet, ilmansuodatin härpäkkeet ja laittaa vakio bensapumppu toimimaan. Ei paha rasti olleskaan, suuttimia löytyy kuten ilmanputsarikin(dgv:hen tarkoitettu vapaavirtaus suodin). Bensapumppu pitää hommata, sellainen missä se pumppauslirpake.
Sisustaan ei tarvitse kuin imuroinnin ja poppien päivityksen.

Sitten sähköihin. Nämä saattaa aiheuttaa harmaita hiuksia enempikin.


Sitten valojen ongelmat. valot napistä päälle, kaikki toimii. Pitkät päälle, niin häviää mittariston valot ja takavalot rekkarin valoja myöten. Tähän ilmeisesti edellinen omistaja tehnyt patentin, laittamalla takavalot yms takasumareiden katkasijalle. Eli takasumari päällä jää häviävät valot päälle, vaikka pitkät olisikin päällä. Epäilen viaksi viallista viiksipakettia.

Lasinpesuri ei rokkaa sekään viiksestä, keskikonsolissa nappi jolla saa toisen pumpun hörisemään mutta lasille ei neste tule. Eikös näissä ollut valoille oma pumppu ja lasille omansa? Tämäkin vilkkupaketin syytä?

Jarruissakin hieman tekemistä, eli laahaa pahasti. Taitaa olla käppärin vika tämäkin. Vanteet kuumenee kivasti, hajustakin tietää että kuumana käy

Kunhan olen viat kerennyt korjaamaan ja laittamaan uupuvat osat kiinni, sen jälkeen pientä hifistelyä näyttävyyden suhteen

Kaikkia en varmaankaan muistanut mainita, mutta samapa tuo. Ei kovin ruusuisesti alkanut tämä kanttilampulla ajeleminen. Tolla pitäis ajaa päivittäin vielä.
Vika ehdotuksia saa laittaa ja muitakin vinkkejä.