Sivu 1/2

110-Ladan omistajat

Lähetetty: 28.9.2004 17:22
Kirjoittaja Cerre
Uusista 110-ladojen toimivuudesta on liikkunut kahdenlaisia huhuja. Toiset kertovat pelkkää hyvää, kymmeniätuhanseja kilometrejä takana ilman vakavia vikoja. Toiset huhut taas vähemmän hyviä asioita.
Miten tyytyväinen Sinä olet satakymppiisi?

Lähetetty: 30.9.2004 12:41
Kirjoittaja corona
Isokin vika takuuaikana on pieni. Kun 110 päästi muutaman kilometrin jälkeen öljyt alleen, niin olihan se ns iso vika, mutta kun delta-auto (jota muuten ihan turhaan täällä aina haukutaan, palaan tähän myöhemmin) korjaa asian ja antaa siksi aikaa fiatin ajettavaksi, niin onko se nyt niin iso vika. (Myönnetään toki; välillä on ihan kiva ajaa päivä tai kaksi ohjaustehostimella varustetulla autolla. Ja on sitä city-asentoakin kokeiltava ainakin jossain syrjässä muitten näkemättä; auto kääntyy pikkurillillä kääntäen.) Iso vika voisi olla myöskin kaasupolkimen juuttuminen pohjaan, mutta senkin delta-auto korjaa päivässä. Tosin epäilyttää, tuliko moottorille muutama lisäkilometri kun ulisi kaasu pohjassa ja kierrokset täysillä muutaman kerran.

Niin niin...

Lähetetty: 10.10.2004 21:40
Kirjoittaja Cerre
... mutta kannattaako ostaa uusi 110, farmari tai sissiperhemalli? Halpa se on, mutta onko se sen riskin väärti että saa käsiinsä ns. maanantaiauton?
Samaraa ei enää myydä uutena, mutta kannattaako sellainen hankkia käytettynä hintaan 6000-8000 euroa? Delta-Auton vaihtoautoissa on tarjolla siinä hintahaarukassa vuoden 2002 5-ovinen yksilö. Vai pitäisikö mielummin vanha farmari viedä vaihtoon ja ostaa upouusi?

Kannattaa ostaa 110

Lähetetty: 10.10.2004 23:08
Kirjoittaja Festival
Mielestäni kannattaa mieluummin vaihtaa uuteen satakymppiin kuin käytettyyn Samaraan. Vaihtohyvitys pitäisi olla ihan hyvä uuteen autoon ja tietysti vuoden takuu vaikkakin on lyhyt (Venäjällä tehdastakuu 2 vuotta miksei Suomessa!?) niin vuoden aikana mahdollisen maanantaikappaleen viat saa korjattua takuuseen. Bonuksena vielä töiltään ilmainen 2000 km huolto.

Itsellä 110 on pelannut erinomaisesti ei vikoja, kulkee hienosti on tilava ja kiva ajaa.

Lähetetty: 15.10.2004 22:03
Kirjoittaja Mikko_PKP
Minä olen myös ollut 110-farmariin erittäin tyytyväinen, samoin vaimo. Tuntuu yleensäkin, että ne muutamat todelliset susiyksilöt ovat pilanneet koko automallin mainetta aiheettoman paljon. Tässä kaveri/perhepiirissä on noita jokusia eikä yhdenkään kanssa ole mitään todellisia kättenvoiteita vielä nähty. Elektroniikan toiminta on joskus enemmän huvittavaa, mutta siitä pääsee huumorintajulla ja CRC 5-56:lla aika hyvin yli.

Lähetetty: 13.11.2004 3:49
Kirjoittaja R-J
Joo kyllä noiden satakymppienkin kanssa toimeen tulee.

Lähetetty: 13.11.2004 20:44
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Kyllä 110 farmarissa on paljon hyviä puolia, jos vaan ei saa maanantaiyksilöä. Täällä on ollut paljon tyytyväisiä käyttäjiä. Meitä vian riivaamia on foorumilla vain muutama. Auto on tilava. Se on hyvä ajettava kesällä ja talvella, vähän raskas ohjattava parkkipaikoilla. Muotoilu on onnistunut kolmessa mielessä. 1. Se on hyvän näköinen. 2. Ilmavastus on pieni, menee vähällä polttoaineella, rullaa hyvin ja tuulet eivät riepottele pahasti. 3. Se on helppo ja nopea pestä ja vahata. Korin muodot ovat yhtenäistet ilman taitoksia, listoja ja yksityiskohtia.

Lähetetty: 14.11.2004 23:11
Kirjoittaja R-J
Yksinkertaisen selkeää kauneutta. Kanssaeläjät vain virnuilee, että on niin kuin olis Ooppeli. :?

Lähetetty: 15.11.2004 16:51
Kirjoittaja veli alexei
110 "hukkuu" automassaan parhaiten. On niin jo sitä tuulitunnelimuotoilua sämpylä-mallia. :twisted:

Lähetetty: 15.11.2004 23:57
Kirjoittaja R-J
Tuulitunnelimuotoilua?!? Mikä lienee 110in ilmanvastuskerroin? Vähäruokaisiahan nuo ovat kyllä, että sikäli on selitystä vähäisille kulutuslukemille loistavan :? tekniikan lisäksi.

Lähetetty: 16.11.2004 1:47
Kirjoittaja veli alexei
R-J kirjoitti:Tuulitunnelimuotoilua?!? Mikä lienee 110in ilmanvastuskerroin? Vähäruokaisiahan nuo ovat kyllä, että sikäli on selitystä vähäisille kulutuslukemille loistavan :? tekniikan lisäksi.
No on se toista muotoilultaan kun perinteiset kantikkaat Ladat.

Lähetetty: 16.11.2004 3:00
Kirjoittaja R-J
Takapotkuihin verrattuna, kyllä on pientä muutosta muotoilussa havaittavissa.

Lähetetty: 16.11.2004 12:28
Kirjoittaja veli alexei
Ja ei se Nivakaan mikään sukkula ole. :)

Lähetetty: 17.11.2004 1:03
Kirjoittaja R-J
Eipä ole sukkula, ei. Eikä taatusti mikään talousihme. :)

Lähetetty: 9.4.2005 20:58
Kirjoittaja pressa
hienosti toiminut nyt 9tkm takana ja yksi ovimoottori, jakohihna, öljyt, suodatin ja tulpat vaihdettu
toki auto li käytetty kun ostin joten ensimmäiset omistajat oli varmasti korjanneet sen mitä korjattavaa oli