Katohan, entisen kotikunnan miehiä liikkeellä...Lada ukko kirjoitti:Oon tossa suunnitellu rupeevani virittään ladaa (1600sl)ja aattelin alottaa kaasarista.Elikkä osaisko joku kertoa mikä kaasari sinne vakion tilalle kannattais laittaa? Tehoja ois kiva saada mahdollisimman paljon. Tuplia en aatellu laittaa joten ei neuvvoja niihin. Kun budjetti antaa myöten virityksiä ois takrokotus lisätä
(kantta alemmas, lohkosta pois, rankempi nokka, hoonatut kanavat ja kevyempi vauhtipyörä...) joten saa neuvoo enemmänkin.
Lada ukko kirjoitti:Oon tossa suunnitellu rupeevani virittään ladaa (1600sl) Kun budjetti antaa myöten virityksiä ois takrokotus lisätä(kantta alemmas, lohkosta pois, rankempi nokka, hoonatut kanavat ja kevyempi vauhtipyörä...) joten saa neuvoo enemmänkin.
Eli ensin rakennat koneen hyväksi vapariksi ja sitten etsit uudet palikat lohkoa myöten turbotuksen yhteydessä?ja oishan sinne tarkotus turbokin laittaa mutta myöhemmin...
Samaa mieltä siinä, että Ladan puristussuhde on turbotusta ajatellen valmiiksi kohdallaan, ja kun vielä palotiloja muokataan, saa painetta lyödä todella rankasti, jos vaan muuten paikat kestää. Jos konetta alkaa rakentaa, niin kyllä se on heti alussa päätettävä kumpi siitä tulee, turbo vai vapari.Teppo kirjoitti:Lada ukko kirjoitti:Oon tossa suunnitellu rupeevani virittään ladaa (1600sl) Kun budjetti antaa myöten virityksiä ois takrokotus lisätä(kantta alemmas, lohkosta pois, rankempi nokka, hoonatut kanavat ja kevyempi vauhtipyörä...) joten saa neuvoo enemmänkin.
Eli ensin rakennat koneen hyväksi vapariksi ja sitten etsit uudet palikat lohkoa myöten turbotuksen yhteydessä?ja oishan sinne tarkotus turbokin laittaa mutta myöhemmin...
Materiaalia on helppo poistaa mutta vaikea lisätä. Aloittaisin ensin miettimällä mikä on koneen lopullinen viritystapa ennen kalliiden ja myöhemmin turhien osien hankkimista. Yhteistä noilla koneilla ei ole paljoakaan...
Mutta se on vain minun mielipide...
Ois yks siarra tiedossa ja sieltä vois saada edullisesti kaasarin. Onks se tollanen webber? Ja sopiiko ja hyötykö jos laittaa ladaan?raimo87 kirjoitti:Tollane fordin weber sinne menee heittämällä ja jos löydät vanhan v6 taunuksen kaasuttimen niin siinä aukeaa kurkut yhtä aikaa tai niin oon ainaskii kuullu.
Joo noo muten se menee helposti, mutta kuten jo ketjussa on mainittukin niin toi läppien avautuminen on se suurin ongelma. Tai ainakin mulla se oli se isoin juttu. (Ja kaasari on siis jo mainittu DGV.) Eli olen tässä ajellut jo monta kuukautta tolla 3/4 osa kaasulla. Kun ei siis liike piisaa. En tiä olisko vaijeri laittaminen vivuston tilalle paras ratkaisu. Toisaalta kaasupoljinta vois taivuttaa ylöspäin niin sais siihen lisää liikettä.arpati kirjoitti:Pelkkä kaasari... imusarjat saattaa olla "hieman" erilaiset kannen päästä... Toi webru menee kyllä ihan heittämällä kine ladan imusatsiin ja vivustokin saattaa toimia vai mitä mieltä VA on?