Tipon kone ladaan ???
Tipon kone ladaan ???
..juu eli on jo ehkä aiemminkin kyselty,mutta mahtaako Fiat Tipon 1.6tc kone sopia laatokkaan ? Siis vastaavasti kuin esim. Croman kone käsittääkseni sopii Ladan lootaan pulttijaoltaan??
Pitää kai kallistaa tota Croma versiota,mutta mites se Tipon kone onko vastaava???

Jaha,no toi pitäis olla 1.6tc oisko -89 tipo ja ei o kallis,siksi tässä kyselenkin et käviskö se mosa laatokkaan...mitä pitää muuttaa (jos mitään?) kun koneen asentaa..kytkin,kytkimen käyttömekanismi,koneen korvat????? Osaisko joku informoida tällaista tyhmää niinku mä joka en oo koskaan moista operaatiota ladaan suorittanut ???

Missäspäin moinen tipo myynnissä? Osta pois ja laita kone myyntiin
Voin ostaa jos edullinen...
Tuossa vinokoneessa on tosiaan jakaja nokan päässä, senkin saisi lohkoon mutta en tarkkaan muista mitä vaatii. Nuo vesiletkuthan ei ole ongelma, korkeintaan tekee uuden lähdön eri suuntaan.

Tuossa vinokoneessa on tosiaan jakaja nokan päässä, senkin saisi lohkoon mutta en tarkkaan muista mitä vaatii. Nuo vesiletkuthan ei ole ongelma, korkeintaan tekee uuden lähdön eri suuntaan.
Vauhdin tae - alamäki
Älkää ny viittikö..
Hohhoijaa..Hiivatti..(haukotus)
Laapottimessa on kyllä ihan omakin, alkuperäinen itämainen ihmemoottori josta kyllä löytyy löylyä koto ja vähän naapurikin tarpeiks
Eli miks helevettissä ollaan aina tunkemassa jotai puolivillasta viatin, volvon jne ompelukoneyksikköjä LADAan.
Ryhdistäytykää nuoret.
Laapottimessa on kyllä ihan omakin, alkuperäinen itämainen ihmemoottori josta kyllä löytyy löylyä koto ja vähän naapurikin tarpeiks

Eli miks helevettissä ollaan aina tunkemassa jotai puolivillasta viatin, volvon jne ompelukoneyksikköjä LADAan.
Ryhdistäytykää nuoret.
Itse näen asian niin että ainakin tuon tc:n tapauksessa että moottorihan oikeastaan "kuuluu" sinne pellin alle. Lada on 124:n lisenssikopio ja 124:ssa tuo kone on niin en näe sitä raiskauksena. Mitä muihin vierasmoottoreihin tulee niin melkein aina nuo kopat ovat paperittomia pelloilla kiertäneitä raatoja malliin: "Huolitko? Vai pannaanko paaliin?" Niin myös tuo oma 2107, puun alta pelastettu ja sadoilla tunneilla uudelleenrakennettu leikkikaluksi. Vaikka noita autoja tulee tehtyä jos jonkin näköisillä yhdistelmillä niin teen aina siten että tarvittaessa alkuperäisyys palautettavissa enkä edes ota aihioiksi sellaisia jotka olisivat jotenkin historiallisesti arvokkaita alkuperäiskunnossa. Mobiilit pitää toki säilyttää mutta jos vaihtoehtoina on paaliin tai hyvin pidettynä jäälle niin ehdottomasti tuo jälkimmäinen.
Tässä asiassa on kyllä aina ne kaksi eri näkökantaa...
Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. jotkut sekaantuvat jopa veljeenkin, mutta olkoot ne omassa arvossaan.
On tuo turku kohtuuttoman kaukana kun tuli tällä viikolla yksi ladakin ostettua. Mutta osta tuo pois ja myy mulle kone, saat 100e? Peltiosista, laatikosta jne saat komeasti omat jo pois. esim http://fiatforum.ath.cx
Tässä asiassa on kyllä aina ne kaksi eri näkökantaa...
Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. jotkut sekaantuvat jopa veljeenkin, mutta olkoot ne omassa arvossaan.
On tuo turku kohtuuttoman kaukana kun tuli tällä viikolla yksi ladakin ostettua. Mutta osta tuo pois ja myy mulle kone, saat 100e? Peltiosista, laatikosta jne saat komeasti omat jo pois. esim http://fiatforum.ath.cx
Vauhdin tae - alamäki
Eipä kuulu juu jos ei olla samassa tilassa..ip98 kirjoitti:Kas siinäpä taas kommentti... Eipäs pitäis pätkän vertaa kuulua sulle millasia tekniikoita porukat ladoihinsa laittelee. Tollasta "nalkutusta" saa itsekin kuulla vähän väliä. Ei millään pahalla
Toisaalta ymmärrän kyllä että larppaan niitä viatin koneita kun kaikki takavetoviiut on jo lahonnu pois, luojan kiitos

-
- Viesti:
Croma
Täällä Hämeenlinnassa Tuomelankadulla on seisonut yksi Fiat Croma tai vastaava jo muistaakseni toista vuotta. Seisonnan syystä ei ole tietoa, mutta sen saattaisi saada edullisesti. Eli siitä tekniikan siirto. Auton tiedot saa siis käymällä paikan päällä ja ottamalla rekkarin ylös:-)
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113