Nivasta kunnon offroudari!!
- TOVERI NIVA
- Viesti:
Nivasta kunnon offroudari!!
Onko kukaan korotellu Nivaa?
Itte olin ajatellu vaihtaa jokusen sentin pitemmät jouset - varmaankin mersun - mutta entä iskaripuoli,onko kokemuksia minkä jousilla ja iskareilla sais vähän koroteltua - säästäis vaivan käydä bilteman jousihyllyillä mittailemassa??
Toinen juttu: laitan alla 235/75-15 pyörät,onko kukaan käyny konttorilla muutoskatsastaan tän kokosii tai isompii pyöriä?Mitäs on setä leima sanonut?
Itte olin ajatellu vaihtaa jokusen sentin pitemmät jouset - varmaankin mersun - mutta entä iskaripuoli,onko kokemuksia minkä jousilla ja iskareilla sais vähän koroteltua - säästäis vaivan käydä bilteman jousihyllyillä mittailemassa??
Toinen juttu: laitan alla 235/75-15 pyörät,onko kukaan käyny konttorilla muutoskatsastaan tän kokosii tai isompii pyöriä?Mitäs on setä leima sanonut?
nivan korotus
itse korottanu etupään mersunjousilla,omat iskarit. takana fiat 131:sen etujouset,farmarijenkin iskarit(buick lesabre)ja iskarin alakiinnikkeitä nostettu ylemmäksi.toinen tapa takapäähän on jättää omat jouset ja leikata kumista/vanerista laippoja jousen ja korin väliin.
235/75 15" (suzukin mangelseilla)olen muutoskatsastanut riippuu katsastus miehestä nipottaako kun eessä renkaat tulee yli/rajalle.
http://www.nic.fi/~ladd/maal.htm tolla sivulla oranssi niva levikkeillä
missä tehty korotus noilla neuvoilla.
235/75 15" (suzukin mangelseilla)olen muutoskatsastanut riippuu katsastus miehestä nipottaako kun eessä renkaat tulee yli/rajalle.
http://www.nic.fi/~ladd/maal.htm tolla sivulla oranssi niva levikkeillä
missä tehty korotus noilla neuvoilla.
- TOVERI NIVA
- Viesti:
Mites noi tanarin iskarit onx niissä toi liikerata kuinka pitkä, iskarin pituus saa olla sama kuin nivan omassa kun niille teen kumminkin uudet kiinnikkeet ja siis vähän korkeemmalle mutta ulosjoustoja vois olla enemmän kun nivan omis, niin että saa sen takapään "venkuroimaan" viä enemmän. Oliko ne minkä mallin tanarin iskarit vai onx tanareissa kaikis sama iskari?